Quote from: Lucas the Kop Cat on May 28, 2026, 14:34:08Quote from: Robert on May 28, 2026, 13:10:57Ikke noe forskjell på om man er logget inn eller ikke hos meg på hva som er default, men kan velge lys bakgrunn, jaQuote from: Andersen on May 28, 2026, 11:55:02En svart forum side ? Da sliter jeg med å se og kommentere .![]()
Tenker på det mørkeblå? Det er standard om du ikke logger inn, da er det gamle default. Jobber med et lysere tema også.
Det var ikke meningen

Har satt tilbake den gamle til default, men at man fortsatt kan velge den mørke.
