Test din travel-iq, fotballstadium quiz i football league

Started by B-m, December 01, 2009, 16:51:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Blank_File

Jeg er faktisk lettere sjokkert (etter å ha spilt CM i så mange år) over at det var så mange stadioner jeg ikke har hørt om.

B-m

Quote from: Blank_File on December 01, 2009, 18:00:59
Jeg er faktisk lettere sjokkert (etter å ha spilt CM i så mange år) over at det var så mange stadioner jeg ikke har hørt om.

sååe. hva fikk du i iq?

McMidjo

Den var morsom. Takk for den B-m!  :)

Travel-iq 109, og traff midt i blinken på Oldham, utrolig nok......
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

auren

Dette var vanskelige saker. Ikke enkelt å ha kustus på så mange byer / lag i England. Ble 86 på meg også. Mest fornøyd med å komme 3 km fra St. James Park. Mest flau over å komme 75 km fra Elland Road.

auren, prøver igjen :)
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Hadde vært litt mer interessant hvis man skulle plassere de på byer, og ikke geografisk plassering
Endre

berlin

lojosang

70, så 72 så 82. Huff. Så tenkte jeg at jeg skulle prøve en taktisk runde. Klikke raskest mulig på et sted nær London hver gang. Det endte på 69.  :-[
- Leif Olav

Asbjørn

Quote from: lojosang on December 01, 2009, 19:10:06
70, så 72 så 82. Huff. Så tenkte jeg at jeg skulle prøve en taktisk runde. Klikke raskest mulig på et sted nær London hver gang. Det endte på 69.  :-[

Først 69, så 86...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Trond A

Luscos medl. 338

Tom S

COME ON LEEDS !!

flynn

92 på første forsøk. Fornøyd med det, 18 km feil på Elland Road.

flynn

Tom S

COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

isak

85 på første forsøk. 19km feil på Elland Road  ;)

Lids

Thomas

Sleivind

flynn

Har prøvd flere ganger, men kommer ikke høyere enn de 92 jeg fikk første gang. Hva sier det om min IQ mon tro ??

flynn

Sleivind

Quote from: Blank_File on December 01, 2009, 18:00:59

Jeg og! Trodde jeg hadde rimelig grei kontroll, men så feil kan man altså ta  :o

Tom S

COME ON LEEDS !!

ollan

Quote from: flynn on December 02, 2009, 12:19:29
Har prøvd flere ganger, men kommer ikke høyere enn de 92 jeg fikk første gang. Hva sier det om min IQ mon tro ??

flynn

svært så lite heldighvis ;D
Ollan

B-m

Det kartet skulle vært større! Skylder på det. Men samtidig, et lite kart høyner jo sjansene for å treffe ved gjetting, som det var EN DEL av fra min side ihvertfall :D

Per-Stian

Dette var absolutt ikkje enkelt. Lite og vrient kart. Bomma t.o.m. 8 kilometer på Galpharm (Huddersfield). Denne må eg laste spelet for.

Hamna på 94.

Rudi G.

Etter gjentatte forsøk klarte jeg 95 og skal være fornøyd med det når jeg ser snittet her :)