Innspurt i CCC – og Zidane til QPR?

Started by McMidjo, May 04, 2008, 13:47:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

McMidjo

Siste runde i CCC starter kl 15 i dag â€" og her er det så jevnt at det kommer til å bli drama i begge ender av tabellen!  I tidenes jevneste CCC-sesong kan det til slutt bare skille 24 poeng mellom direkte opprykk og direkte nedrykk.

Enten Stoke eller Hull rykker direkte opp sammen med West Brom â€" og 5 lag kjemper om de siste to playoffplassene.

I bunnen ligger Southampton og Leicester tynt an, men det er i alt 5 lag som kjemper for å unngå den siste nedrykksplassen (Colchester og Scunthorpe er allerede fortapt).

Dagens villeste rykte kommer fra Vest-London hvor det ryktes at Zinedine Zidane vil bli annonsert som QPRs nye manager foran dagens hjemmekamp mot West Brom! Med italienske liremilliardærer som eiere er tydeligvis det meste mulig…..
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Wannabe

Quote from: McMidjo on May 04, 2008, 13:47:52
Siste runde i CCC starter kl 15 i dag â€" og her er det så jevnt at det kommer til å bli drama i begge ender av tabellen!  I tidenes jevneste CCC-sesong kan det til slutt bare skille 24 poeng mellom direkte opprykk og direkte nedrykk.

Enten Stoke eller Hull rykker direkte opp sammen med West Brom â€" og 5 lag kjemper om de siste to playoffplassene.

I bunnen ligger Southampton og Leicester tynt an, men det er i alt 5 lag som kjemper for å unngå den siste nedrykksplassen (Colchester og Scunthorpe er allerede fortapt).

Dagens villeste rykte kommer fra Vest-London hvor det ryktes at Zinedine Zidane vil bli annonsert som QPRs nye manager foran dagens hjemmekamp mot West Brom! Med italienske liremilliardærer som eiere er tydeligvis det meste mulig…..

Stemmer dette, regner jeg jo med at Zidane får en bonus på et par hundre millioner pund (eller var det euro) pr. kamp han tar ut seg selv som spiller også. Såå lenge er det jo ikke siden VM...

MOT

Sleivind

Akkurat for øyeblikket så ligger Watford utenfor play-off plass. Og det var vel laget som lenge ledet CCC?

R - R

Den store nyheita til QPR var at dei har laga til ein ny klubbadge :o
- Rune

McMidjo

Ble status quo i toppen av tabellen, men Watford hadde røket ut av playoff om Wolves hadde vunnet med litt større sifre hjemme mot Plymouth.

Thrilleravslutning i bunnen, hvor Soton berget plassen med seier mot Sheff Utd. Leicester klarte bare 0-0 mot Stoke, men hadde enorme sjanser på slutten og ble etter sigende snytt for en soleklar straffe kvarteret før slutt.

Med seier for Leicester hadde Coventry rykket ned....

Leicester rykker ned med 52 poeng - bare 18 poeng bak en playoffplass..... :o

Morsomt med direkte opprykk for Stoke!

Sheridan

Ja syntes også det var gøy for Stoke City dette.

Dennis

Nedrykk kun 18 poeng bak playoff?

Jeg påstår igjen: Går vi opp, har vi store sjanser til å hevde oss i toppen, allerede første sesongen.
Marching on together!

berlin

Quote from: McMidjo on May 04, 2008, 17:22:53
Ble status quo i toppen av tabellen, men Watford hadde røket ut av playoff om Wolves hadde vunnet med litt større sifre hjemme mot Plymouth.

Thrilleravslutning i bunnen, hvor Soton berget plassen med seier mot Sheff Utd. Leicester klarte bare 0-0 mot Stoke, men hadde enorme sjanser på slutten og ble etter sigende snytt for en soleklar straffe kvarteret før slutt.

Med seier for Leicester hadde Coventry rykket ned....

Leicester rykker ned med 52 poeng - bare 18 poeng bak en playoffplass..... :o

Morsomt med direkte opprykk for Stoke!

Jeg så Stoke - Leicester. Fellingen var utenfor. Få sjanser den først time, deretter noe store sjanser til begge lagene. Banen måtte ryddes for Stoke-supportere da de stormet for tidlig.

En mellomstor bukk måtte jo nesten ned, og at det ble Leicester er vel greit nok. Enormt jevnt, som du sier, Midjo, Leicester rykker ned med bare -3 i målforskjell, og de skiller bare 4 poeng mellom de 8 lagene f.o.m 15 t.o.m 22.

Må være tøft for reve-supporterne. Spesielt også med Ian Holloway, som ble fristet til Leciester fra Plymouth, fordi han mente Plymouth satset for lite, og at han ikke kunne si nei til en storklubb som Leicester. Men nå vet ikke jeg hva som egentlig har vært problemet i Leicester.

McMidjo

Leicester er kroneksemplet på at det ikke hjelper å pøse ut masse penger på nye gode spillere, sålenge klubben har en dårlig ledelse.

Om vi teller med de tre periodene med 'caretaker'-løsninger, er Holloway manager nummer fem  :o i rekka denne sesongen - og nummer sju siden Milan Mandaric tok over klubben i februar 2007.....

- og da er det vel sannsynlig at også Holloway får sparken før sommeren er over.

Per-Stian

Får nytte høvet til å gratulere Stoke-sympatisørar med opprykket. Eit gamalt storlag som fortenar ein sjanse til å vise at dei er komen tilbake for å bli i toppen.

Dernest vil eg ytre mi glede over at Blades ikkje nådde playoff-sluttspelet. Blackwell unner eg det meste godt, men får framleis sure oppstøt når eg høyrer ordet Sheffield United.

Wannabe

En stor TAKK til den avisen som brakte frem ryktene om Zidane. Han ville fortsatt vært litt for interessant som spiller tror jeg, foreløpig fikk vi andre oss en god latter. Det ble i stedet ny logo...

MOT

B-m

sinnsykt spennende liga! Har bestandig likt CCC. Avslutningen var artig! Bra at stygg leicester røkka ned!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Dennis

Quote from: B-m on May 07, 2008, 18:55:23
sinnsykt spennende liga! Har bestandig likt CCC. Avslutningen var artig! Bra at stygg leicester røkka ned!!

Som Kjetil Rekdal sa på Fotballextra: Leicester er favorittlaget til Leeds. Vi knuser de hver gang. Så det er bra om vi ikke går opp.

Eller noe i den duren...  :D
Marching on together!

berlin

Quote from: Mr Kaizer on May 07, 2008, 19:22:13

Som Kjetil Rekdal sa på Fotballextra: Leicester er favorittlaget til Leeds. Vi knuser de hver gang. Så det er bra om vi ikke går opp.

Vel, Rekdal tar styggelig feil, det er snarere tvert om.  Leicester har vært en ekkel klubb å møte, jeg tror faktikst det er en av de værste motstanderene resultatmessig, både hjemme og borte, i løpet av 1990-tallet og 2000-tallet.

Dennis

Det er meget mulig!

Har ikke gjort noen research på dette, men synes det var morsomt. Jeg hadde den på, mens jeg var på jobb, så mulig det ikke var akkurat dette han sa, men tror det var noe i den duren.

Husker smertelig 1-3 tapet for Leicester da vi skulle få plass til nyinnkjøpte Rio Ferdinand og for første (og siste?) gang spilte 5-3-2 under O'Leary.

http://www.leedsfans.org.uk/leeds/history/86/8616.html
Marching on together!

Kjell Skjerven

Quote from: berlin on May 07, 2008, 20:05:37
Quote from: Mr Kaizer on May 07, 2008, 19:22:13

Vel, Rekdal tar styggelig feil, det er snarere tvert om.  Leicester har vært en ekkel klubb å møte, jeg tror faktikst det er en av de værste motstanderene resultatmessig, både hjemme og borte, i løpet av 1990-tallet og 2000-tallet.

Jepp,Leicester var vårt bogieteam på dei tider.
Side before self,every time.

Kjell Skjerven

Og nå har QPR og manager Luigi de Canio skilt lag,så da spørs det om det ikkje kjem eit "stort" navn inn i Londonklubben.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/q/qpr/7390743.stm

McMidjo

Det ryktes at det bare står mellom Zidane og Dave Bassett nå......  ;D

Jon R

Vi kan saktens le, men QPR blir nok en av opprykksfavorittene neste år.  :)
Jon R.

Sheridan

Quote from: McMidjo on May 08, 2008, 18:49:38
Det ryktes at det bare står mellom Zidane og Dave Bassett nå......  ;D

;D

lojosang

- Leif Olav

Kjell Skjerven