Main Menu

OL i Beijing

Started by Sonny, August 12, 2008, 23:40:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sonny

1 norsk medalje så langt. Imponerende av Dale Oen i en "unorsk" disiplin. Litt skuffende at han ikke ikke gikk videre på 200 meter, men utladingen etter sølvmedaljen ble nok for stor.

Lord-Meta

Phelps er helt vanvittig, noe av det gøyeste i OL er å se Phelps svømme i 50knop å vinne alt han deltar i :D 

Ellers meget skuffende av norges fotball damer 1-5 mot japan er  litt under pari, og ettersom de møter brasil regner jeg OL så godt som over for dem. Men kansje de klarer et lite mirakel. :D

lojosang

Er det her vi kan komme med sleske kommentarer om håndballjenter og sandvoleyballdamer, eller vil det bli oppretta egen tråd for sånt?  ;D
- Leif Olav

berlin

Quote from: lojosang on August 13, 2008, 19:25:39
Er det her vi kan komme med sleske kommentarer om håndballjenter og sandvoleyballdamer, eller vil det bli oppretta egen tråd for sånt?  ;D

Denne tråden har vel ikke eskalert så veldig, så det er vel riktige tråden.

Har ikke sett mye på OL, men sandvolleyball (for damer) er grei tidtrøyte.  8)
Håndballjentene har kvalitet, og det blir spennende. De kan være veldig dyktige, og det blir spennende å se hvor lang de når.  :) Sandvolleyball for damer kan man jo se selv om ikke de norske er i aksjon. Det blir nok aldri kvitt sex(y) stemplet, og ønsker det heller ikke. Da hadde vel idretten vært temmelig død.
Fotballjentene virket tunge og treige, og jeg kan ikke se at de får mer enn en kamp (mot Brasil)

Lids

Blir spennende med de to friidrettsrepresentantene fra Vågsbygd. Ida kan klare medalje hvis alt klaffer, og Andreas går selvfølgelig for gull. Tvillingene med Vågsbygd bakgrunn (Våg Vipers) har vel også en stor mulighet til å ta medalje og muligens gull.

Nila er jo nesten fra Vågsbygd - og vinner de i dag kan de nok kjempe om medalje.

Har jeg glemt noen da?

Thomas (Vågsbygdgutt)
Thomas

HåvardK

Det beror vel i stor grad på disse modsa, vil jeg tro. ;)

lojosang

Quote from: HåvardK on August 14, 2008, 15:10:42
Det beror vel i stor grad på disse modsa, vil jeg tro. ;)

Oi! Nei da blir det ikke noe særlig slinger i valsen. De er jo strengere enn skolefrøkner fra tredvetallet det!  :o
- Leif Olav

Per-Stian

Stod tidleg opp i dag (for laurdag å vere) for å få med meg skeet og single-roing. Var det verd det? JAAAAAAA! Sølv til Brovold i skyting, og GULL til Tufte. Ein heilt rå finale i roing der Tufte viste sine kjempekrefter dei siste 200 meterane.

HERLEG!

isak

Tufte sin avsluttning var heilt rå! Var sikker på at han frå New Zealand skulle vinna, men positive overaskingar er ikkje negativt! :D

Sydhagen

noen som såg 100-meteren?  råeste noensinne!!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Andreas-H

Quote from: Lord-Meta on August 13, 2008, 17:07:57
Phelps er helt vanvittig, noe av det gøyeste i OL er å se Phelps svømme i 50knop å vinne alt han deltar i :D 

Han hat jo kropp byd for svømming da, 49 i skostørelse,da er du nesten født med svømmeføtter, så han bruker 9 tak på 20 meter mens andre bruker 12 til 13 tak :o Men alikevel en fantastisk idrettsutøver .

Klausen

Quote from: Sydhagen on August 16, 2008, 18:03:59

Sinnsykt!

Han jogget de siste 20 meterne og satte likevel en klar verdensrekord! Imponerende greier...

Likevel er doping det første jeg tenker på!

Per-Stian

Quote from: Sydhagen on August 16, 2008, 18:03:59

Det var ei heilt rå oppvisning av Bolt! Han tek jo ut armane 15 meter før målstreken og demonstrerer sin overlegenheit. Med maks innsats kunne han sikkert ha klart 9.60! Det luktar dop lang veg, men eg håpar vi slepp dette i etterkant.

Dennis

Håper selvsagt ikke Usain Bolt er dopet, men tankene går jo dessverre dit så fort en god prestasjon utføres i en sport med så små marginer.

Jamaica har også et veldig rufsete rykte på seg når det gjelder testing av egne utøvere, som så vidt jeg forstår omtrent ikke skjer.
Marching on together!

Roy

Dette var verre enn Ben Johnsen. Må rett og slett være dopet.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

auren

Gratulerer sprangrytterne med en imponerende og overraskende bronsemedalje. Faktisk spennende å se på nå som Norge kjempet om medaljer. All sport er jo spennende så lenge Norge kjemper i toppen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

sprangridning er IKKE spennende!  husker med skrekk og gru de årene vår "kjære" prinsesse red rundt på en hest...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Ronald

:-[ Menn i"pen" klær på hest????? Nei der går grensen. Da er til og med herreturn bedre. :-\
Ellers er det jo mange rare øvelser. Det ser litt sært ut med kano bl.a.

Ferre

Gratulerer både til håndballjentene og Andreas Thorkildsen!

Budda

For en dag! To gull og et sølv. Veldig imponerende
Endre

Tom S

Argentina forsvarte OL-tittelen i fotball med fortjent seier over Nigeria i 32 varmegrader i Beijing.

Om det skulle vere av interesse ein deprimerande laurdagskveld...
COME ON LEEDS !!