Når kommer tapet?

Started by McMidjo, October 20, 2009, 21:14:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Det første tapet nærmer seg. Når kommer det?

Millwall, Borte
24 (25%)
Bristol Rovers, Borte
11 (11.5%)
Yeovil, Hjemme
3 (3.1%)
Swindon, Borte
4 (4.2%)
Brighton, Borte
3 (3.1%)
Seinere i sesongen
16 (16.7%)
Vi taper aldri!
35 (36.5%)

Total Members Voted: 91

Voting closed: October 24, 2009, 21:14:18

h.b

For å være optimist tror jeg at det første serietapet kommer mot Chelsea

Per Arne

Quote from: h.b on October 22, 2009, 20:47:09
For å være optimist tror jeg at det første serietapet kommer mot Chelsea

Ikke faen. Uavgjort borte, seier hjemme.

;D

Geiremann

Med sorg i mine fingre må jeg nok skrive at jeg tror tapet kommer mot Millwall i morra. Det er mange kamper siden Leeds imponerte i seriespillet og Millwall virker å være i grei form.

Men, skal Leeds først tape, så skal jeg ihvertfall vinne penger på det. Det blir nok noen kroner på Millwall og et håp om å tape penger   ;D
Member of "The Peterborough eight".

DenHviteYeboah

Quote from: Geiremann on October 23, 2009, 17:32:50
Med sorg i mine fingre må jeg nok skrive at jeg tror tapet kommer mot Millwall i morra. Det er mange kamper siden Leeds imponerte i seriespillet og Millwall virker å være i grei form.

Men, skal Leeds først tape, så skal jeg ihvertfall vinne penger på det. Det blir nok noen kroner på Millwall og et håp om å tape penger   ;D
Enig.Er redd tapet kommer imorra.Vi har vel hatt litt for mye flyt i det siste....etter en pangåpning har nok kvaliteten gått drastisk ned de siste kampene...uansett håper jeg på 100 poeng i mai!da er vi i mål :)

LeedsU878

Jeg var ikke imponert over spillet mot verken MK Dons eller Norwich, men vi har den fantastiske evnen som toppklubber nå en gang har: Avgjøre kamper til vår fordel.

Dette gir spillerne et enormt moralsk boost som jeg håper vi kan drive videre på mot Millwall. Ã... spille på the Den er aldri enkelt, men jeg tror og håper at vi klarer å få med oss 3 poeng fra Bermondsey i morgen.

MOT :)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Therese

Ser ikke no grunn til å tippe på det.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

fjellhaugen

7 minutter på seks 24/10 :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

auren

Var det nødvendig å ganne frem et tap McMidjo??? >:(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

Quote from: auren on October 24, 2009, 17:54:40
Var det nødvendig å ganne frem et tap McMidjo??? >:(

auren

Denne skulle vi vært foruten!

Erik_

Latterlig dustete og fjollete tråd. Typisk Leeds-supportere å jinxe seg til tap. Kan ikke la være å holde seg unna denne 'legg til innlegg'-knappen.

Jeg boikotter herved OEF og stiller meg utenfor og demonstrerer mot de dustete tipperne. Verste sort.

Gå og brenn...

...en Millwall-skjorte. >:(

testo

Tenkte å lage en ny tråd jeg
!! Når kommer neste tap!!  ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

LeedsUnited

Er mer bekymret over spillet til Leeds de siste kampene enn hva jeg er over tapet i dag.  Det måtte jo komme før eller siden uansett.

Tom S

Quote from: LeedsUnited on October 24, 2009, 18:58:29
Er mer bekymret over spillet til Leeds de siste kampene enn hva jeg er over tapet i dag.  Det måtte jo komme før eller siden uansett.

Enig!
COME ON LEEDS !!

ooh aah

Må si meg enige med de over. Vi sliter nå. Vi mangler matchvinnerredningene til Higgs og kanskje igangsettingene som jeg hadde inntrykk var veldig bra. Bromby holder tydeligvis ikke mål offensivt. Er Becchio viktigere enn jeg har trodd? Og sist men ikke minst, hva har skjedd med sentral midtbane?

baste

Tror Higgs og Becchio er veldig viktig. Når Higgs kom inn så virket vi dønn solide bakover....mye mer utrygge med Anker i mål...

Vinner neste kamp