Kamper i dag - sesongen 2025/26

Started by Hallgeir *, August 10, 2025, 18:32:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

Asbjørn

...til helgen vil vi faktisk møte et lag tre poeng under oss på tabellen, selv om de i fjor endte på en trygg mid table 11.plass... :o

(Edit: Her blandet eg altså inn Fulham - spør meg ikkje koffor :D )
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Brighton er vel poenget foran oss, Asbjørn?

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Reaney

Med unntak av Wolves er borteformen skremmende svak med tap mot nettopp lag bak oss på tabellen. Kan fort i kjent stil bli en gjenganger dessverre.

Hallgeir *

Quote from: Sydhagen on October 25, 2025, 21:04:53Brighton er vel poenget foran oss, Asbjørn?

Ja, jeg skjønte heller ikke det utsagnet fra godeste Asbjørn.  :)
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Quote from: Hallgeir * on October 25, 2025, 21:13:25
Quote from: Sydhagen on October 25, 2025, 21:04:53Brighton er vel poenget foran oss, Asbjørn?

Ja, jeg skjønte heller ikke det utsagnet fra godeste Asbjørn.  :)

Hehe, eg skjønner ikkje heilt kordan men eg såg på Fulham eg... :o   
Fulham og Brighton, samma ulla :D 
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Corberans Valencia i gang mot Villareal hjemme. Begynner vel og bli en stund siden sist 3 poenger.
Ramazani er vel ute med skade.
Knappe 100 minutter fordelt på 5 innhopp så langt.

0-1 Villareal

Asbjørn

...en kan vel si at Liverpool ikke har fått den starten på sesongen som alle forventet. :o
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Quote from: Asbjørn on October 25, 2025, 21:48:08...en kan vel si at Liverpool ikke har fått den starten på sesongen som alle forventet. :o

Er det innafor å håpe på at de blir Slot konkurs?  ::)
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Synes det er helt greit at Liverpool-fansen nå får føle på litt motgang. De er alt for godt vant med kun medgang og flyt.
Super Leeds since 1968

TK20

Quote from: Hallgeir * on October 25, 2025, 23:17:34Synes det er helt greit at Liverpool-fansen nå får føle på litt motgang. De er alt for godt vant med kun medgang og flyt.

Tror Brentford er et par hakk for gode for nedtykk. Ser heller ut som vi må holde et øye med Burnley, Wolves, West Ham og Forest.

Hallgeir *

Quote from: TK20 on October 25, 2025, 23:40:52
Quote from: Hallgeir * on October 25, 2025, 23:17:34Synes det er helt greit at Liverpool-fansen nå får føle på litt motgang. De er alt for godt vant med kun medgang og flyt.

Tror Brentford er et par hakk for gode for nedtykk. Ser heller ut som vi må holde et øye med Burnley, Wolves, West Ham og Forest.

Etter noen tunge salg og i tillegg å ha mistet en meget god manager til Tottenham, trodde jeg at Brentford skulle få en tung sesong, men laget har overrasket, til tross for å ha ansatt en "grønn" manager.
Super Leeds since 1968

Reaney

Fulham sliter og hadde det ikke vært for det fatale selvmålet til G.G. så hadde vi vært 6 poeng foran dem.