Hva synes vi om Staunton?

Started by McVallister, March 26, 2008, 15:07:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

McVallister

Vi vet alle at Poyet er balløyas desidert beste trener. At han dro var en huge blow for Lids. Alle spillerne har rost urugyanern opp i sky. Deretter kom Macca og ville ha Sammy Lee med på skuta, men måtte nøye seg med "andrevalget" Staunton. Er litt usikker på han som trener. Han gjorde vel en grei jobb med Irland?

Sander

Vil a tro det finnes bedre trenere enn Poyet i England. Men det virker som han gjør en god jobb selvom det er umulig for oss å egentlig se det

sportcarl1

Quote from: McVallister on March 26, 2008, 15:07:17
Vi vet alle at Poyet er balløyas desidert beste trener. At han dro var en huge blow for Lids. Alle spillerne har rost urugyanern opp i sky. Deretter kom Macca og ville ha Sammy Lee med på skuta, men måtte nøye seg med "andrevalget" Staunton. Er litt usikker på han som trener. Han gjorde vel en grei jobb med Irland?
bästa tränare(ler). för ett 7-8 månader sedan skrattade alla åt wise och poyet, verkar som allt är himmel eller helvete

auren

Staute Stauton står stammende på sidelinjen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lord-Meta

Vi vet alle at Poyet er balløyas desidert beste trener.

Haha...Håper virkelig det var ment som en liten spøk fra din side ;D hvis ikke tror jeg du må reflektere over livet en gang til. :D :D

Roy

... at det var? Tror vi skal vente liiiiiiiiiiiiiit med å geniforklare den mannen.

Bare det å forlate Leeds vitner om dårlig omløp i toppetagen  ::) ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Webredaktøren

En som er mest kjent for å ha spilt i Liverpool er vel neppe rett mann for Leeds united...???

Dessuten så fikk han ingenting til med et forholdsvis sterkt irsk mannskap, tok vel heller landslaget et tiår tilbake i tid...

Dennis

Quote from: Webredaktøren on March 26, 2008, 18:42:24
En som er mest kjent for å ha spilt i Liverpool er vel neppe rett mann for Leeds united...???

Dessuten så fikk han ingenting til med et forholdsvis sterkt irsk mannskap, tok vel heller landslaget et tiår tilbake i tid...

Skal vi sverte Strachan eller Matteo også, siden de har spilt for ymse drittlag?

Enig med landslaget, men faktum er at å være sjef for lands- og klubblag er to vidt forskjellige jobbsituasjoner. Drillo, Svennis, Mick McCarthy med fler er gode eksempler på det. Dessuten har han en annen jobb i Leeds.
Marching on together!

viking

Redd for at Staunton står for mye "steialderfotball"

GeirO

Jeg vet ingenting om hvordan han har gjort det i Leeds, men for meg er han bare rød.
MOT

Jon R

Jon R.

berlin

Quote from: GeirO on March 27, 2008, 15:52:17
Jeg vet ingenting om hvordan han har gjort det i Leeds, men for meg er han bare rød.

Jeg husker han best som burgunder/lyseblå

men den røde perioden
tirrer meg mest
som tyrer flest

lyrisk, hva?  :-\

Runar

Irske pundits som Johnny Giles var ihvertfall ikke spesielt begrestret for jbben han gjorde for irland

Webredaktøren

Det blir noe annet med Strachan, han spilte sin beste fotball noensinne i Leeds og avsluttet vel mer eller mindre karrieren her.

Matteo var brukbar han, men ikke noe mere enn det...

Steve Staunton derimot er en like trist og traust trenertype som det Steve McClaren er. Ikke mye positivt fra min side altså!

Ikke har han spilt for oss heller, som de to førstnevnte har gjort...

Lord-Meta

Quote from: berlin on March 27, 2008, 16:14:49
Quote from: GeirO on March 27, 2008, 15:52:17

Jeg husker han best som burgunder/lyseblå

men den røde perioden
tirrer meg mest
som tyrer flest

lyrisk, hva?  :-\

synd at tyrer er farge blind da ;D ;D

Kickthemdown

Quote from: Webredaktøren on March 27, 2008, 17:48:34
Det blir noe annet med Strachan, han spilte sin beste fotball noensinne i Leeds og avsluttet vel mer eller mindre karrieren her.

Matteo var brukbar han, men ikke noe mere enn det...Steve Staunton derimot er en like trist og traust trenertype som det Steve McClaren er. Ikke mye positivt fra min side altså!

Ikke har han spilt for oss heller, som de to førstnevnte har gjort...
Scored a f**king great goal, in the San Siro ... Ohh dom matteo...

En legende. Langt mer enn brukbar!

Alta-White

Dennis

Enig, Alta!

Dom Matteo var helt klart blant de beste - om ikke DET beste - kjøpet til David O'Leary i forhold til kostnader og kvalitet. En spiller mann kunne stole på.
Marching on together!