Leeds- Charlton 15.feb. 2014

Started by pokruse, October 27, 2013, 21:27:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pokruse

:)Heisann. Har et lønnlig håp og har startet med planen å få til en tur å se kampen mot Charlton 15.feb. 2014. Satser på å reise i fra Torp Sandefjord til L.pool og buss/taxi derfra til Leeds. Helgetur. Drar fredagen føre og hjem på søndagen. Har noen ting som må sjekkes først, men det er planen.
Noen flere som tenker tanken og som vil realisere ?
Hilsen PO

ollan

Quote from: pokruse on October 27, 2013, 21:27:37
:)Heisann. Har et lønnlig håp og har startet med planen å få til en tur å se kampen mot Charlton 15.feb. 2014. Satser på å reise i fra Torp Sandefjord til L.pool og buss/taxi derfra til Leeds. Helgetur. Drar fredagen føre og hjem på søndagen. Har noen ting som må sjekkes først, men det er planen.
Noen flere som tenker tanken og som vil realisere ?
Hilsen PO

Bare ta høyde for at det kan bli TV kamp fredag el. søndag
Ollan

pokruse

Det var en deilig seier i dag. Ser ut til at det kan bli en kjempeopplevelse i returkampen 15.feb. Går jo klart for seier da. ;D ;D
Sorry min uvitenhet Olle men hva hadde du i tankene med å ta høyde for TV-sendt kamp fredag eller søndag ?

ollan

Quote from: pokruse on November 09, 2013, 20:00:44
Det var en deilig seier i dag. Ser ut til at det kan bli en kjempeopplevelse i returkampen 15.feb. Går jo klart for seier da. ;D ;D
Sorry min uvitenhet Olle men hva hadde du i tankene med å ta høyde for TV-sendt kamp fredag eller søndag ?
tenkte vel bare mere på at du bestiller fly med tanke på at kampen kan bli spillt søndag ettermiddag? Surt å ha flyreise hjem når KO går.... V
Ollan

berlin

Skal på denne kampen.  :)

Reiser fredag morgen sammen med min eldste sønn (17år).

Han er ikke filla interessert i fotball (thank god  ;) ) men synes det er morsomt å late som han er Leeds-fan på videregående, for å tirre fans av Scum- og tilsvarende møkkaklubber. Det skal han ha.
Han vil nok like atmosfæren. Håper publikumstilstrømmingen holder seg (30' ish),
så blir det bra. Men Charlton-supporterne er ikke glad i reiser til nord. Blir nok under 1000 sjeler å hundse.

Askertiger

Har også prikket inn denne kampen, og planlegger tur med hele familien. Reiser med Ryan Air "to the unmetionable town" fredag kveld (ikke tv-kamp, pls!), med retur mandag. Er det 1 mnd før kamp at billetter legges ut - eller er det sikrest å bli f.eks. bronse medlem så man kommer litt foran i køen?
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

pokruse

Så bra å se at flere prikker seg inn på denne kampen.
Skal noen bo på Hotell Mariot i Leeds ? I så fall var det et referansenr. som medlemmer av Luscos kunne oppgi ved bestilling. Har sett i medlemsbladet at det var noe sånt. Noen som husker noe om dette ?

Leeds forever. Keep on Marching.

pokruse

Quote from: pokruse on January 11, 2014, 20:36:37
Så bra å se at flere prikker seg inn på denne kampen.
Skal noen bo på Hotell Mariot i Leeds ? I så fall var det et referansenr. som medlemmer av Luscos kunne oppgi ved bestilling. Har sett i medlemsbladet at det var noe sånt. Noen som husker noe om dette ?

Leeds forever. Keep on Marching.

Fant ut av det selv. Det gjelder kun fra torsdag til søndag.

Har forresten noen et godt forslag til hvor norske Leedsfans bestiller billetter. For å spørre anderledes- Hvor på tribunen er det norske Leedsfans som oftest er ?

berlin

Hei pokruse!

Jeg har ikke helt bestemt eg enda, men har pleid å sitte på West Stand, litt opp og omtrent ved
16-meters streken, så mulig jeg havner der igjen.  Tror det er vanlig at mange norske fanse er i det området. Lurer ellers på  nærmer midten på samme stand, det er nærmere bortefansen, som nå er flyttet til West Stand, men i nærheten av South Stand. Alltid morsomt å "hundse" de, selv om Charlton neppe kommer med mer enn 4-500 supportere.

I løpet av de siste sesongene så har South Stand blitt til en mini North/Revie/Kop-stand,
med fin-fint kjør mot Kop når det er liv.

Sånn som Leeds spiller nå, så forventer jeg ikke så mye over 20.000 tilskuere,
så East Stand blir vel ganske tom,  så jeg ville vel ikke velge den tribunen.

RuneR

Jeg må innrømme at jeg er nervøs for om det i det hele tatt BLIR kamp den helgen  :(
Dersom Charlton slår Oxford i andre omkamp i FA-cupen, møter de overkommelige Huddersfield i 4. runde, og da skal de spille 5. runde helgen 15.-16. februar.
Her er det bare å krysse fingrene.....
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

berlin

Quote from: RuneR on January 16, 2014, 00:13:01
Jeg må innrømme at jeg er nervøs for om det i det hele tatt BLIR kamp den helgen  :(
Dersom Charlton slår Oxford i andre omkamp i FA-cupen, møter de overkommelige Huddersfield i 4. runde, og da skal de spille 5. runde helgen 15.-16. februar.
Her er det bare å krysse fingrene.....

Oj, det har jeg ikke tenkt på. Skjelve, Skjelve. Blir nødt til å holde med Huddersfield da,
og håpe på det beste.

pokruse

Dette må jeg ha inn med teskje. Hva er det som skal til for at det ikke skulle bli denne kampen ? Må bare spørre da jeg ikke har all verdens kunnskap om dette. Er veldig lærevillig. ???

pokruse

Hei.
Leeds spiller hjemme mot Charlton 15. Feb. i flg spilleplanen. Så har det dukket opp noen meldinger om at det er en sjangse for at den kampenn ikke blir noe av. Kan noe forklare hvorfor ? Hva skal til for at den kampen ikke blir spilt ?  Er godt i gang med forberedelsene til den kampen så det er jo greit å få litt innfo. ???

Jon R

Det er Fa cup 5 runde den helgen. Charlton møter Oxford borte i 4 runde....
Jon R.

jeh71

Liten rettelse. Charlton spiller omkamp 3 runde mot Oxford 21/1. Går de videre møter de Huddersfield borte i 4. runde. vinner de der blir det  5 runde kamp den 15/2 for Charlton og utsettelse på Leeds vs Charlton.

Cherry

Quote from: jeh71 on January 19, 2014, 19:09:11
Liten rettelse. Charlton spiller omkamp 3 runde mot Oxford 21/1. Går de videre møter de Huddersfield borte i 4. runde. vinner de der blir det  5 runde kamp den 15/2 på Charlton og Utsettelse på Leeds vs Charlton.

Dvs at kampen går som normalt....  ;D

pokruse

Billettene for denne kampen er tilgjengelige fra 28.Jan for ikke medlemmer mens for medlemmer fra 20. Jan - medlemmer av Leeds United.  Så da går vel kampen som oppsatt etter spilleplanen  :)

Leeds forever. Marching on.

pokruse

Billetter er i alle fall lagt ut til salgs på LU.Com så det tyder jo på at kampen går som oppsatt på spilleplanen. De hadde vel ikke lagt billetter ut for salg dersom det var en mulighet for at kampen ikke ville bli spilt ?

Leeds forever. Marching on.   :)

sttunge

Hallo Pokruse. Er nok ikke riktig så enkelt enda å si at det blir kamp mot Charlton på oppsatt dato. Du må følge med på følgende oppsett:

Tirsdag 21 Jan. kl 19.45 lokal tid spiller Oxford United hjemme mot Charlton i omkamp 3 runde i Fa- cup. Her skal det kåres en vinner og blir det  Oxford så er din kamp i boks. Dersom ikke må du følge med videre.

Lørdag 25 Jan. kl 15.00 lokal tid spiller Huddersfield hjemme mot Charlton i 4 runde i Fa-cupen. Vinner Huddersfield går Leeds sin kamp 15 feb. som oppsatt. Vinner Charlton blir kampen den 15 feb. utsatt og blir det uavgjort så må du vente enda lenger til avgjørelsen om kamp 15 feb.
Omkamp Charlton - Huddersfield spilles mest sannsynlig tirsdag/onsdag i uke 6.
Som du ser så kan det ta litt tid før dette er endelig avklart. Billetter til kampen selger de nok fra nå av og de vil være gyldig den dagen kampen spilles.
Jeg har selv kjøpt kampbillett på en kamp som ble flyttet. Da ble det to turer til Leeds. (Leeds var videre i cupen den gangen så fikk med meg den kampen  også).

Lykke til og vi håper på at Charlton blir slått ut...

PS det samme gjelder for Leeds sin hjemmekamp mot Bolton 8 mars. Pr i dag så er Bolton klare for 4 runde i cupen (hjemme mot Cardiff). Går de videre til 5 runde og vinner sin kamp her med blir kampen den 8 mars. flyttet. Men det er langt frem her da og med Solskjær som ny boss i Cardiff så vinner vel de...

WE ALL LOVE LEEDS..

berlin

Jeg skal til Leeds uansett 15.feb, men kjøper ikke billetter
før jeg vet om kampen blir spilt, altså som påpekt at Charlton
blir slått ut av enten Oxford eller Huddersfield.
Det er jo ikke noe å stresse med, ikke så trangt
om plassen på ER (dessverre eller heldigvis, alt
ettersom man ser det.

pokruse

Hei sttunge.

Tusen takk for god informasjon. Nå lærte jeg noe denne gangen også. Da blir det spennende å se
hvordan dette går. Det er lov å håpe i det lengste.

Leeds forever.

Det ble 3-0-til Charlton i dag. SUKK. Men realistisk sett var det vel ikke uventet.
Da må vi vente til den 25 for å se hva resultatet blir når Huddersfield møter Charlton.
Får bite litt negler imens.

Leeds forever.

Skulle det skjære seg helt blir det nok en tur til Leeds allikevel. I innledningen til denne tråden var utgangspunktet å fly fra Torp til Liverpool. Istedet ble det fra Torp til London/Stansted. Tar en togtur til Leeds og besøker PL Pub på ER.

Leeds forever

berlin

Fjerde runde i FA-cupen

mellom Huddersfield og Charlton

spilles: lørdag 25.januar kl 15:00 (16:00 norsk tid)

Huddersfield har hjemmebane.

Go Terriers!

Vinner Charlton, blir det ikke ligakamp på Elland Road mellom Leeds og Charlton.

berlin

9-2 (12-2) i avslutninger på mål/avslutninger i Huddersfields favør.
Kan du ikke få hull på byllen da?

kl 17:50 er det avgjort om det blir Leeds-kamp mot Charlton eller ikke?

Sjelden jeg er nervøs for annet enn at Leeds spiller, men hvilken nedtur om jeg ikke får Leeds-kamp 15.februar... :-\

berlin

...og Man City - Watford 0-2 ved pause.  :o 8)

Liten undervurering der....men det er vel fare for stormløp mot Watford i 2.omgang.

berlin

berlin

Slutt: Huddersfield - Charlton 0-1

Dermed blir det ikke Leeds-kamp for oss som drar over i helgen 14-16.feb.

jaja, får se om man kan få med seg en interessant cup-kamp i området da....

Robert H.

Flybilletter avbestilt for familien Hammens del. Noen som vil gjøre et kupp på et dobbeltrom på Crowne Plaza fra fredag til søndag denne helgen?

berlin

Quote from: Robert H. on January 25, 2014, 18:08:24
Flybilletter avbestilt for familien Hammens del. Noen som vil gjøre et kupp på et dobbeltrom på Crowne Plaza fra fredag til søndag denne helgen?

Har sendt deg PM, Robert.

pokruse

Det var jo typisk da..... >:( endelig en mulighet så blir det ikke noe av..... >:(
Da får det bli som som det blir. Tur blir det uansett og en tur innom ER og et besøk på PL pub skal vi klare.

Får se om det går noen kamp i London som kan være sebart.

Leeds forever

pokruse

Quote from: pokruse on January 25, 2014, 21:25:03
Det var jo typisk da..... >:( endelig en mulighet så blir det ikke noe av..... >:(
Da får det bli som som det blir. Tur blir det uansett og en tur innom ER og et besøk på PL pub skal vi klare.

Får se om det går noen kamp i London som kan være sebart.

Leeds forever

Har surfet litt rundt for å finne andre kamper den helga. Ser heller rolig ut. Skulle ikke tilfeldigvis være
spillefri sånn generellt sett ?

We all love Leeds