Main Menu

Etaten

Started by Sverre, September 14, 2006, 17:40:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sverre

Må bare skrive om noe annet enn Leeds Uniteds skrale innsts på banen...

Er det bare jeg som har fått med meg at det starter en ny komi-serie på NRK kalt Etaten?  Jeg har sett en del glimt av denne, og en ting har selvsagt slått meg - det virker som om en skikkelig Leeds-supporter jobber under Atle Antonsens ledelse i denne "etaten". [:D]

Han har vist på TV at han har både caps og jakke fra Leeds United, og nå er jeg selvsagt svært spent på å følge denne skikkelsen gjennom serien.

Kanskje får vi en ny helt som kan lyse opp en ellers mørk tilværelse for oss Leeds-supportere for tiden...?

Erik_

Hehe.  Ja, har også fått med meg at han har samme caps som meg

Spørsmålet er om han blir arbeidsstedets mest deprimerte ansatte. Eller om han er like glup, velreflektert og morsom. Som den gjennomsnittlige Leeds-fan er.

Jeg som trodde at fansen bare var lærere, data nerder, selvstendig næringsdrivende, osv.

Nå har vi jammen en i Etaten også. [:D]

Blir artig å følge med.

B-m

HEHE, når går programmet? :D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

HåvardK

22.30 i kveld. Det ligger an til ny moro i fotsporene til team Antonsen, Lille-lørdag, Uti vår hage etc etc. Vi trenger dette.

Svend Anders

Ja har selv registrert capsen i reklamene. Vet dog ikke hvor "sentral" den er i serien generellt eller for karakteren som har den.

Spurte Tufte Johansen om dette var hans verk, noe det ikke var...

Gleder meg til å se første episode i kveld, selv om den har fått litt dårlige kritikker i avisene.

Svend

http://www.svendanders.com
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Germ

Kjenner/er du på talern med Tuft Johansen?

"Shine On You Crazy Diamond"

McMidjo

Kan tenke meg at dette er en figur som er noe inspirert av Jokke i Pondus.....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Førde

Serien virker heilt OK! .
Marching On Together

Sten

Serien var artig nok, men alle slike liksomdokumentarserier blir jo målt mot The Office, og da blir det ikke lett.

Jeg likte fremtiden kommer bakfra bedre -den var mer umiddelbart morsom. Kanskje mest fordi jeg kjenner meg mer igjen i dette vision and values maset fra kommunikasjonsbransjen, enn etatsvesenet i en kommune?

Pikselator (AKA Sten) -Your Friendly Forum Groundsman
Sten

flynn

I følge anmeldelsen av serien i aftenposten er episode 2 vesentlig morsommere enn den første. Dessuten må TV2 må slutte å flytte 24 til dette tidspunktet, slik at man kan se begge deler!

Flynn

Germ

Dette kommer vel ut på NRK-Nett tv? Har ikke anledning til å få med meg episodene.

Svend Anders

Jeg fikk sjokk da Tv2 hadde flytta 24 til samme tid som Etaten, det MÃ... være gjort for å ikke få folk til å STARTE å se Etaten (og dermed ikke gidde å se den utover heller). Sende reprise av OJ istedet, da gitt!

Fikk bare sett litt  av Etaten - den virket morsom - men Leeds-capsen så jeg aldri...

Svend

http://www.svendanders.com
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Asbjørn

quote:
Originally posted by Svend Anders

Jeg fikk sjokk da Tv2 hadde flytta 24 til samme tid som Etaten, det MÃ... være gjort for å ikke få folk til å STARTE å se Etaten (og dermed ikke gidde å se den utover heller).

Det virket... [V]

I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

24? Verdens kanskje minst troverdige og pretansiøse TV-serie utenfor Fox News?
Akk o ve!

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav