Leeds- Charlton 15.feb. 2014

Started by pokruse, October 27, 2013, 21:27:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

berlin

Quote from: pokruse on January 26, 2014, 00:30:46
Quote from: pokruse on January 25, 2014, 21:25:03
Det var jo typisk da..... >:( endelig en mulighet så blir det ikke noe av..... >:(
Da får det bli som som det blir. Tur blir det uansett og en tur innom ER og et besøk på PL pub skal vi klare.

Får se om det går noen kamp i London som kan være sebart.

Leeds forever

Har surfet litt rundt for å finne andre kamper den helga. Ser heller rolig ut. Skulle ikke tilfeldigvis være
spillefri sånn generellt sett ?

We all love Leeds

Det er trekning for 5.runde i FA-cupen i dag.  Det er 8 kamper, mange av de blir satt opp 15 og 16.feb.
Premier League har spillefri ja. Ligakamper i C, L1 og L2 går som vanlig med unntak av de som involverer et lag som spiller FA-cup.

Vent et par dager og ta en kikk på nytt.

berlin

Det var jo typisk da..... >:( endelig en mulighet så blir det ikke noe av..... >:(
Da får det bli som som det blir. Tur blir det uansett og en tur innom ER og et besøk på PL pub skal vi klare.

Leeds forever

QPR-Reding går, men det er på søndag, så det rekker du vel ikke?

Rundt  Leeds-området vil det helt sikkert gå FA-cup kamper, men kan være vanskelig å få billetter.
Hvis Sheff W blir trukket hjemme mot et PL-lag, tror jeg at jeg ville gått for den. Hillsborough rommer
jo nesten 40.000, så det kan være mulig å få billetter.

Hallgeir *

Denne kampen er utsatt siden Charlton er videre i cupen.
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Quote from: Hallgeir * on January 26, 2014, 14:51:31
Denne kampen er utsatt siden Charlton er videre i cupen.

Se tidligere innlegg..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

pokruse

Quote from: berlin on January 26, 2014, 11:39:43

Leeds forever

Var innom tanken akkurat på den kampen. Drar fra Stansted kl. 2100 søndag kveld. Så det kan være en mulighet. Hvor lang tid tar det fra Stansted inn til London ?

We all love Leeds.

Rundt  Leeds-området vil det helt sikkert gå FA-cup kamper, men kan være vanskelig å få billetter.
Hvis Sheff W blir trukket hjemme mot et PL-lag, tror jeg at jeg ville gått for den. Hillsborough rommer

Geiremann

Quote from: pokruse on January 26, 2014, 00:30:46

Leeds forever

Har surfet litt rundt for å finne andre kamper den helga. Ser heller rolig ut. Skulle ikke tilfeldigvis være
spillefri sånn generellt sett ?

We all love Leeds

Ikke spillefri, men 5. runde i FA-cupen + spill i lavere div der hvor ingen av lagene som møtes har nådd 5. runde.

http://www1.skysports.com/football/fixtures-results/15-february-2014
Member of "The Peterborough eight".

berlin

Quote from: pokruse on January 26, 2014, 21:16:01
Quote from: berlin on January 26, 2014, 11:39:43

Leeds forever

Rundt  Leeds-området vil det helt sikkert gå FA-cup kamper, men kan være vanskelig å få billetter.
Var innom tanken akkurat på den kampen. Drar fra Stansted kl. 2100 søndag kveld. Så det kan være en mulighet. Hvor lang tid tar det fra Stansted inn til London ?
We all love Leeds.

Stansted Express tar ca 50 minutter fra London Liverpool Street.
QPR- Reading går kl 15:30 (lokal tid), så det rekker du fint.
Blir trolig fin-fin stemning med bra med bortesupportere, siden Reading ligger nær London.
Lofthus Road er liten, men intim. Liker banen godt jeg.

Så sant Fulham slår Sheff Utd i omkamp 4.februar, så skal de splle 5.runde kamp hjemme
på Craven Cottage mot enten Nottinham eller Preston. Hvorvidt den kampen blir spilt på lørdag 15
eller søndag 16, er neppe klart før etter 4.februar. Det er også en mulighet altså.

Et annet mulig alternativ er Everton - Swansea (hvis lørdagskamp), men det kan bli vanskelig å få tak i billetter.

berlin

Har kjøpt billetter til 5.runde kampen

Everton - Swansea, søndag 16.feb kl 13:30
Antar omtrent fulle hus på Goodison, 37.000 +

Vurderer også å kjøpe billetter til

Sheffield W - Charlton lørdag 15.feb kl 15:00
Blir et sted mellom 20.000 og 30.000 på den kampen.
45 min med tog fra Leeds.

leedstomadness

Noen som er erfaring med Norvegian om å booke om til et fly ved senere anledning? Hotellet går sikkert greit, men tviler vel på om flyselskapene er enkle å ha med å gjøre.

Ellers ganske forbannet

ollan

Quote from: leedstomadness on January 30, 2014, 23:19:50
Noen som er erfaring med Norvegian om å booke om til et fly ved senere anledning? Hotellet går sikkert greit, men tviler vel på om flyselskapene er enkle å ha med å gjøre.

Ellers ganske forbannet
enkelt,men du må betale mellomlegget hvis den nye bill er dyrere. Enkleste er å ringe Norwegian

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ollan

pokruse

Satser da på at vi får til billetter på kampen QPR-Reading på Loftus Stadion 16. feb.
Så får vi se hvordan det går. Sukk. Litt kjedelig. Men så ok da så blei det i alle fall tur. Litt gøy også.
ut på tur aldri sur.
Leeds forever.

Leedsfan

Www.londontown.no ordner billetter til QPR, så kampen QPR - Burnley i helga og det var ikke utsolgt!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

For oss blir det 2  FA-Cup 5.runde kamper.

Lørdag 15:  Sheff W - Charlton

Søndag 16: Everton - Swansea

RuneR

For junior, meg og "DavidHarvey" blir det Man City - Chelsea på lørdag (kl 17:15).

Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Leedsfan

Quote from: RuneR on February 04, 2014, 10:58:35For junior, meg og "DavidHarvey" blir det Man City - Chelsea på lørdag (kl 17:15).

Kanskje den skotske massøren holder pep-talken før den kampen også...:)

pokruse

Da avslutter jeg denne tråden for min del. Er det andre som føler at se har noe uskrevet så
værsågod. Det ble londontur med far og sønn. Kampen mellom
QPR og Reading. QPR tapte som kjent 3-1. Tur til ER ble det dessverre ,og det er virkelig dessverre , ikke.
Det kommer snart nye muligheter. Takk til alle som har vært med på tråden.

berlin

Det ble en helt OK kamp mellom Everton og Swansea på 16.feb for meg og sønn.
En tur til ER-sjappa ble det, relativt utplukka for tiden.

Kan være det blir tur til siste ligakamp (hjemme mot Derby).