Skrevet av Emne: Klart for playoff  (Lest 2206 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Klart for playoff
« på: Mai 03, 2008, 18:42:45 »
Play-Off er bingopreget, men jeg tror det var gunstig å få Carlisle som motstander i semifinalen.

Laget har kun vunnet en av de åtte siste, og virker å være totalt ute av form etter en strålende periode.

Direkte opprykk glapp, det kan også gi en psykisk knekk.

Bring`em on.

Og med Forest opp, SKAL vi være det beste av de fire som sloss.
 

Ferre

Sv: Carlisle
« Svar #1 på: Mai 03, 2008, 21:01:19 »
Enig, Carlisle var det beste vi kunne håpe på i semifinalen! At vi i tillegg slipper Nottingham Forest i en evt. finale styrker våre opprykkssjanser betraktelig.

MOT!

berlin

Sv: Carlisle
« Svar #2 på: Mai 03, 2008, 21:24:06 »
Nå er det jo 9 dager til kampen spilles da, og det er vel positivt for Carlisle.
Uansett, går vi ikke videre etter 2 kamper mot Carlisle, fortjener vi ikke opprykk.

Milou

Sv: Carlisle
« Svar #3 på: Mai 04, 2008, 00:32:47 »
Det er mindre viktig kva lag me møter i semifinale og finale. Leeds har bra nok lag til å vera klar favoritt mot alle dei 3 andre play off laga. Det som er viktig fram mot play-off kampane er å få den rette psykiske balansen i laget. Dette var noko Blackwell mislukkast me for to år sidan. Denne gangen er det nok meir ro i troppen og klubben forøvrig, og eg har tru på at McAllister taklar dette betre.

Snow

  • Gjest
Klart for playoff
« Svar #4 på: Mai 04, 2008, 09:15:15 »
Her får du både dato og tid for kampene mot Carlisle United i playoff-semifinalen.

Den første kampen spilles på Elland Road mandag 12. mai kl. 20.45 (2. pinsedag).

Returoppgjøret på Brunton Park i Carlisle spilles torsdag 15. mai kl. 20.45.

Swansea City og Nottingham Forest rykket som kjent direkte opp til Championship, mens den andre playoff-semifinalen spilles mellom Doncaster Rovers og Southend United.

Finalen spilles på nye Wembley i London søndag 25. mai kl. 16.00.

Alle disse kampene vil bli TV-sendt, og sannsynligvis får du dermed sett kampene på en pub nær deg.



Kato

Statistikk Play-off
« Svar #5 på: Mai 04, 2008, 09:17:52 »
Jada, vet at alt nullstilles og tidligere form ikke nødvendigvis har mye å si i Play-Off.

Men her er litt statistikk fra sist vi var der:

Watford gikk inn i Play-Off med 2-3-0 de siste fem seriekampene.
Leeds gikk inn i Play-Off med 1-6-3 siste ti kampene.

Vi slo Preston (som hadde solide 6-1-0 siste sju kamper i serien).
Watford slo Palace (som hadde 4-3-3 siste ti i serien).

Leeds gikk altså til Play-Off-finale med kun to seire på de siste tolv kampene før Millennium. En knallsterk borteseier over Preston i semifinalen gjorde nok at forventningene havnet over takhøyde. Men vi hadde tross alt ikke prestert på lang tid da Boothroyd og co senket oss.

2008:

Leeds 7-2-1 siste ti kamper
Southend 6-3-1 (Dog med en liten dupp siste to kamper)
Carlisle 3-3-4 (Klar formsvikt siste kamper)
Doncaster 3-3-4 (Noe formsvikt på slutten av sesongen)

Vi går inn i Play-Off med klart bedre forutsetninger enn sist. Laget er i kjempeform, vi slipper knapt inn mål, vi har fått spart spillere foran fire tøffe dager, motstanderen i semien er ute av form og noe deppa etter at opprykket røk.


Jeg tror Leeds møter Southend i finalen, et lag vi tapte 0-1 for borte i serien og slo 4-1 hjemme.

Er det endelig på tide at Play-Off-Gudinnen smiler til oss?
 

Jon R

Sv: Klart for playoff
« Svar #6 på: Mai 04, 2008, 11:16:21 »
Ettersom vi hadde 9(!) ulike tråder på første siden som omtalte play off, slo jeg sammen tre av dem.  :)
Jon R.

Roy

Sv: Statistikk Play-off
« Svar #7 på: Mai 04, 2008, 21:39:42 »
Jada, vet at alt nullstilles og tidligere form ikke nødvendigvis har mye å si i Play-Off.

Men her er litt statistikk fra sist vi var der:

Watford gikk inn i Play-Off med 2-3-0 de siste fem seriekampene.
Leeds gikk inn i Play-Off med 1-6-3 siste ti kampene.

Vi slo Preston (som hadde solide 6-1-0 siste sju kamper i serien).
Watford slo Palace (som hadde 4-3-3 siste ti i serien).

Leeds gikk altså til Play-Off-finale med kun to seire på de siste tolv kampene før Millennium. En knallsterk borteseier over Preston i semifinalen gjorde nok at forventningene havnet over takhøyde. Men vi hadde tross alt ikke prestert på lang tid da Boothroyd og co senket oss.

2008:

Leeds 7-2-1 siste ti kamper
Southend 6-3-1 (Dog med en liten dupp siste to kamper)
Carlisle 3-3-4 (Klar formsvikt siste kamper)
Doncaster 3-3-4 (Noe formsvikt på slutten av sesongen)

Vi går inn i Play-Off med klart bedre forutsetninger enn sist. Laget er i kjempeform, vi slipper knapt inn mål, vi har fått spart spillere foran fire tøffe dager, motstanderen i semien er ute av form og noe deppa etter at opprykket røk.


Jeg tror Leeds møter Southend i finalen, et lag vi tapte 0-1 for borte i serien og slo 4-1 hjemme.

Er det endelig på tide at Play-Off-Gudinnen smiler til oss?


På tide at en eller annen gudinne smiler til oss i hvertfall  8)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Promotion 2010

Sv: Klart for playoff
« Svar #8 på: Mai 04, 2008, 22:33:34 »
Ettersom vi hadde 9(!) ulike tråder på første siden som omtalte play off, slo jeg sammen tre av dem.  :)

Litt vrient for oss som valgte å legge ut på en times biltur midt på søndagskvelden og kommer tilbake til et sammenslått forum.
Men men, hva skal ellers en moderator gjøre foran pc'en i helgene?

 ::)

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Klart for playoff
« Svar #9 på: Mai 04, 2008, 23:58:26 »
Ettersom vi hadde 9(!) ulike tråder på første siden som omtalte play off, slo jeg sammen tre av dem.  :)

Litt vrient for oss som valgte å legge ut på en times biltur midt på søndagskvelden og kommer tilbake til et sammenslått forum.
Men men, hva skal ellers en moderator gjøre foran pc'en i helgene?

 ::)

 ;D

Noen må holde dere i øra, for å unngå polsk riksdag her inne.  ::)
Jon R.