Main Menu

Jan Werner død

Started by Ferre, September 30, 2006, 08:08:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ferre

Utrolig trist at så unge folk dør! Var ikke så stor fan av musikken hans, men som sagt: utrolig trist [V]

-WE'LL BE BACK-

Speedy

Dennis

Enig, Ferre!

Var verken stor fan av han eller Steve 'Crikey' Irwin, men når folk dør unge, så går det inn på en.
Steve Irwin døde derimot, mens han gjorde det han elsket mest, mens ryktene sier at Jan Werner var dypt deprimert og også misbruker av stoffer. En overdose eller selvmord hadde ikke overrasket meg... dessverre...

Var ikke fan av musikken heller, men han hadde en stemme som gav gåsehud, ingen tvil om det. Hans verjson av 'Holy Diver' av Dio på Ã...pen Post var også utrolig bra!

Marching On Together!
Marching on together!

Germ

Jan Teigen uttalte vel meget korrekt: "Han sang så parykker reiste seg"

"Shine On You Crazy Diamond"
"Shine On You Crazy Diamond"

Tom S

Ja, dette er berre trist.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Dorigo`s left foot

Huff...Kondolanser fra meg...

ToreLA

Trist sak. En stor musiker er gått bort. Skal ikke, som ferre, påstå at jeg har vært fan av musikken, men at Jan Werner var blant de beste innen sitt felt, hersker ingen tvil. Synd. Hvil i fred.

----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes

h.b

Jeg har alltid likt Jan Werner og er i omgangskretts med de som kjenner ham bedre. Har møtt ham en gang og vil si at han virket som en mann med et stort hjerte, Han hadde psykiske problemer javist, men hvem har vel ikke det.Så Jan, deg og din musikk vil jeg savne

dexter90

Svend Anders

Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Erik_

En flott stemme har vandret hen.

Du var aldri i nærheten av å ligge på spillelista mi Jan Werner.
Men du hadde noe ved deg som vil bli savnet, ikke bare av dine nærmeste.

Hvil i fred.