Kamp: vs Huddersfield Town @ Elland Road, lørdag 19/3 2016, kl 16.00

Started by Promotion 2010, March 17, 2016, 16:33:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GeirO

Det var vel litt optimistisk å tro på fire seiere på rad.  Alt lå til rette for en nedtur.
MOT

h.b

1-3. Og Evans er mannen som kan få til det. jadda. mannen er håpløs

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

baste

testo

1-3 nå og da kommer bytter....Hva er det med detta shit laget.
Tror jeg kaster inn korta IGJEN jeg, blir så lei av være lei hele forbanna tida....Er det mulig!
>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
1-4????????????
Topper alt!!!
>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

GeirO

Quote from: GeirO on March 19, 2016, 17:36:17
Det var vel litt optimistisk å tro på fire seiere på rad.  Alt lå til rette for en nedtur.
Og bookmakerne skjønte dette.....
MOT

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

ziganda

Orker ikke mer for i dag. Sjarlatan som eier og klovn som manager. Piss  >:(

Jon R

Jon R.

Sølvreven

Flaut.... De takler ikke å ha mange tilskuere på tribunen  >:(

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

raggen

Quote from: Sølvreven on March 19, 2016, 17:41:32

dette er direkte flaut ja... stakkars de som har tatt turen :(
Forever Leeds United!!!!!!!!

Jon R

Quote from: baste on March 19, 2016, 17:33:02
Evans venter for lenge med bytter?
Crystal P gjorde 2 bytter i pausen, og de kom mye mer med i spillet.

Taper vi i dag, bli æ SUR  :'(
Evans gjorde bytte på 1-1 men det hjalp visst ikke så veldig. I praksis kan bytter slå begge veier.
Jon R.

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

baste

Leda 1-0 og går på stortap!?

Mener Evans burde sett at byttene burde komme på 1-1. Litt seint å ta grep på 1-3

Og nu 1-4 ?? FLAUT

Hallgeir *

Quote from: Sølvreven on March 19, 2016, 17:41:32

Har tenkt på det samme en stund nå.

Vi mister vel like fort de ekstra som kom på kamp i dag.
Super Leeds since 1968

Bye

Jeepp jepp. Jeg har i grunn ikke orket å skrive på en stund - og er glad for at vi har berga plassen - men det er i grunn alt vi sitter igjen med av denne sesongen, vel..?

Jeg orker ikke engasjere meg i de gjenstående kampene, i alle fall. Ser frem til neste silly sesong. Til da - ha en flott vår folkens!
Trønder i Bergen!

berlin

Vi rykker ikke ned. Selvagt blir dette et forsmedelig tap, men vi (i det minste jeg) venter på
et eierskap som kan føre en klubb med stort potensiale fremover, og det betyr ikke
nødvendigvis en ekstremt rik eier.

Det er faktisk større håp nå enn for noen få år tilbake. Vi har i de siste 4-5 årene sett mange mindre/småstore klubber som gjør det godt både i PL og Championship uten at de har en bunnløs pengebinge til rådighet.

Det er flere veier å gå til sportslig suksess nå enn for 5-6 år siden.

Hallgeir *

Elendig kamp av Leeds. Spesielt andre omgang var begredelig - verre enn mot Brighton sies det, og det forteller mye.

Da var vi trygt nede på jorda igjen!  :(
Super Leeds since 1968

Blank_File

Quote from: berlin on March 19, 2016, 17:52:52
Det er flere veier å gå til sportslig suksess nå enn for 5-6 år siden.

Sportslig ja. Det er stikkordet som du sier. Mye tyder vel på at det ikke blir lett å finne en eier som vil betale det som kreves. Hva blir det neste? Donald Trump?

eros

Quote from: Tom on March 17, 2016, 17:41:58
Noen som kan forklare meg hvorfor nesten alle utenlandske bookmakere har Huddersfield som favoritt? De fleste gir 2,7-2.9 i odds for Leeds seier og rundt 2.5 for Huddersfield. Både form, tabellsituasjon, historikk og hjemmebane "fordel" bør vel objektivt sett gjøre Leeds til favoritt? Merkelig..
Veldig merkelig...

raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

Hallgeir *

Quote from: eros on March 19, 2016, 21:34:56

Noen som kan forklare meg hvorfor nesten alle utenlandske bookmakere har Huddersfield som favoritt? De fleste gir 2,7-2.9 i odds for Leeds seier og rundt 2.5 for Huddersfield. Både form, tabellsituasjon, historikk og hjemmebane "fordel" bør vel objektivt sett gjøre Leeds til favoritt? Merkelig..
Veldig merkelig...

Ja, det var faktisk merkelig. Vi ligger plassert foran på tabellen, og vi  hadde vunnet tre kamper på rad. Logikken tilsier at det skulle vært høyere odds på borteseier.
Super Leeds since 1968

Josch

Quote from: Hallgeir * on March 19, 2016, 21:43:01
Quote from: eros on March 19, 2016, 21:34:56

Veldig merkelig...

Ja, det var faktisk merkelig. Vi ligger plassert foran på tabellen, og vi  hadde vunnet tre kamper på rad. Logikken tilsier at det skulle vært høyere odds på borteseier.

Jeg stusset også over dette. Også følgende er bestemmende for odds , tror jeg:
-Lokaloppgjør er som ofteste jevne (lever sitt eget liv, dels frakoblet tabellposisjon)
-om viktige spillere er  skadet/suspendert.
-Huddersfield har dessuten bare tapt mot god motstand de siste  kampene (1 seier, 3 tap).  
-Og ikke minst: Leeds har en skrekkelig hjemmestatistikk  denne sesongen, så et nytt hjemmetap ble nok ansett som "noe" sannsynlig.!