EX-LÃ…NESPILLER: Alex McCarthy

Started by kendo, November 04, 2011, 12:28:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B_Ød

Ups & Ups!!

SindreWikre

Denne mannen har imponert meg mye i tiden i Reading og i Leeds..
Men tror han blir for dyr..
Pontus ❤

Andersen

Enig, skulle gjerne sett ham fast i en av keepertrøyene til Leeds.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Per Arne

Lonergan spiller ihvertfall til helgen!

auren

Quote from: Per Arne on December 12, 2011, 12:12:42

Er vel ikke helt sikkert det? Hvorfor forlenge kontrakten med McCarthy en måned hvis Lonners er 100 % fit? Det kan godt mulig være at Taylor står kampen, med Cairns på benken.

auren

Vanderlunde

Quote from: auren on December 12, 2011, 12:14:27

Er vel ikke helt sikkert det? Hvorfor forlenge kontrakten med McCarthy en måned hvis Lonners er 100 % fit? Det kan godt mulig være at Taylor står kampen, med Cairns på benken.

auren

Jeg vil si det er helt usikkert hvem hva hvor nå.
Lonergan ble jo signert for å være første keeper, men kanskje spare han en stund til, for å være sikker på at skaden er helt frisk???
Taylor er jo signert for å ha andre keeperplass, men han har vel ikke spilt noe særlig med kamper, så vi har fått se hvordan han er?
Og Cairns er enda unggutten, sikkert en flott erfaring å få mer A-lagsspill, men ikke blant de beste keeperene
McCarthy har vist seg godt frem, og kanskje vært en livreddende keeper i enkelte kamper, og nå som han blir en måned til, mulig han er det sikreste kortet å spille, men han er jo ikke fast Leedsspiller (enda).

kongsmo

Quote from: auren on December 12, 2011, 12:14:27

auren

Lonners er nok minst på benken neste kamp siden han også var på benken forrige kamp....

Tipper Lonners starter jeg!
"SNIFFER"

Per Arne

McCarthy kan ikke spille. Og om Lonergan er fit, er jeg 100% sikker på at han spiller.

Dennis

Phil Hay i YEP melder at McCarthy er på vei tilbake til Reading og at Leeds kommer til å forlenge avtalen med Maik Taylor.

Takk for innsatsen, Alex! Utvilsomt et kjempetalent mellom stengene!
Marching on together!

Andersen

Takk ja til Alex , han hadde vel en del redninger for oss som gjorde at vi har hanket inn disse poengene vi har i dag.

Glenn K

Oggy

Oggy

Hallgeir *

Alex McCartney har gått på et tre måneders lån til Ipswich.
Super Leeds since 1968

RoarG

Quote from: hallghel on January 10, 2012, 20:28:43
Vi burde ha forsøkt å forlenge lånet hans. Vel, Grayson mener vel man er godt nok dekket på keeperplassen med signeringen av Taylor.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Quote from: RoarG on January 10, 2012, 20:32:57
Quote from: hallghel on January 10, 2012, 20:28:43
Vi burde ha forsøkt å forlenge lånet hans. Vel, Grayson mener vel man er godt nok dekket på keeperplassen med signeringen av Taylor.

Ja, og skal man tro Bates, gir det SG noen £ ekstra for å kjøpe eller leie inn spillere på plasser
vi ikke er like godt skodd.  ::)

Jeg er litt enig. Maik Taylor er neppe noen Rabchubka (har glemt hvordan navnet staves allerede),
selv om han er en gammel mann. Det betyr i det minste efaring, om enn reaksjonsevne og hurtighet ikke er hans forcer (lenger?).

auren

Jeg tror nok McCarthy selv ville til en klubb der han ble satset på som førstevalg. I Leeds ville han slitt benken bak Lonergan.

auren

Rudi G.

Quote from: auren on January 10, 2012, 22:04:07
Jeg tror nok McCarthy selv ville til en klubb der han ble satset på som førstevalg. I Leeds ville han slitt benken bak Lonergan.

auren

Tipper dette også var i Reading sin interesse.