Is it hope in the hangin snore???

Started by stigahauge, February 24, 2013, 01:50:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

lojosang

- Leif Olav

Derrick

Husker en episode som heter "Absoluter Wahnsinn". Det samme kan vel sies om de som tror det fortsatt er realistisk at Leeds rykker opp. Ha ha.

Gufrias

Quote from: Derrick on March 12, 2013, 07:15:15
Husker en episode som heter "Absoluter Wahnsinn". Det samme kan vel sies om de som tror det fortsatt er realistisk at Leeds rykker opp. Ha ha.
Ti kamper igjen, seks poeng bak med en hengekamp. Det ER realistisk. Bare jeg kommer meg ut av tvangstrøya, skal jeg tegne og forklare. MWOAHAHAHAHHH!!!!
Hekta på Leeds siden 1974

Erik M

Sannsynlig?  Realistisk?  Hva er vitsen?  Så lenge det er mulig så er spenningen der.  Vi ligger 6 p etter med en hengekamp på alle foran - bortsett fra Brighton.  Brighton møter vi i aller siste kamp hjemme.  Her er det masse spenningsmomenter og grunn til behersket optimisme.

I fotballsupporterverden er realisme det samme som pessimisme.  Optimistene har mer spenning og morro, men også masse mer smerte....

The snore is not broken yet!

Erik M

Samtlige, gjenstående kamper er mot lag som ligger lavere på tabellen enn oss.  Igjen, bortsett fra Brighton. 

Hope prevails.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Erik M

testo

Etter et raskt møte med Predictor så vil tabellen se slik ut etter 46 ferdigspilte kamper:

1 cardiff                                96
2 Watford                            87

3 Crystal Palace                82
4 Hull                                    81                                     Finale Wembley stadium 27 mai
5 Leeds                                74                                    Crystal Palace  1 - 2 Leeds United
6 Nott`m Forrest            72

7 Middlesbo                      71
8 Brighton                          70
9 Leicester                         68
10 Bolton                            65
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Woody

Quote from: testo on March 12, 2013, 19:14:19
Etter et raskt møte med Predictor så vil tabellen se slik ut etter 46 ferdigspilte kamper:

4 Hull                                    81                                     Finale Wembley stadium 27 mai
5 Leeds                                74                                    Crystal Palace  1 - 2 Leeds United

Vakker vakker tabell testo,men om det ender slik blir det vel hull vi møter?meinar det lag nr 3 som møter lag nr 6 og 4 mot 5?
LIFE IS LEEDS

Rudi G.

Quote from: Woody on March 12, 2013, 20:03:43
Quote from: testo on March 12, 2013, 19:14:19

Vakker vakker tabell testo,men om det ender slik blir det vel hull vi møter?meinar det lag nr 3 som møter lag nr 6 og 4 mot 5?

Testo mener nok vi allerede har knust Hull over to semifinaler for så å hente pokalen på Wembley ;D

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

ArneS

Realistisk sett så er løpet kjørt.   

MEN   det er 24 poeng å spille om, så teoretisk er det vel enda mulig...Den feite dama har vel ikke begynt å synge riktig enda.

Hvis vi kan få innført 40 minutters andreomganger, så øker mulighetene betraktelig.
Den 17. mann

raggen

NEI!!

løpet ER kjørt. med den tafatte gnisten og evne til og avgjøre kamper,ihvertfall prøve og avgjøre de til vår fordel er helt faværende så kan vi vær så snill og bare si takk for i år og se frem til neste år... ikke noe MEN!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kato

Quote from: ArneS on March 16, 2013, 18:04:07

MEN   det er 24 poeng å spille om, så teoretisk er det vel enda mulig...Den feite dama har vel ikke begynt å synge riktig enda.

Hvis vi kan få innført 40 minutters andreomganger, så øker mulighetene betraktelig.

Basert på mannskap og prestasjoner? Over og ut.

bwirum

Quote from: Kato on March 16, 2013, 18:24:46

+1...
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

nord

Så må vi håpe at Derby slår Leicester idag  ;D

ArneS

Quote from: bwirum on March 16, 2013, 18:27:24

+1...

La meg nå få lov til å klamre meg til teorien så lenge den er der!   Forøvrig føler jeg for en pils.
Den 17. mann

Tom S

Quote from: ArneS on March 16, 2013, 18:49:40
Quote from: bwirum on March 16, 2013, 18:27:24

MEN   det er 24 poeng å spille om, så teoretisk er det vel enda mulig...Den feite dama har vel ikke begynt å synge riktig enda.

+1...

La meg nå få lov til å klamre meg til teorien så lenge den er der!   Forøvrig føler jeg for en pils.

Prett, Arne  :D
COME ON LEEDS !!

rd1

Etter 1 poeng i to "lette" hjemmekamper er løpet kjørt. Utrolig skuffende og det må være lov til å kreve både manager og eiernes hode på et rosefat. Fraværende investeringer i spillerstall i januar, ja til og med svekkelse frarøvet oss plan off.

Det er så ufattelig vanskelig å skjønne hvorfor de nye eierne kjøpte oss, når de ikke har en krone å styrke laget med. Investerings objektet deres blir ikke mer verdt, før det rykker opp! Aaaaaaarghhhh!
"Who needs Cantona??"

nord

og Derby før med 2 mål. The hope in the hanging snore ;-)

berlin

Teoretisk har vi fortsatt en sjanse, i praksis så er det nok få eller ingen som tro på det.

fra bbc i dag etter kampen mot Hødd i dag:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/21724316

Leeds manager Neil Warnock:

"Realistically we're running out of games and [the owners] GFH know my situation, I speak to them on a regular basis.

"Once we're out of contention for the Premier League they know I won't be having another year in the Championship.

"They've got to look after themselves really. We've spoken about my successor, about people coming in if mathematically it's impossible to get into the play-offs."

Gufrias

Fortsatt bare 7 poeng opp, etter at mange resultater gikk i vår favør i dag. Men det hjelper ikke når vi roter oss bort i hjemmekamper mot lag som Posh og Hudds.

Jeg har ikke mistet håpet ennå, men det begynner å tære på trua.

DenHviteYeboah

Quote from: Gufrias on March 16, 2013, 22:37:41
Fortsatt bare 7 poeng opp, etter at mange resultater gikk i vår favør i dag. Men det hjelper ikke når vi roter oss bort i hjemmekamper mot lag som Posh og Hudds.

Hvis Warnock rykker opp med middelmådighetene sine, så bør han få Nobelprisen i fysikk ;D
Det er jo det samme som å trasse naturlover... :o

nord

lojosang

Snakka med en Lutonfan i dag. Dæven vi Leedsfans er bortskjemt med suksess og kremeiere.
- Leif Olav

HåvardK

Eg går og legger meg. Og klokka er stilt etter tekst-tv.

Gufrias

Quote from: DenHviteYeboah on March 16, 2013, 23:42:32
Quote from: Gufrias on March 16, 2013, 22:37:41

Hvis Warnock rykker opp med middelmådighetene sine, så bør han få Nobelprisen i fysikk ;D
Det er jo det samme som å trasse naturlover... :o
Den største middelmådigheten er han vel selv.

Flottdet

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Leedsfan

Quote from: Flottdet on March 17, 2013, 12:40:56
NW kan gå og ta seg en bolle...

Dansk? Kanskje det han trenger daglig for å lykkes?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.