Kamp: vs Middlesbrough @ Elland Road, mandag 15/2 2016, kl 20.45 på Sky

Started by Promotion 2010, February 11, 2016, 18:59:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lundewhites

Quote from: berlin on February 16, 2016, 12:51:15
Quote from: Hallgeir * on February 15, 2016, 22:56:35
20424 tilskuere.

Det så ut til å være færre....

Boro hadde nok med et 4-sifret antall tilskuere, kanskje mellom 2 og 3000.

Mot Brentford hadde vi vært på 17-tallet når det gjelder tilskuere, tipper jeg.

Uansett, det er ikke så gæle, husk at det beste vi kan håpe på er å være sikret ny kontrakt i Championship.

Når vi en gang snuser på opprykk stabilt gjennom sesongen er vi der med 25' + i snitt.

2850 fra Boro
For the sake of Leeds United he would break himself in two

GeirO

Quote from: Annesj on February 16, 2016, 10:23:44
Quote from: Kato on February 16, 2016, 09:48:04
Første og siste 10 min synes jeg vi kjørte de godt. Jevnt ellers, bortsett fra en periode i 2. omgang da vi ble kjørt hardt.

Helt greit med uavgjort, men Doukaras to store kunne vunnet denne for oss.

Flere viser til lite scoringer av oss på Elland Road denne sesongen, noe som jo er riktig.

Men det bør ikke brukes mot laget i denne tråden, da vi offensivt i går vel var bedre enn det snittet av sesongen har vist.

Synes det blir helt feil å lage et negativt fokus etter gårdagens kamp. Vi møtte et meget godt lag, forsterket med kanskje divisjonens beste spiss. De er vanskelige å bryte ned, men vi skapte nok til å klare det
.

Helt enig i dette. Kampen igår var meget bra. Jeg tør påstanden at 3 kløveret vårt med Cook, Bridcutt og Dia har potensiale til å bli ligaens beste sentrale midtbane. Supplert med mer kvalitet ved siden av å foran de så kan dette bli veldig gøy fremover. Håper inderlig vi beholder Bridcutt. Ja, han har et par stygge pasninger iløpet av 90 igår, men han har gradvis luka bort mange fler enn i starten. Typisk tegn på en som trenger kamper jevnlig. Man må også tåle at man spiller litt på grensen å tar noen sjanser. Han var rett og slett fantastisk igår sammen med Dia. De to kompletterer hverandre til de grader. Bytt Ante med en hurtig dribleving av klasse til sommeren. Få berardi tilbake på høyreback. Syns Dallas å har en lang vei å gå på kreativitet. Løper mye og er viktig, men litt lite konstruktiv syns nå jeg spes offensivt. Med Berardi bak seg som er bedre offensivt enn Wootton kanskje det retter seg. En spiss i toppklasse foran der så er vi straks mange plasser lenger opp på tabellen. Syns forøvrig også Bellusci har vært enorm de siste kampene. Ufin og spiller på små marginer, men unektelig vært go i det siste.
En hurtig dribleving av klasse har vi i Botaka. Berardi som høyreback blir bra. Dallas har stort sett vist bra kreativitet og er absolutt god nok for laget, hadde en middels dag i går. En ny midtspiss som er bedre enn Wood hadde vært bra, kan danne et bra par med Doukara. Og vips har vi et topp seks-lag!
MOT

Jon R

Quote from: Kato on February 15, 2016, 22:54:26
Quote from: auren on February 15, 2016, 22:42:14
0-0 og ett poeng som forventet. Spillemessig absolutt OK. Boro gode store deler av andre omgang, men vi kommer tilbake og har et par saftige sjanser ved Doukara, som forøvrig  var en av Leeds sine beste. Bridcutt varierer fra det strålende, som f.eks. foranledningen til den store Doukara-sjansen på tampen, og til helt håpløse pasninger. Spiller med stor risiko til tider i spillet sitt, men er stor på midten i dag sett bort i fra et par stygge feilpasninger.

Silvestri 6
Wootton 6
Bellusci 7
Cooper 6
Taylor 6
Dallas 5
Dia 6
Bridcutt 8
Cook 6
Antenucci 5
Doukara 7

auren

Ville utvilsomt løftet Diagouraga til 7. Synes vi har fått en meget bra sentral midtbane nå. Enig i at Bridcutt er vår beste, til tross for noen skjønnhetsfeil. I de periodene vi er gode, er det Bridcutt som styrer showet for oss. Ville også gitt Cook 7, bra med ballen, mister den sjelden under press. Ellers enig. Synes vi i store perioder var bra.

Ganske god kamp av oss. Synes Bellusci var vår beste. Ikke så imponert over Dia som majoriteten synes å være. Skuffende svakt tempo og ikke så kreativ som jeg håpet på. Er han virkelig bedre enn Adeymi? Merkelig løpesett forresten. Så ut som om han var halvskadet...
Jon R.

lowfields

Ikke for å ta helt av, men mandagens kamp var iallefall første gang på veeeeldig lenge jeg satt på kanten av sofaen og så en Leeds-kamp. Det var litt trøkk, vilje og tro på det de gjorde utpå der. Det har ikke vært allverden av det de siste 5 åra.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Masinga

Mye positivt i mandagens kamp! Det er når våre utvalgte nærmer seg motstanders 16-meter at svakhetene kommer for en dag. Det virker som samtlige får hetta når man ser boksen der framme. Det er som man vet her får man juling! Savnet av Byram er merkbart. Antenucci var skuffende. Wooton er ingen offensiv back. Når han er med oppover skal han konsekvent spille ballen bakover. Vår lovende Lewis Cook synes jeg også må vise mer foran mål. Taylor kunne med litt hell ha kommet på scoringslisten. Som alle andre synes jeg synd på Doukara. Han hadde fortjent bedre!

Ellers er sesongen helt middelmådig, som alltid. Vi kan glemme PL med Cellino. Hans modell og plan kan vi kaste i ovnen og brenne.
Masinga, medl.nr. 1250