Kasper bud er akseptert...

Started by AndyRobinson, June 20, 2011, 16:21:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DanskLeedsGut

Farvel Kasper - Ken Bates og Simon Grayson kunne ikke se samme lys i dig som os fans. Held og lykke på din vej og lad nu være med at holde cleansheet mod Leeds næste sæson. De 2 eneste kampe, hvor jeg håber at du fumler for sygt!

Kaspers afløser, ja mange er nævnt. Men af dem der er rygtet mest til Leeds, der foretrækker jeg Tomasz Kuszczak(?) eller Alex Smithies. De kan begge sagtens overtage no. 1 fra Kasper.

Held og lykke på din vej!
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Lucas_Radebe

Quote from: Leedsfan on June 27, 2011, 18:59:17
Quote from: Rudi G. on June 27, 2011, 17:22:02
Også bekreftet av LU!

http://www.leedsunited.com/news/20110627/schmeichel-completes-foxes-switch_2247585_2382546

Finally, lets move on.

I etterpåklokskapens navn hvis valget hadde stått mellom Schmeichel eller Ankergren i mål forrige sesong så hadde jeg valgt Ankergren.

Amen brother!

Gufrias

Quote from: Tom S on June 27, 2011, 19:00:28
Jepp, da er det klart for at Larry avduker vår nye førstekeeper - regner med at det vert annonsert allerede imorgen!
Det kommer nok en, men ikke nødvendigvis så fort. Skal være fornøyd om han er klar på fredag.
Hekta på Leeds siden 1974

Hobben

Quote from: Gufrias on June 27, 2011, 19:24:29
Jepp, da er det klart for at Larry avduker vår nye førstekeeper - regner med at det vert annonsert allerede imorgen!
Det kommer nok en, men ikke nødvendigvis så fort. Skal være fornøyd om han er klar på fredag.

Samme for meg hvor tid han er klar, bare han er bedre en Kasper, og det skal litt til. Tipper det kommer inn ein ukjent reserve keeper.
Rogaland Whites

auren

Man Utd ser ut til å kjøpe Atletico Madrids keeper De Gea. De har allerede Ben Amos, Lindegaard og Kuszczak i stallen. Aner vi et lån av Lindegaard eller polakken? Eller kanskje kjøper vi Kuszczak?

Smithies fra Huddersfield nevnes også, men jeg er redd han blir for dyr.

Det blir spennende å se hvilken keeper som kommer inn og om han er bedre enn Kasper.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

bwirum

Season long for Lindegaard hadde i mine øyne vært det ultimate.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

DenHviteYeboah

Ja,hvor er den nye keeperen da..?for et opplegg....

Tom S

Quote from: DenHviteYeboah on July 23, 2011, 17:26:48

Regner med at Larry jobber med saken, men er skuffet over at dei ikkje har klart å få dette på plass enda.
COME ON LEEDS !!

auren

Quote from: Tom S on July 23, 2011, 18:13:16
Quote from: DenHviteYeboah on July 23, 2011, 17:26:48

Regner med at Larry jobber med saken, men er skuffet over at dei ikkje har klart å få dette på plass enda.

Det blir vel samme unnskyldning som i januarvinduet tenker jeg. Hmpfr!!!  >:(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

LEO

Ã... vi leiter fortsatt etter keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeper.

Dette viser at vi er en selgende klubb i vår egen divisjon hvor vi burde være STØRST.