Reservene vs Lincoln 26/3: Elding og Carole på scoringslista

Started by B-m, March 26, 2008, 18:18:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B-m

mot lincoln. Douglas, sorsa, elding, sweeney , hunty carole spiller. Blir spennende!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Webredaktøren

Ja, sterkt lag. Håper at Douglas etter hvert finner igjen kampformen og at også Carole finner igjen den gode formen han hadde i en periode av sesongen.

Spennende med de resterende også, forventer meg mye av Sweeney og Huntington etter hvert!

Dennis

Sterke navn, b-m, men jeg er usikker på om seks stykker klarer dette!  ::)
Marching on together!

Erik_

Delph med kapteinsbåndet? Spenstig. :)

Håper Gardner storspiller og holder seg frisk som en fisk.

Læshy

Vi leder 1-0, noen som fikk med seg hvem som scoret?
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Sander

Hvem scora målet? Gadd ikke se mer på Norge..

Fygle

Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Runar

Læshy

Der misset Sweeney på en kjempemulighet alene med keeper.

Forøvrig synes jeg vi spiller bedre, og er et spillende lag, som triller ball i riktig retning :-)
Læshy alias Lars Brevig
lars@leedsunited.no

Læshy

Forøvrig synes jeg Delph nok en gang viser at han har enormt potensiale. Utrolig overblikk, god ro, flink til å holde på ball, nede å henter, og en enorm pasningsfot!
Læshy alias Lars Brevig
lars@leedsunited.no

Sander

Enig med deg her!! God pasningsfot av det jeg har sett.. Kanskje en som kan få noen minutter på slutten i år.. Men tviler

Quote from: Læshy on March 26, 2008, 21:10:34
Forøvrig synes jeg Delph nok en gang viser at han har enormt potensiale. Utrolig overblikk, god ro, flink til å holde på ball, nede å henter, og en enorm pasningsfot!

Sander

Utrolig flink til å vri spillet og spiller lissepasninger ut til Carole hver gang

Quote from: Sander on March 26, 2008, 21:12:26
Enig med deg her!! God pasningsfot av det jeg har sett.. Kanskje en som kan få noen minutter på slutten i år.. Men tviler

Quote from: Læshy on March 26, 2008, 21:10:34

Erik_

Tre krempasninger til Carole på rad nå. En fryd å se han spille som alltid.

Fabian Delph, vår playmaker neste sesong?

Kjekt å se laget spille ballene på bakken.

Læshy

ER klasse over de pasningene, ikke bar ekommer de fram, men de går fort og. Kan sammenlignes med måten Gerrard slår pasnignene sine på. Douglas ut nå, etter en time.. Kan det ha noe med helgen å gjøre? Hotckiss og Elliot inn!
Læshy alias Lars Brevig
lars@leedsunited.no

Læshy

Nydelig kontring, og igjennomspill av CArtman som nettopp har kommet inn. Carole scorer alene med keeper... Pent mål :-)
Læshy alias Lars Brevig
lars@leedsunited.no

Dennis

Så ikke kampen, men ser at dere skryter veldig av Fabian Delph, noe som er gledelig! La oss håpe at han klarer å spille seg til plass i laget ganske så raskt (i løpet av et par år?) før det kommer en PL-klubb og henter han.

Leste også i det fortreffelige Peacock News at Delph forteller om akademiet og reservelaget og at resultatene ikke er det viktigste, men at treningsopplegget for enkeltspillerne er. Delph var tydeligvis god i en kamp laget var bra, noe som må være positivt både for han OG A-laget (flere spillere som kan utfordre førsteelleveren).

Marching on together!

flynn

Jeg så det siste kvarteret omtrent, etter at kampen var avgjort. Det første som slo meg var mangelen på tempo, makan til ruslefotball skal man lete lenge etter!
Både Delph og Hotchkiss gjorde bra ting med ball, men det hadde strengt tatt selv jeg klart i den fasen av kampen (om jeg hadde sluppet å spille de første 75 vel og merke...), press på ballfører fra motstanderne var totalt fraværende. Men, alikevel syntes jeg det de to gutta viste så lovende ut. La oss håpe de sammen med Howson markerer seg i Leeds-trøya i mange år framover  :P

flynn

KeyserSoze

Jon R

Jon R.

kjelvi

Leeds duo make points

Anthony Elding (left) and Seb Carole

Anthony Elding and Sebastien Carole scored in either half to hand Leeds United's reserves a 2-0 victory over Lincoln City under the gaze of Gary McAllister at Elland Road.
Elding took his tally of strikes for the club's second string to four in as many matches with a well-taken goal in the fourth minute, and Carole sealed United's win by steering the ball home from a tight angle with 15 minutes remaining.
The pair were two of several first-team players included in a strong starting line-up last night, and McAllister saw midfielder Jonathan Douglas come through another competitive outing.
The Irish midfielder, who made his first senior appearance for almost three months against Walsall on Saturday, was replaced after an hour by Oliver Hotchkiss and should be in contention again for this weekend's home League One fixture against Brighton.
United dominated last night's fixture, and both Elding and Carole passed up further opportunities to add to their goals, while Peter Sweeney went close to finding the net on a number of occasions.
Lincoln rarely threatened, although Leeds goalkeeper Alan Martin was forced to tip a shot onto his crossbar before Carole's tidy finish put the result beyond doubt.

United: Martin, Gardner, Wilkinson, Huntington, Darville, Sorsa, Delph, Douglas (Hotchkiss 60), Carole, Sweeney (Cartman 71), Elding (Elliott 60).

YEP

Jon R

Jeg slo sammen de to reservelagstrådene til en, og redigerte tittelen.  :)
Jon R.

peacock

Jeg har jo ikke sett mannen, men denne Elding virker som en giftig spiller. Scorer jo nesten hver gang han er i aksjon.

B-m

Skal prøve å ta en gjennomgang, så hele kampen.

Delph kommer til å bli stor, har teknikk og det lille ekstra i steget som man sjelden ser. Prøver ofte på det litt uvanlige og lykkes med det, gjør sjelden feil. Kan utfordre samtidig som han kan slå assist. Ekstremt presise 30-40 meters pasninger. Var spilleren som gjorde Carole så bra! Tror kantspillere er helt avhengige av sentrale midtbanespillere som kan holde på ballen samtidig gi slipp på den i pressa situasjoner. Duoen Delph og Carole var giftig.
Elding var et bra oppspillspunkt, har et fint førstetocuh med ryggen til, og kan slå ballen presist på 1 eller 2 touch, noe som er effektivt! Med riktig matching kan Elding bli en habil spiller, tror han kan ta steget til championship.

Douglas var rusten, men posisjonerte seg bra og snappet om en del andreballer. Er nok ikke 100% før om 2-3 uker.

Carole gjorde en veldig bra kamp! Gi mannen en sjanse. Pent mål!

Sorsa er en interessant breddeholder, skaper rom for andre. Når han fikk ballen gikk det ofte fort fremover. Var flink til å utfordre. Har lyst til å se han gjøre et par innhopp. Jobbet godt bakover, noe som resulterte at han ble litt sliten etter 60 spilte minutter, var anonym utover andre omgang.

Hotchkiss kom innpå. Denne spilleren imponerer meg STORT hver gang jeg ser ham. Er en Batty med offensive kvaliteter!

Jon R

Delph minnet meg om en pur ung David Rocastle! Samme steget og lave tyngdepunkt. Han kan bli stor, men han bør få sjansen på førstelaget snart, ellers forsvinner han!  Carole var MOM i mine øyne, og bør belønnes med en plass i 16 manns troppen mot Brighton.  :o
Jon R.

Asbjørn

...denne gangen prioriterte jeg fedrelandet & rusle-Gamst  >:( ??? ::) :-[ :-X :-\ :'(

Hyggelige Delph-rapporter, men jeg hadde en mistanke som jeg skummet nedover for å få bekreftet, og jommen var Flynn'ern der:
QuoteDet første som slo meg var mangelen på tempo, makan til ruslefotball skal man lete lenge etter!

Det folk presterer i rusle-tempo er vel og bra det. Men særlig talende for hvordan man presterer i League One er det vel neppe...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B-m

Quote from: Asbjørn on March 27, 2008, 22:41:25
...denne gangen prioriterte jeg fedrelandet & rusle-Gamst  >:( ??? ::) :-[ :-X :-\ :'(

Hyggelige Delph-rapporter, men jeg hadde en mistanke som jeg skummet nedover for å få bekreftet, og jommen var Flynn'ern der:
QuoteDet første som slo meg var mangelen på tempo, makan til ruslefotball skal man lete lenge etter!

Det folk presterer i rusle-tempo er vel og bra det. Men særlig talende for hvordan man presterer i League One er det vel neppe...

Flynn begynner setningen med "jeg så de siste 15 min omentrent". Hva i helvete?!

Leeds spilte med 10 mann de siste 15 minuttene.

Synes tempoet var bra for å være reservekamp! (siste 15 min var ekstremt rolig, naturligvis)

flynn

Riktig observert B-m, mine betraktninger rundt tempoet i kampen er basert på de siste 15 minuttene, tydeligvis like etter at Leeds hadde punktert kampen, og etter at man hadde blitt redusert til 10 spillere. Håper og tror tempoet var et resultat av det, og at det ikke var slik hele tiden.

flynn