Is it hope in the hangin snore???

Started by stigahauge, February 24, 2013, 01:50:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

stigahauge

Det som er spennande med denne ligaen er at bortekampar mot Bolton og Bristol C er like vanskelige som bortekampar mot Leicester og C.P. ;) Trur dei skal få det veldig hardt mot Bolton. Dei ser sterke ut og redd dei også kan stikke kjeppar i hjula for oss!

Leedsfan

Quote from: Bjorn on March 01, 2013, 13:56:00
Klart det er en sjanse for at dette går! Så lenge det er så mange kamper igjen er det såklart håp!
Ã... gi opp gagner ikke en selv eller laget noe godt!

MOT!  ;)

That's the spirit...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

nord

Vi skal bare vinde 7 eller 8 resterende kampe  ;)

Erik M

Klarer vi å unngå en downperiode til så er 6.-plassen helt klart innen rekkevidde.  Grunnen til at vi tross alt henger med fortsatt er at alle lagene avgir masse poeng. Unødvendig å spekulere i hvor mange poeng vi må ha, vi må bare holde fokus når de over oss avgir poeng.  Ett her og to der. Plutselig er vi der.  Med en ny downperiode er det over.

Leedsfan

Quote from: Erik M on March 03, 2013, 16:42:50
Klarer vi å unngå en downperiode til så er 6.-plassen helt klart innen rekkevidde.  Grunnen til at vi tross alt henger med fortsatt er at alle lagene avgir masse poeng. Unødvendig å spekulere i hvor mange poeng vi må ha, vi må bare holde fokus når de over oss avgir poeng.  Ett her og to der. Plutselig er vi der.  Med en ny downperiode er det over.

En korrekt analyse. Taper vi de to neste kampene så er det over. Matchvinnerne våre må begynne å vinne matcher for oss.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Quote from: Erik M on March 03, 2013, 16:42:50

Vi må heilt klart ha poeng i våre førstkommande bortekampar og bortekampar generelt,vi har leika julenissar i heile år.Samtidig må vi fortsetta den gode trenden med clean sheet,vi har no 3 på rappen og det har ikkje skjedd sidan 2009 sesongen,det igjen viser kvar skoen har trykka mest
LIFE IS LEEDS

Dennis

Leeds må være det laget i England som starter og slutter flest sesonger over en nimånedersperiode.

Jeg trodde sesongen var over for et par uker siden, nå er den i gang igjen for fullt.

Og derfor mener jeg det (nå) er feil å sparke NW, der jeg for kort tid tilbake ville ha han ut. Dersom vi skulle fått tak i Nigel Adkins, derimot...
Marching on together!

Cherry

Quote from: nord on March 03, 2013, 02:20:29
Vi skal bare vinde 7 eller 8 resterende kampe  ;)

Vi har vel 12 kamper igjen? ;)

B_Ød

fullt mulig å vinne de resterende 12...
Ups & Ups!!

Kontakinte

Sier som Don!

Don: I want us to go thru this season without losing one match!

Billy: Are you serious Boss, that's not possible?!

Don: Yes it is, its possible now!

De gikk noen kamper uten tap den sessongen..

Tobbe9210

Toppscorern til Brighton, Mackail-Smith, er ute med skade resten av sesongen.
Absolutt alt håp er ikke ute.
Leksvik whites

Cherry

Quote from: Tobbe9210 on March 07, 2013, 16:33:02

Forskjellen på Leeds og Brighton er da at når dette skjedde, så kom det inn 2 argentinerne på lån-   Og det var kvalitet også, sjekk 2 siste kamper.

Tobbe9210

Quote from: Cherry on March 07, 2013, 17:46:00
Quote from: Tobbe9210 on March 07, 2013, 16:33:02

Forskjellen på Leeds og Brighton er da at når dette skjedde, så kom det inn 2 argentinerne på lån-   Og det var kvalitet også, sjekk 2 siste kamper.
Hvilke to argentinere? Leonardo Ulloa kom da inn før skaden til Mackail-Smith, og jeg kan ikke se at Brighton har noen flere argentinere. Ulloa er vel også der på en 4 & et halvt års-kontrakt, ikke noe lån.
Leksvik whites

Cherry

Både Orlandi og Lopez er SPANSKE ser jeg.... Så feil kan man ta! ;D

Tobbe9210

Quote from: Cherry on March 07, 2013, 18:56:05
Både Orlandi og Lopez er SPANSKE ser jeg.... Så feil kan man ta! ;D

I see, men skjønner poenget ditt.
Leksvik whites

Leedsgutt

Seks poeng opp til playoff med en kamp mindre spilt og vi skal møte lag som ligger på  23plass 19plass og 20plass de neste tre kampene.   de  2 første  er hjemmekamper

NottinghamF møter Hull borte (tøff kamp for dem) , Brighton møter Barnsley Borte,  Bolton møter Ipswich Borte og Boro møter Birmingham hjemme.

det er altså bare Brighton som har samme spilte kamper som oss, resten har 1kamp mere spilt.

dette ser lyst ut !!  gleder meg til tirsdag og møtet med Peterborough

stigahauge

Snøret blir kortare og kortare. Men det er framleis håp. No kjem derimot ilddåpen for det nye og bedre leeds United som me har sett den siste månaden. Dei neste kampane er mot lag som me har rota det mykje til mot denne sesongen. Peterborough, Huddersfield og Ipswich. Bunnlag som me SKAL slå. Med 9 poeng her så er me for fullt med! Er dessverre redd for at i god leeds ånd så tennes håpet for så å bli slukka relativt fort igjen. Som vanlig håpe eg sterkt at eg tek feil!!

Cherry

Quote from: LeedsGutt on March 02, 2013, 22:03:00
Heldigvis for oss, så spiller også Brighton sine neste 2kamper borte....men det er lettere motstand.  Det er Bristol City og Bolton

for å si det sånn... sjansen at Brighton tar 6p er større enn at vi tar 6p mot Leicester og Crystal Palace fordi det klarer vi nok ikke.

Og da blir det mere poeng mellom oss og dem..... men vi møter dem senere i serien og det kan være viktig

Der ser du/vi hvordan det gikk ;D. Tror de er litt preget av at CMS er ute for resten av sesongen også....

Derrick

Til dere som trur at det fortsatt er håp :

1: Se på bortestatistikken til Leeds
2: De lagene som ligger foran oss skal også spille, og vi er for avhengige av at de taper.
3: Selv om det blir kvalik og evt.finale så er vel ikke akkurat Leeds noe "play-off lag".

Sesongen er over, selv om jeg håper jeg driter meg ut aldri så mye når jeg skriver dette.

rd1

Quote from: Derrick on March 11, 2013, 20:34:28

2: De lagene som ligger foran oss skal også spille, og vi er for avhengige av at de taper.
3: Selv om det blir kvalik og evt.finale så er vel ikke akkurat Leeds noe "play-off lag".

Sesongen er over, selv om jeg håper jeg driter meg ut aldri så mye når jeg skriver dette.

Tullball!
1) borteformen er bedret, meget sterke poeng mot vanskelig motstand i det siste!
2) med så mange kamper igjen, er vi ikke avhengig av hjelp. Det holder med 72-75 poeng. Det er mulig!
3) du glemmer at Leeds de siste årene har gjort det meget bra i cup. Warnock har trylleformel:)
"Who needs Cantona??"

Woody

Ja måtte du tørke drit til langt uti mai ;D
LIFE IS LEEDS

testo

Klarer ikke å dy meg med å svare:

1- De 6 siste bortekampene i ligaen har vi kun 1 tap.
2- For å avansere så er det logisk at noen må distansere.
3- Cup fotball ja, synes ikke vi akkurat har spilt oss bort mot PL lagene hvis man ser bort fra MC, men der skal det være stor forskjell også.

Konklusjon:
Sesongen er IKKE over, og jeg håper også du driter deg ut ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Derrick

Quote from: rd1 on March 11, 2013, 20:50:57

Tullball!
1) borteformen er bedret, meget sterke poeng mot vanskelig motstand i det siste!
2) med så mange kamper igjen, er vi ikke avhengig av hjelp. Det holder med 72-75 poeng. Det er mulig!
3) du glemmer at Leeds de siste årene har gjort det meget bra i cup. Warnock har trylleformel:)
Prøver bare å være realistisk. Dersom dette laget klarer kvalik skal jeg se alle programmene som er blitt ledet av Harald Tusberg!!!!!!!!

Leedsfan

Quote from: Derrick on March 11, 2013, 21:25:19

Tullball!
Prøver bare å være realistisk. Dersom dette laget klarer kvalik skal jeg se alle programmene som er blitt ledet av Harald Tusberg!!!!!!!!

Klarer vi å vinne tre på rad nå så skal jeg love deg spenning fremover, jobben må gjøres først.

Asbjørn

1955/56-sesongen, dere! :)

Mars 1956: Leeds hadde hatt et elendig run med bare en seier på siste 8 kamper (seieren var selvfølgelig mot topplaget...), og hadde sunket til niendeplass, syv poeng bak Sheffield Wednesday (husk, bare to opprykksplasser dengang, og bare to poeng for seier).

Det var borteformen som var problemet. Frem til mars hadde de bare vunnet to bortekamper.
Hjemme gikk det greit, på de siste 34 hjemmekampene hadde de hatt ett tap...

Høres mye av dette kjent ut?

Vel, det gjenstod 9 kamper av sesongen. 8 av disse ble vunnet. Og de scoret et snitt på mer enn tre mål pr kamp. Og vant altså fire av de siste fem bortekampene.

Leeds rykket opp med fire poengs margin  (i rotteracet bak skilte det fire poeng mellom de elleve neste lagene)
Det er mulig, folkens :)

....mer om 1955/56-sesongen i kommende TPN :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

testo

Quote from: Asbjørn on March 11, 2013, 21:35:37
1955/56-sesongen, dere! :)

Mars 1956: Leeds hadde hatt et elendig run med bare en seier på siste 8 kamper (seieren var selvfølgelig mot topplaget...), og hadde sunket til niendeplass, syv poeng bak Sheffield Wednesday (husk, bare to opprykksplasser dengang, og bare to poeng for seier).

Det var borteformen som var problemet. Frem til mars hadde de bare vunnet to bortekamper.
Hjemme gikk det greit, på de siste 34 hjemmekampene hadde de hatt ett tap...

Høres mye av dette kjent ut?

Vel, det gjenstod 9 kamper av sesongen. 8 av disse ble vunnet. Og de scoret et snitt på mer enn tre mål pr kamp. Og vant altså fire av de siste fem bortekampene.

Leeds rykket opp med fire poengs margin  (i rotteracet bak skilte det fire poeng mellom de elleve neste lagene)
Det er mulig, folkens :)

....mer om 1955/56-sesongen i kommende TPN :)

8) Vi har vært gjennom et skifte, og forbannelsen som har lagt over oss er i ferd med å forsvinne 8)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

stigahauge

Eit av desse laga rykker opp via play-off: Leeds, Bolton eller Nott F. Men bare to av dei klarar å kvalifisere seg for play-off :)

nord

Burnley taper ikveld imod Hull. Det er godt for os ;-)

Derrick

Quote from: Leedsfan on March 11, 2013, 21:28:35

Tullball!

Klarer vi å vinne tre på rad nå så skal jeg love deg spenning fremover, jobben må gjøres først.
Det siste er meget vesentlig.Jobben må gjøres først, men når var sist gang Leeds vant 3 seriekamper på rad? Det blir svart på et av mine tidligere gullkorn at Neil Warnock har en "trylleformel". Da lurer jeg på hvorfor alt og alle maser om at Neil "Tore Torell" Warnock må gå.
Jeg er pessimist men også realist av natur.

Leedsfan

Quote from: Derrick on March 11, 2013, 23:02:35
Quote from: Leedsfan on March 11, 2013, 21:28:35

Tullball!

Det siste er meget vesentlig.Jobben må gjøres først, men når var sist gang Leeds vant 3 seriekamper på rad? Det blir svart på et av mine tidligere gullkorn at Neil Warnock har en "trylleformel". Da lurer jeg på hvorfor alt og alle maser om at Neil "Tore Torell" Warnock må gå.
Jeg er pessimist men også realist av natur.

Dette blir like spennende som en episode av Derrick...:)