Chris Kamara = Seth Johnson

Started by Promotion 2010, September 15, 2008, 21:40:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Har dere sett Chris Kamara-intervjuet på LUTV i kveld? Helt ubetalelig.  :)

Gamle Bill Fotherby ga han en behandling i forhandlingene som kan sammenlignes med den godeste Seth Johnson!!!

....og denne historien kunne jeg høre på med et bredt smil rundt munnen!

Bare helt herlig!   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

abbe

Quote from: Promotion 2010 on September 15, 2008, 21:40:01
Har dere sett Chris Kamara-intervjuet på LUTV i kveld? Helt ubetalelig.  :)

Gamle Bill Fotherby ga han en behandling i forhandlingene som kan sammenlignes med den godeste Seth Johnson!!!

....og denne historien kunne jeg høre på med et bredt smil rundt munnen!

Bare helt herlig!   ;D

Eh....javel??? Du har ikke tenkt å viderebringe noe av historien?

Erik_

Hm...

Promo nevner jo at historien kan sees og høres på LUTV. Og for den som ikke har det (fy skam) så nevner han jo også at Kamara fikk kontrakt på samme grunnlag som Seth Johnson.

Og må man først ha det inn med teskje så kastet Fotherby nærmest penger etter Kamara, for å få han til å signere en kontrakt som han allerede var meget godt fornøyd med. Han ville bare snakke med sin gode venn og direktør i Middlesbrough først, for å si at han skulle bli Leedsspiller. Dette ville ikke gode gamle Bill ha noe av. Et enda bedre tilbud ble gitt og Kamara hadde ikke vett til å la være å skrive under der og da. :)

Litt av en forhandler han derre Chris Kamara.

En ny del av intervjuet kom nylig i "Daily News Programme".

Promotion 2010

For £ 40 i Ã...RET får du bl.a. dette:

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1394480,00.html

Løp og kjøp!  ;D

Chris Kamara hadde en gentleman-agreement med direktøren i Middlesbrough, Gibson (ikke Mel). De hadde gått på skole sammen. Økonomidirektøren Fotherby nektet å tro at Kamara skulle innom boro av ren høflighet og kastet først £ 20.000, så nye £ 25.000 på bordet. Resultatet ble at Kamara til slutt "glemte bort" avtalen med barndomskameraten.

;D

Var ikke akkurat £ 37.000 i uka som Seth fikk, men på 80-tallet var nok dette bra. Resultatet ble jo til slutt opprykk og en viss suksess!
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Han er jo ganske underholdende den godeste Kamara....... Idag igjen. Siste kamp i 1989-90; Davidson faket å være spilleklar!? Går det an da....  ;D

Noen som mangler toastmaster...  ???  ::)
Min første Leeds-kamp: