Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - Hallgeir *

#1
Siden jeg har vært et par uker i verdens største land (Utlandet), har jeg ikke fått med meg alt som skjer på fotballøya. Det er heller ikke skrevet noe om det her inne, så jeg nevner derfor at ...

Kieran McKenna har gitt seg frivillig i Ipswich. Rob Edwards får ikke fortsette i Wolverhampton, og Fulham ser seg også om etter ny manager.
#2
Off-Topic / Re: Geografileken
June 11, 2026, 06:48:59
Averøy
#3
Off-Topic / Re: Hva leser du nå tråden.
June 09, 2026, 16:55:59
Roslund & Hellstrøm: "Boks 21" (tror denne har blitt til film)

#4
Off-Topic / Re: Hva leser du nå tråden.
June 05, 2026, 16:43:19
Roslund & Hellstrøm: "Tre minutter"
#5
Quote from: Reaney on June 05, 2026, 09:23:37Tjuvrad klubben Loserpool fornekter seg ikke. Ny manager Andoni Iraola Samle gamle oppskrift. Så fort en klubb,i dette tilfellet Bournemouth har suksess skal denne ribbes for alt den er verdt. I dette tilfellet "hjernen" bak suksessen. Da settes motstand tilbake, og privilegerte Loserpool kan styrke sin posisjon. Ja, vet at Iraola proklamerte sin avgang tidlig i sesongen. Mon tro hva han visste da han gjorde det.

Iraola ville ikke fornye kontrakten som gikk ut etter sesongen. Han var da ledig på markedet. Da blir din vurdering litt rar.
#6
Off-Topic / Re: Geografileken
June 03, 2026, 07:35:59
Ulefoss
#7
Ordet er fritt / Re: Problemer med forumet
May 28, 2026, 13:07:07
Quote from: Andersen on May 28, 2026, 11:55:02En svart forum side ? Da sliter jeg med å se og kommentere .  :-[

"Alt var bedre før". Denne gangen stemmer det i alle fall.
#8
Off-Topic / Re: Hva leser du nå tråden.
May 27, 2026, 17:37:11
Anders Roslund: "Tre år"
#9
3 Bijol
2 Tanaka
1 Darlow
#10
Ifølge kommentator der jeg ser kampen, har West Ham store økonomiske problemer og blir nødt til å kvitte seg med høyt betalte spillere ved nedrykk. Kanskje Leeds kunne få kloa i noen? Bowen?
#11
Det store presset fra West Ham fra start har vi vel ikke fått. (heldigvis)
#12
Bra ellever som starter mot West Ham, tross alle skadene.
#13
Skadesituasjonen topper seg foran siste serierunde. Leeds har nesten halve førsteelleveren ute med skade til sesongavslutningen mot West Ham i London. Kjenner jeg Farke rett så kommer man ikke til å legge seg i forsvar pga situasjonen man befinner seg i.

West Ham MÅ vinne for å berge seg i PL. Med et tidlig mål vil presset på WH  bli enormt.
#14
Man kan mene hva man vil om Bayern München og kampen i '75. Men vi kommer ikke unna at Harry Kane er en fantastisk fotballspiller. Fire hattrick i serien denne sesongen og hattrick i den tyske cupfinalen mot god motstand i høyt plasserte Stuttgart.

Skulle England vinne VM (det tror jeg ikke) og nevnte Kane gjøre en god figur der, kan han være en god kandidat til "gullballen".
#15
Quote from: leedslife on May 23, 2026, 19:16:15Er vel potensielt et-par spillere som bør få noen minutter. Vil tro endel av dem tar sin siste busstur med Leeds i karrieren.
Hadde håpet en unggutt og fikk vist seg frem. Det var jo ihvertfall en god tradisjon før i tiden.

Blir ikke overrasket om vi avslutter med 3 poeng.

1-2 Piroe og Gnonto

Unner virkelig Piroe å få sitt første mål i PL.
#16
Overlevde bare på målforskjellen forrige sesong. Siste playoff-plass i år og rykker opp. Ganske så utrolig.

Men, jeg tror det blir med èn sesong i PL.
#17
Quote from: HåvardK on May 23, 2026, 17:25:27
Quote from: Sydhagen on May 23, 2026, 17:21:44Elendig første omgang i Hull-Boro. Tammeste jeg har sett på lenge.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ganske langt unna PL, ja. Litt artig å se Ayling styre alt bakfra, da.

En av de beste utpå der, Ayling.
#18
Gelhardt og Drameh starter på benken for Hull.
#19
PEP'S 10-SEASON STAT just proves how ridiculously good Don Revie actually was 💙💛
Pep Guardiola is one of only TWO managers in English top-flight history to finish in the top four in every single one of his first 10 seasons.
The other one? Don Revie at Leeds United between 1964-65 and 1973-74 👏
Now think about the context for a second...
Pep achieved it with one of the richest clubs in world football and an unlimited transfer budget. Revie built Leeds from the ground up. Youth players, local lads, discipline, identity and pure grit. No billions spent. Just genius management and a mentality that transformed Leeds United into one of the most feared sides in Europe.
And yet somehow, when people debate the greatest managers in English football history, Don Revie barely gets the respect he deserves. The media endlessly talk about Ferguson, Wenger and others — but this stat shows even THEY never managed this level of consistency over a decade.
What Revie built at Leeds wasn't just successful... it was legendary. A culture. An identity. A dynasty.
Side before self. Always 💙💛
#20
Off-Topic / Re: Fotballprogrammer
May 21, 2026, 18:43:07
Quote from: Asbjørn on May 20, 2026, 20:53:25Hjemmeprogrammer er et samleobjekt for flere - Hallgeir i alle fall :)

Da må jo denne være interessant.

The full set of 73-74 home progs are free to read on Flickr where you can also see there's a new voucher scheme to alleviate pesky ticketing issues, thankfully those issues are a thing of the past!
#lufc #mot #alaw
https://www.flickr.com/photos/202272334@N02/albums/72177720333747112/

https://x.com/WindyLUcards/status/2057089409099407576?s=20

Takk, Asbjørn!  :)   Disse blir nok sjekket, ja.
#21
Off-Topic / Re: Hva leser du nå tråden.
May 20, 2026, 18:09:51
Emelie Schepp: "Pappas gutt"    Ferdiglest, meget bra svensk krim.

Nå skal jeg lese på nytt ei bok som jeg leste for ca. 30 (?) år siden. "Ubåt-kontakt" av Kjell Hallbing.
#22
Ordet er fritt / Re: Spiller: Ao Tanaka
May 18, 2026, 23:49:21
Det er bare å la han starte de fleste hjemmekampene kommende sesong.  :)

"Leeds United won every single Premier League game at Elland Road this season with Ao Tanaka in the starting XI".
#23
Burnley-spiller Hannibal Mejbri er en ufyselig karakter.
#24
Denne sesongen har Leeds unngått det sedvanlige fallet i form på vår-delen, som så ofte har ødelagt en ellers godkjent sesong. Vi har altså tvert i mot vært usedvanlig sterke i den perioden, og det viser at det arbeides godt og systematisk med mentaliteten innad i spillergruppen. All ære til teamet rundt laget.
#25
Quote from: Asbjørn on May 18, 2026, 13:56:47
Quote from: peacock on May 18, 2026, 09:13:36Har han virkelig startet 9 matcher?
Det står i artikkelen her at han har startet fem PL-kamper. Ikke utenkelig at han har startet i fire av cupkampene også..

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-transfer-west-ham-warning-premier-league-8551161

Han startet mot Sheff. Wednesday i Ligacupen og mot Derby, Birmingham og Norwich i FA-cupen.  :)
#26
Tottenham trenger kun ett poeng på de to siste kampene for å holde seg oppe. West Ham ligger under med tre mål mot Newcastle, så da bærer det nok ned til CC.

Men der kom det en redusering for Hammers.
#27
West Ham ligger under mot Newcastle.
#28
3 Bijol
2 Ampadu
1 Darlow
#29
På LUTV er det nå en "avslutning" på sesongen med spillere, stab og manager.
#30
Vi har ett skudd på mål, og det går inn!  8)