Main Menu

Wilberforce

Started by Ferre, September 30, 2006, 18:06:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ferre

Leeds har brutt kontrakten med keeper Mark Wilberforce. Ser vel ut til at denne Jalal blir signet da?

//http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=301151//

-WE'LL BE BACK-

Erik_

Ikke overraskende. At han ruver 1.78m på strømpelesten, gir han ikke akkurat fordeler for å bli en keeper på høyt nivå. Jeg mistenker at han ikke har allverdens spenst heller.

Jeg setter min lit til Jon (b)Lund.

Dennis

Det var vel ingen overraskelse, nei!

Men det begynner å bli svært tynt i keeperrekkene nå. Vi har vel kun en eneste førstelagskeeper på permanent basis og han går rett over i pensjonisttilværelse når kontrakten er over.
Det er på tide å finne en ny mann nå!
Hva med Myhre? Mulig det er usannsynlig, men han jaktes jo av Strømsgodset nå! At de skal være mer attraktive enn Leeds, tror jeg ikke på, selv om de spiller i høyeste divisjon neste år.

Marching On Together!
Marching on together!

Leedsulf

Har tenkt den tanken jeg også. Myhre hadde vært en kanonsigning.

Ferre

Helt enig! Myhre hadde vært en perfekt signing. Billig å hente inn, sikkert billig i drift (?) og ikke minst en veldig god keeper.

-WE'LL BE BACK-

Dennis

Pluss at han har blitt 'lurt' så mange ganger i karrieren at jeg tror faktisk han er villig til å si fra seg de største klubbene, mot fast plass hos feks oss. Jeg tror ikke det hadde gjort han veldig mye dårligere akkurat og det ville ikke gått utover landslagsplassen!
Det er i hvertfall det jeg vil tro!

Marching On Together!
Marching on together!

Tom S

Tragisk, nok eit ungt talent ut av porten på Elland Road - kor skal dette ende?

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Tom S

Og når det gjelder Myhre, altfor gammel...

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Sleivind

Tragisk? Hva har Wilberforce vist som har gjort at han fortjener å bli værende på Elland Road? Når Leeds frigir han, så er vel det et meget godt tegn på at han aldri kommer til å bli noen stor keeper.

quote:
Originally posted by Tom S

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

Tom S

[;)]

Ja, og det gjelder vel for alle store talent som blir frigitt av Leeds United...

quote:
Originally posted by Sleivind

Tragisk? Hva har Wilberforce vist som har gjort at han fortjener å bli værende på Elland Road? Når Leeds frigir han, så er vel det et meget godt tegn på at han aldri kommer til å bli noen stor keeper.

quote:
Originally posted by Tom S

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

SveinArve

Når de frigjør en spiller sånn som det der så vet de nok best de, siden de ser han på trening hver dag. Putter han i samme kategori som Forrester og Kevin Sharp jeg:)

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Erik_

Legger han heller i Nicky Byrne kategorien. [:)]