Is it hope in the hangin snore???

Started by stigahauge, February 24, 2013, 01:50:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Flottdet

Quote from: Leedsfan on March 17, 2013, 14:09:29
Quote from: Flottdet on March 17, 2013, 12:40:56
NW kan gå og ta seg en bolle...

Dansk? Kanskje det han trenger daglig for å lykkes?

Det kan godt være:-D Men jeg er skuffet over at han hver gang går ut og sier at det er greit og tape så lenge spillerene har gitt alt. I enkelte kamper så går jo marginene imot og det kan være greit og svelge ett tap. Men er det virkelig greit hver gang?  Leeds er en storklubb som skal klare 6 poeng på hjemmebane mot peterboroug og huddersfield. Ikke 1 poeng slik som tilfelle er.

Leedsfan

Quote from: Flottdet on March 17, 2013, 17:55:28
Quote from: Leedsfan on March 17, 2013, 14:09:29
Quote from: Flottdet on March 17, 2013, 12:40:56
NW kan gå og ta seg en bolle...

Dansk? Kanskje det han trenger daglig for å lykkes?

Det kan godt være:-D Men jeg er skuffet over at han hver gang går ut og sier at det er greit og tape så lenge spillerene har gitt alt. I enkelte kamper så går jo marginene imot og det kan være greit og svelge ett tap. Men er det virkelig greit hver gang?  Leeds er en storklubb som skal klare 6 poeng på hjemmebane mot peterboroug og huddersfield. Ikke 1 poeng slik som tilfelle er.

Jeg er enig i at 100% innsats er viktig(ste). Vi mangler jo kvalitet og herregud å jeg savner Snodgrass..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.