Skal her prøve meg på lag for neste sesong

Started by h.b, May 15, 2009, 12:32:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Skal her tenke med Bates sine tanker
Ankers
Ny høyreback fra egen stall/Douglas-Sodje-Naylor-Parker
Snoddy-Ny midtbanespiller-Howson-Robinson
Bechio-Taylor fra Bristol Rovers

Selvsagt er dette laget godt nok blandt de 10 beste, men noe direkte opprykk blir  det ikke

Leedsfan

Perosnlig tror jeg Bates kunne tenkt seg stjernespillere, men han er ikke villig til å betale det det koster og jeg støtter han i det.

Gjentar igjen at det var overambisjon og "stjernespillere" som fikk oss ned i League 1.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsulf

Ankergren
Ny spiller - Huntington/Sodje - Naylor - Parker
Snodgrass - Howson - Kilkenny - Robinson
Becchio/Lambert - Cox

Her er mitt lag, med utgangspunkt i at Douglas, Delph, Beckford og muligens Becchio forsvinner.
Godt nok for opprykk med Larry som manager.

jarle

Stjerne spillere som fikk oss ned???

Det var Venables og Peter Reid som fikk oss ned!!!

De fleste av spillerne var i CL semifinale så vidt jeg husker...så de var ikke plutselig ubrukelige.

Men når du mener Paul Okon svaret så går det som det går...
Det å sparke DOL var vel heller ikke noe sjakk trekk... da burdet ihvertfall O´Neill eller andre topp managere hvert klare til å ta over... Isteden hentet vi kjeltringen Venables fra Marbella og erstattet han med nedryks Reid!!!

Halleluja!

Papi

Quote from: jarle on May 15, 2009, 12:58:33

De fleste av spillerne var i CL semifinale så vidt jeg husker...så de var ikke plutselig ubrukelige.

Det å sparke DOL var vel heller ikke noe sjakk trekk... da burdet ihvertfall O´Neill eller andre topp managere hvert klare til å ta over... Isteden hentet vi kjeltringen Venables fra Marbella og erstattet han med nedryks Reid!!!

Mener og huske at O`Neill var ønsket av Leeds, men han takket nei?

Halleluja!
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

B-m

Quote from: h.b on May 15, 2009, 12:32:25
Skal her tenke med Bates sine tanker
Ankers
Ny høyreback fra egen stall/Douglas-Sodje-Naylor-Parker
Snoddy-Ny midtbanespiller-Howson-Robinson
Bechio-Taylor fra Bristol Rovers

Selvsagt er dette laget godt nok blandt de 10 beste, men noe direkte opprykk blir  det ikke

Når du sier Taylor fra Bristol Rovers, mener du Rickie Lambert?

Synes vi bør beholde Kilkenny, var ekstremt svak i begynnelsen av sesongen men har vært stor etter Grayson tok over( sentralt på midten).
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

olsen leeds

Vi trenger noen lynraske spillere, Douglas greier jo ikke å løpe, han kan vi selge. Høyreback og en ving på midtbane er det vi trenger. ;)

DenHviteYeboah

Quote from: Leedsfan on May 15, 2009, 12:37:36
Perosnlig tror jeg Bates kunne tenkt seg stjernespillere, men han er ikke villig til å betale det det koster og jeg støtter han i det.

Gjentar igjen at det var overambisjon og "stjernespillere" som fikk oss ned i League 1.
Tullball!Det var Bates som fikk oss ned i league1 ved å sparke Blackwell og hente inn adoptivsønnen Wise.Bates tåler ikke at noen sier ham imot...Nå fører Blackwell Blades til Premier League!

lojosang

Quote from: DenHviteYeboah on May 15, 2009, 23:17:45

Tullball!Det var Bates som fikk oss ned i league1 ved å sparke Blackwell og hente inn adoptivsønnen Wise.Bates tåler ikke at noen sier ham imot...Nå fører Blackwell Blades til Premier League!

Himmel go hav! Nå tar jeg meg selv i å være enig med deg, Yeboah! Må bety at det er leggetid!  ;D

Nå skal det sies at Balckwell sa en del rart i media i perioden før han ble sparka, men ansettelsen av Wise var en av de største katastrofer som har hendt Leedsfotballen siden Leeds City ble nedlagt. Eneste som jeg kommer på som kan måle seg er da Ridsdale kjøpte sin første rosa skjorte.  ;D
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Quote from: lojosang on May 16, 2009, 04:08:07
Quote from: DenHviteYeboah on May 15, 2009, 23:17:45

Himmel go hav! Nå tar jeg meg selv i å være enig med deg, Yeboah! Må bety at det er leggetid!  ;D

Nå skal det sies at Balckwell sa en del rart i media i perioden før han ble sparka, men ansettelsen av Wise var en av de største katastrofer som har hendt Leedsfotballen siden Leeds City ble nedlagt. Eneste som jeg kommer på som kan måle seg er da Ridsdale kjøpte sin første rosa skjorte.  ;D
Hyggelig å høre at vi er enige.Ridsdale må ta hovedskylden for at vi er her etter min mening.Økonomien er en ting,men de sportslige avgjørelsene var jo skandaløse.Først å ansette ubrukelige og patetiske Venables-en mann som lovpriste stallen og klubben og mente at troppen var god nok til å vinne PL. 6 måneder senere mener han at laget ikke er godt nok for uefacupspill,en mann som benket Dacourt for å bruke Jacob Burns sier vel det meste....så kommer Reid og holder skuta flytende en stund før Eddie Gray tar over.Etter min mening er han skyld i nedrykket fra PL.Laget var under Gray lekk som en sil, og Eddie beviste dessverre at hans taktiske egenskaper var katastrofale.Vet at dette er å banne i kjerka, men Eddie klarte vel å rykke ned med et ganske bra lag egentlig.Hvis man ser videoer fra de siste kampene under Gray er det triste taktiske greier....Vel, vi er der vi er og må komme oss videre med eller uten Bates...

samadhi

Hvorfor spiller egentlig venstrebeine Snodgrass på høyre og høyrebeine Robinson på venstre??
marching on together,
derudaf forever...

jacob burns

Gjerne en rask ving.Snodgrass har aldri imponert meg!

Per-Stian

Eg reknar med det vert hektiske tider for agentane til fleire av våre spelarar no. Beckford og Delph ser eg allereie på som "seld". Spørs om ikkje Becchio og Douglas også forsvinn denne sommaren. Personleg er eg svært spent på om Sodje ønskjer å bli dersom han får eit tilbod frå oss. Neste sesong må vi vere litt smarte og hente inn unggutar frå Premier League, samt eit par-tre eldre med rutine (slike som Naylor og Freedman). Dessutan kunne eg tenkje meg ny førstemålmann. Ankergren er rett og slett for ustabil.

NY MÃ...LMANN
NY H.BACK - Sodje/Marques - Naylor - Parker
Snodgrass - Howson - Kilkenny - Robinson
Becchio - NY SPISS

jarle

Ser at ambisjonene er store ; )))

Hva med 4-5 mann i kanonklassen

Forsvaret må være tett... det er formelen for å rykke opp
To ballsikre raske backer med offensive egenskaper er gull verdt
Sodje og Naylor er meget gode sammen.

Vi må ha en super bra sentral midtbane (PLEASE!!!)
En kreativ kantspiller ala Robinson ( han kan være svaret om han går ned 10 kilo)

Foran må vi ha en erstatter til Beckford

Keeper NY

H back NY - SODJE - NAYLOR - V back NY / Parker / White

Snodgrass - Kilkenny - NY - NY/ Robbo

Becchio - NY

Mister vi Sodje må han også erstattes...

Erik_

En bedre keeper og Sodje, så skal jeg være fornøyd.

Quote from: jacob burns on May 16, 2009, 09:30:56
Snodgrass har aldri imponert meg!
Vel vel, det er alltid en. Og jeg tror jammen meg du er den ene. :)

Sølvreven

Huff. Så er det på han igjen. Hvis, om, atte, kanskje, muligens......etc. Jeg er så lei av å lese om Risdale, Bates, Wise og alle andre som hadde skylda for nedrykket og all elendigheten etterpå. Jeg er som et såret dyr etter tapet mot Millwall. Jeg er delvis gått i dekning og slikker mine sår. Og håper at ingen spør med om Leeds på minst en måned. Men når jeg er kampklar igjen, da håper jeg at alle dere som hele tiden må lete etter syndebukker og grave i gammel dritt, at også dere kan glemme fortiden og begynne å se fremover. Livet er kjipt nok nå om dagen. Jeg blir bare mere nedtrykt av å lese på forumet. Kan ikke noen lete opp positivitetstråden igjen.............. :'(

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

DenHviteYeboah

Quote from: Sølvreven on May 16, 2009, 12:01:56
Huff. Så er det på han igjen. Hvis, om, atte, kanskje, muligens......etc. Jeg er så lei av å lese om Risdale, Bates, Wise og alle andre som hadde skylda for nedrykket og all elendigheten etterpå. Jeg er som et såret dyr etter tapet mot Millwall. Jeg er delvis gått i dekning og slikker mine sår. Og håper at ingen spør med om Leeds på minst en måned. Men når jeg er kampklar igjen, da håper jeg at alle dere som hele tiden må lete etter syndebukker og grave i gammel dritt, at også dere kan glemme fortiden og begynne å se fremover. Livet er kjipt nok nå om dagen. Jeg blir bare mere nedtrykt av å lese på forumet. Kan ikke noen lete opp positivitetstråden igjen.............. :'(
Da må jeg nok skuffe deg. det er faktisk ikke så mye positivt som har skjedd de 7 siste år....Det kan være hovedgrunnen til at folk ikke bare skriver positivt om klubben.Og hva for et forum er det du vil ha?et lykkepilleforum hvor vi bare synger hallelujah og priser klubben og dens styre for dets geniale drift..?
Nei,du må nok dessverre godta mishagsytringer her på forumet.Vi må jo være den største klubben i verden på tredje nivå..vi får sjekke de andre ligaene....

lojosang

Quote from: DenHviteYeboah on May 16, 2009, 13:14:30
Quote from: Sølvreven on May 16, 2009, 12:01:56
Da må jeg nok skuffe deg. det er faktisk ikke så mye positivt som har skjedd de 7 siste år....Det kan være hovedgrunnen til at folk ikke bare skriver positivt om klubben.Og hva for et forum er det du vil ha?et lykkepilleforum hvor vi bare synger hallelujah og priser klubben og dens styre for dets geniale drift..?
Nei,du må nok dessverre godta mishagsytringer her på forumet.Vi må jo være den største klubben i verden på tredje nivå..vi får sjekke de andre ligaene....

En enkelt lykkepilletråd der vi kan få synge halleluja er vel ikke for mye forlangt?  ;D
- Leif Olav

baste

Nå er verken Becks eller Delph solgt enda. Hvis de drar, så MÃ... pengene brukes til å forsterke stallen. Vi trenger en midtstopper (minst) + en h og v back. En god spiss er ett must. Midtbanen holder mål i L1. Tror Grayson fører oss opp, han har gjort mye bra så langt.

Marching on together

PS; har den gule Leeds drakten på meg i dag... I`m proud!!!!

Evig Pint

Kanskje å banne i kirka, men synes ikke Howson og Parker er gode nok. Howson for veik, for ofte anonym. Parker virker for ofte usikker og stresset. Ikke NOEN spesielle styrker som jeg kan se. Heller White? I hvertfall en ungdom med potensiale. (Dette på bakgrunn av samtlige TVkamper, radiooverføring og 4-5 kamper på ER). Snart 22 år gamle Parker er ikke mye å satse på - enda han er det beste vi har hatt i den posisjonen på lang tid og det sier sitt.. (Med unntak av Dickinson).

Og så er jeg ingen fan av Kilkenny heller. Da er faktisk Howson bedre. Han trør nå til med det lille han har.

Vi trenger klasse på midtbanen. Det er der vi er svakest.

Og jeg smiler den dagen vi signerer Sodje permanent.
Marching on together

Stephenjazz

Halleluja!
Mangel på logikk?
DOL ble sparket på grunn av han greide kun en fjerdeplass i sesongen 2000-2001. Venables ble ansatt for å komme på en top 3 plass. Noe som gav en plass i Champions League. Ridsdale hadde lånt penger og gamlbet med at Leeds greidde akkurat det.
Bare 4 dager etter at Venables ble ansatt ble daverende kaptein Rio Ferdinand solgt til Manchester United. og halvveis ut i sesongen forsvant både Woodgate og Robbie Keane Fra Leeds. Venables ble sparket på slutten av sesongen og Martin O`Neill  var faktisk nære med å bli ansatt, men Peter Reid ble istedenfor ansatt. Redda klubben fra nedrykk det året. Uheldigvis endte neste sesong med nedrykk.
Nedrykket kan lastes på tre personer Peter Reid, Eddie Gray og klubbformannen Peter Ridsdale.
Det er mange grunner til at Leeds rykket ned og  at klubben er der i dag, men alle er enige om Leeds må komme opp neste sesong på et eller annet vis.
Det blir aldri umoderne å vinne

Tom S

Hadde eg bestemt ville eg kjøpt B'ham sin førsteellever, då rykker vi garantert opp!
COME ON LEEDS !!

The Gentle Giant

No tuller du Tom S ???

sportcarl1

Quote from: Stephen on May 16, 2009, 20:07:42

Halleluja!
Mangel på logikk?
DOL ble sparket på grunn av han greide kun en fjerdeplass i sesongen 2000-2001. Venables ble ansatt for å komme på en top 3 plass. Noe som gav en plass i Champions League. Ridsdale hadde lånt penger og gamlbet med at Leeds greidde akkurat det.
Bare 4 dager etter at Venables ble ansatt ble daverende kaptein Rio Ferdinand solgt til Manchester United. og halvveis ut i sesongen forsvant både Woodgate og Robbie Keane Fra Leeds. Venables ble sparket på slutten av sesongen og Martin O`Neill  var faktisk nære med å bli ansatt, men Peter Reid ble istedenfor ansatt. Redda klubben fra nedrykk det året. Uheldigvis endte neste sesong med nedrykk.
Nedrykket kan lastes på tre personer Peter Reid, Eddie Gray og klubbformannen Peter Ridsdale.
Det er mange grunner til at Leeds rykket ned og  at klubben er der i dag, men alle er enige om Leeds må komme opp neste sesong på et eller annet vis.
men inte spelarna?

Ove

Når vi har flere som har prestert bra i år, så er det nok noen som forsvinner (Beckford, Becchio, Delph, Sodje...). Vi må nok innse at er budet godt nok er alle til salgs. Fordelen vår er at vi ikke trenger å selge, dermed kan prisen gå opp og midler tilgjengeliggjøres.

Av de som står uten kontrakt så håper jeg vi fornyer med Douglas.

Jeg har stor tillit til at Grayson gjør de riktige valgene nå. Han startet tidlig med oppryddingen og greidde bl.a. å kvitte seg med spillere som Westlake, Sweeney, og Kandol?

Kjøp/lån av Naylor og Sodje er et tegn om at han ikke anser Rui, Michalik og Huntington som gode nok. Planleggingen starter allerede i morgen sier Grayson. Jeg ser fram til spennende uker fram mot neste sesong.

lojosang

Tror du kan holde Huntinton utenfor, Ove, all den tid han vel stort sett har gått skadet i Graysons regjeringstid.
- Leif Olav