Delph tatt for fyllakjøring?

Started by stefan, December 25, 2008, 02:37:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stefan

Et viktigere moment (fotballmessig) er at (obs, RYKTE)Leeds la lokk på saken for at det ikke skulle forstyrre Delphs transfer i januar.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Stifler

Thank you Budda! :)

Venter egentlig på at Hb skal stå sammen med meg her ::)

Men er ikke FOR det Delph ryktes om å ha gjort, men at shitt like that happens sier jeg bare...

Get over it Roald. Sa jo jeg ikke fult mente det jeg skrev...

Riktig fakta om meg Roald! :)

Litt om Roald:

Kjønn:  Mann
Alder: 38

::)
-Nr 2 er den første taperen-

fmtj

Quote from: Stiffler on December 26, 2008, 03:17:26

Men er ikke FOR det Delph ryktes om å ha gjort, men at shitt like that happens sier jeg bare...

Litt om Roald:

En liten kommentar; slike ting hender ikke bare- det er noen som velger å gjøre det! Uansett er det slik at alle er ansvarlige for egne handlinger, selv i fylla! Selvforskyldt rus osv osv! Og jeg synes det er et viktig poeng at mennesker som våre unge fotballstjerner har et spesielt ansvar for å te seg vel! De er forbilder for andre unge. Tror ikke du mente det er ok å kjøre i fylla, men ting kan skje! Joda- det kan det, men det er likevel ingen unnskyldning for et så tåpelig handling som å kjøre i ruspåvirket tilstand!
Ã... utsette andre intetanende borgere (les barn, kvinner, familier etc.) for dette er veldig galt! Ingen unnskyldninger er gode nok til å forsvare en kjøretur i fylla!
Dette tror jeg du er enig i Stiffler- egentlig, men jeg forstår at den saftige kjeften du fikk av enkelte her vekker trassen i deg- det gjelder nok flere her. Tror mange hadde blitt irritert når de hadde blitt tillagt meninger som de i utgangspunktet ikke har. Det er nemlig lov å forsnakke seg, bli misforstått eller skrive noe på en uheldig måte uten at dette bør avstedkomme karakteristikker en Leedsfan ikke bør gi en annen!
Sånn! Nå har jeg sagt mitt i denne saken!
Fredlig romjul!
Yeboahs vitne

roaldv

Greit det, Stiffler. Case closed og oppmerksomheten rettet mot kamp :)

Quote from: Stiffler on December 26, 2008, 03:17:26

Litt om Roald:

GeirO

Er litt imponert over at så mange av oss har fornuftige holdninger om promillekjøring. Bra!
Delph kan selges. ..

Tenke,tenke....gi han en sjanse til, det er jo jul!
MOT

Fygle

Om det er mulig å tilgi en idiot som Eirik Bakke bør det definitivt være rom for å tilgi Delph. Gi gutten en sjanse!!!!

MOT!!
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

torivar

Makan til korsfestelse av en leedsfan!

Ingen forsvarer fyllekjøring, heller ikke Stiffler. Gutten var litt løs og uheldig med ordvalget og rodde seg lenger og lenger ut i skoddeheimen etterhvert. Vi har skjønt poenget til hylekoret.

Det er nok nå!

Boxman

Nå må folk ta det litt med ro i svingene her. Ok, Delph kjørte i fylla, og det er jo ikke bra, men er det noen som har tenkt på alle gangene det faktisk går bra?
Men fra spøk til revolver, det er jo helt klart en dum ting å gjøre. Men det er også et faktum at vi mennesker gjør dumme ting innimellom, og noen kjører da i fylla. Men det er da ingen grunn til å ta fra en jobben av den grunn. Hvis ikke man er sjåfør da...
For å sette ting litt i perspektiv her; det skjer flere ulykker pga stor fart, enn promille. Så da spør jeg dere moralister; har du aldri kjørt for fort? Og for de av dere som ikke skjønte det, spørsmålet var retorisk, for jeg vet at 99% av dere faktisk har gjort det. Og hva er dere mest redd for når dere kjører for fort? Bot/miste førerkortet, eller å forårsake en ulykke? Vel, jeg vet svaret på det også jeg. Så slutt å dømme andre, når du selv faktisk er en risiko!
Proud to be Leeds!

Per Arne

Virker heldigvis som om folk har roet seg ned her nå. Ting blir noen ganger dratt voldsomt ut av proposjoner her noen ganger. Skriv ett eneste ord skjevt, og du får en gjeng med selvutnevnte bødler og dobbelmoralister etter deg.

Er det evnt Delph som har gjort noe galt, eller er det Stiff....?

:)

peacock

Quote from: Per Arne on December 26, 2008, 14:08:28

Er det evnt Delph som har gjort noe galt, eller er det Stiff....?

:)

Begge (OM Delph har fyllekjørt da). Debattanten viser usedvanlig dårlige holdninger.

Jon R

Som nogenlunde voksne og oppegående fotballsupportere, mener jeg det er vår plikt å ha et  kritisk blikk på hva som skjer i og rundt klubben vår. Hvis profesjonelle fotballspillere begår rasistisk motivt vold eller driver uvettig fyllekjøring (eller går på fylla i forkant av viktige kamper for den saks skyld) bør vi reagere på dette. Selv bruker jeg mye tid og krefter på å følge denne klubben og forventer at våre millionærlønnede spillere viser et minimum av respekt for den stolte hvite drakten.

Men nå setter vi over til radiosporten.   ;D
Jon R.

Stifler

Quote from: Boxman on December 26, 2008, 14:00:48
Nå må folk ta det litt med ro i svingene her. Ok, Delph kjørte i fylla, og det er jo ikke bra, men er det noen som har tenkt på alle gangene det faktisk går bra?
Men fra spøk til revolver, det er jo helt klart en dum ting å gjøre. Men det er også et faktum at vi mennesker gjør dumme ting innimellom, og noen kjører da i fylla. Men det er da ingen grunn til å ta fra en jobben av den grunn. Hvis ikke man er sjåfør da...
For å sette ting litt i perspektiv her; det skjer flere ulykker pga stor fart, enn promille. Så da spør jeg dere moralister; har du aldri kjørt for fort? Og for de av dere som ikke skjønte det, spørsmålet var retorisk, for jeg vet at 99% av dere faktisk har gjort det. Og hva er dere mest redd for når dere kjører for fort? Bot/miste førerkortet, eller å forårsake en ulykke? Vel, jeg vet svaret på det også jeg. Så slutt å dømme andre, når du selv faktisk er en risiko!

Som om jeg skulle sagt det selv!
-Nr 2 er den første taperen-

Tom S

Sånn denne utarter er det vel på sin plass at modsa flytter den til offtopic?
Lite med Leeds United å gjere sånn eg oppfatter det.
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

Har fulgt litt meed på denne tråden, og siden dette Delph-ryktet (heldigvis) fortsatt forblir bare et rykte, håper jeg debatten kan fortsette off topic videre.

MED DET KLARE RÃ...DET AT VI TAR 'BALLEN' OG IKKE 'MANNEN'  når vi nå lar debatten gå sin gang...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Therese

Om dette viser seg å stemme syntes jeg det er synd. Slike ting kan gjøre at spilleren må sette skoene på hyllen, han/hun kan komme til å skade seg selv eller andre.
Håper ung-gutten har fått tenkt seg skikkelig om, og at han ikke gjør dette igjen.

Øj, Stiffmeister.. skjerpings;p Ikke noen stor sak fordi det evnt ikke skjedde noe alvorlig, men hva om han hadde kjørt ned en 13 år gammel jente?

'nuff said. ;)
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

auren

Og hva om Fabien Delph faktisk ikke fyllekjørte og det hele bare er slemme rykter?

Hvis Delph faktisk gjorde dette, håper jeg det var den mer umeritterte broren Brad Delph ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.