KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 12/2 2011, kl 16.00 (VIASAT TV)

Started by Promotion 2010, February 09, 2011, 19:34:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bwirum

Hmm.. tydelig at det var mange som tok turen ut på pub for å se matchen, bare 10 siders kamptråd? Kan nesten ikke huske det har skjedd :P
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

auren

Quote from: bwirum on February 14, 2011, 19:12:13
Hmm.. tydelig at det var mange som tok turen ut på pub for å se matchen, bare 10 siders kamptråd? Kan nesten ikke huske det har skjedd :P

Var det derfor du absolutt måtte dra den opp i 11 sider?  ;)

Sulteforet som vi er på å se Leeds var det nok mange som så den på pub, i egen tv-stue eller foran pc-en på Viasat on demand eller via en gratis livestream.

Men nå er det på tide at Promo tar ansvar og oppretter ny kamptråd mot Norwich til helga. Det blir en sinnsykt spennende kamp. En kamp ingen av lagene har råd til å tape. Husker godt sist hjemmekamp mot Norwich; vi får håpe på samme resultat og sluttdrama :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Jeg, for min del, klarer meg godt uten sluttdrama. Tar imot en klar seier på 3-0 uten å mukke.
Super Leeds since 1968

bwirum

Fryktelig lei meg for at den ble 11 sider sefførgelig ;D

Når det er sagt, så holder jeg med hallghel her. Tror faktisk jeg hadde takla 4-1 etter 38 minutter... eller ved nærmere ettertanke... kanskje ikke :S
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Jon R

Quote from: bwirum on February 14, 2011, 19:12:13

Er nok heller et uttrykk for at interessen er i ferd med å dabbe av. Det skjer jo ikke noe i disse kampene . Boring Leeds osv... :o
Jon R.