Hva skjer med "Nye Leeds United"?

Started by fmtj, November 26, 2012, 10:47:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nye eiere, hvor er vi om 3 år?

Toppen av PL og Europa
14 (14.9%)
Middelhavsfarer i PL
66 (70.2%)
Wankership fortsatt
14 (14.9%)
L1
0 (0%)
L2
0 (0%)

Total Members Voted: 93

Voting closed: December 10, 2012, 10:47:10

fmtj

Nye eiere, nytt håp, nye drømmer, hva tror dere folkens? Stem i vei!
Yeboahs vitne

Erik M

Tror vi er i PL om tre år ja. Middelhavsfarer er mest sannsynlig.

Gufrias

Jeg registrerer at Leedsfans flest er ganske så ukuelige optimister.

Og ja, jeg stemte også på middelhavsfarer i PL
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Går også for den. Ã... sikte høyere enn det tror jeg er svært urealistisk. Hvis vi er ca nr 9 i PL vil jeg være one happy moron pr nov 2015.  ;D
Jon R.

Hobben

Middelhavsfarer i PL!

Vil tro ting vil ta tid for Leeds uansett. Kjøp inn unge talenter samt noen gamle slitere som for oss opp!
Rogaland Whites

berlin

Jeg valgte optimistisk og det betyr Middelhavsfarer PL.
Toppen av PL er komplett urealistisk, i hvertfall hvis vi snakker om topp 4.
Det er urealistisk selv om vi skulle få Man Shitty penger å rutte med,
noe jeg forøvrig håper vi ikke får.

bjoggis

Jeg blir veldig fornøyd hvis vi er en middelhavsfarer i PL!

sportcarl1

stämde av på middelshavsfarer jag med och är väldigt glad om vi skulle uppnå det med på 3 säsonger, trots att vi startat dåligt har vi  2 PL-lag från förra säsongen efter oss, det säger vilket getingbo denna divisionen är

fmtj

Quote from: sportcarl1 on November 26, 2012, 23:59:59
stämde av på middelshavsfarer jag med och är väldigt glad om vi skulle uppnå det med på 3 säsonger, trots att vi startat dåligt har vi  2 PL-lag från förra säsongen efter oss, det säger vilket getingbo denna divisionen är

.....trodde et øyeblikk vi hadde fått en ny spiller fra Afrika, men så kom jeg på at det betyr vepsebol.... :)

Yeboahs vitne

jaho

Quote from: fmtj on November 27, 2012, 10:22:36

.....trodde et øyeblikk vi hadde fått en ny spiller fra Afrika, men så kom jeg på at det betyr vepsebol.... :)

;D    ;D    ;D

Jon R

Herlig. Koffee Getingbo fra Gambia.  ;D
Jon R.

HåvardK

Quote from: Jon R on November 27, 2012, 18:01:52

Herlig. Koffee Getingbo fra Gambia.  ;D
Denne hører vel hjemme i "Rykter: Spillere inn - spillere ut"?  ;)