Er det lov?

Started by Sander, November 09, 2007, 23:32:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sander

Ok,dette er ikke om kampen. Vi spilte dritt i dag, men vi hadde mange juniorer og b spillere.. Nok om det..

Jeg la merke til ved flere klipp i kampen, at Bassett satt sammen med Wise på tribunen. Er det egentlig lov? Hvorfor er det da ikke lov å ringe hverandre?

Syns dette er merkelig!

Håper virkelig ikke vi blir straffet for dette også!!

Sander

Bare jeg som stussa på det? :) Da legger vi denna død

Jon R

Nei, vi var flere som lurte på hvorfor Bassett satt på tribunen sammen med Wise, og ikke befant seg på sidelinjen sammen med Gannon og spillerne.

Nå er det visst slik at Wise har lov til å være sammen med spillerne i garderoben i pausen, men reglene er vel kanskje slik at det ikke tillates direkte kommunikasjon med benken mens spillet pågår?  ???
Jon R.

Erik_

Derav ordet "Touchline Ban".  :)

Tom S

Tenkte ikkje på at det er ulovlig at Basett satt på tribuna med Wisey, men reagerte meir på at Basett burde kunne tilføre meir frå sidelinja enn på tribuna.
COME ON LEEDS !!

Oggy

Basset var dessverre ikke edru nok til å være nede ved benken i 1. omg.,
med dette bedret seg etter pause  ;D ;D ;D
Oggy

fmtj

Quote from: Oggy on November 10, 2007, 23:10:52
Basset var dessverre ikke edru nok til å være nede ved benken i 1. omg.,
med dette bedret seg etter pause  ;D ;D ;D

En dram under vesten før kampen mener du...??? :-\
Yeboahs vitne

RoarG

Jeg kan ikke reglene i England ang. bortvisninger, men det kan vel ikke være forbudt for ikke-bortviste personer å oppsøke de bortviste? Eller?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020