Hvorfor 120 sek?

Started by Einar, November 03, 2006, 17:45:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ferre

quote:
Originally posted by Sten

OK. De neste 20 svarene på dette innlegget avgjør: Skal vi ha floodkontroll på 120 eller 60 minutter?

Sten

Jeg sier 60 sekunder...[:p]

-WE'LL BE BACK-

asLeeds

enig ,120min blir grusomt kjedeligt så eg og stemmer for 60sek[:D][;)]

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Lids

Thomas

lojosang

Fordeler med 120 sekunder:
* Øistein rekker å poste litt færre poster. [:D]
* Forumet blir mindre tregt i hektiske perioder.
* Jeg kommer med færre enlinjers blødmer i en haug med tråder.
* Man rekker å se masse billeder av piger i spasommelig med gevanter fra man har skrevet ferdig en grundig gjennomtenkt æreskjelling til man igjen kan trykke Submit Reply
* Man gidder ikke svare på flere tråder når man har vært innom assosiasjonsleken.

Fordeler med 60 sek:
* Jeg kan svare på assosiasjonsleken mens jeg husker assosiasjonen.
* Jeg kommer med flere enlinjers blødmer i en haug med tråder.
* Øistein rekker å poste litt flere poster. [:D]

Ulemper med 120 sek:
* Man gidder ikke svare på flere tråder når man har vært innom assosiasjonsleken.
* Man rekker å se masse billeder av piger i spasommelig med gevanter fra man har skrevet ferdig en grundig gjennomtenkt æreskjelling til man igjen kan trykke Submit Reply

Ulemper med 60 sek:
* Øistein rekker å poste litt flere poster. [:P]
* Jeg rekker å komme med flere enlinjer blødmer
* Forumet kollapser hver gang alle skal skrive "JAAAA! Blake!" eller "NEEEEII FAAAEEN INNI SVARTESTE MEST SVOVELSURE AVKROKEN AV HEITESTE HELVETE, BUTLER! 0-1!" samtidig når det er kamp.

Så, komplisert tema dette her, folkens. Man kan ikke bare stemme på måfå! JEG sier sett ned et utvalg til å utarbeide et høringsnotatsutkast som kan tas opp til vurdering om et par år.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Jon R

Jeg foreslår 60 sekunder til vanlig, men 120 sekunder under kamper for å forhindre kollaps av forum. [8)]

Jon R.
Jon R.

Lids

Nå tror jeg ikke det blir en problemstilling, Jon R - forumet er jo aldri oppe når Leeds spiller allikevel. [:)]

Thomas
Thomas

SirOlsen

quote:
Originally posted by lojosang

Fordeler med 120 sekunder:
* Øistein rekker å poste litt færre poster. [:D]
* Forumet blir mindre tregt i hektiske perioder.
* Jeg kommer med færre enlinjers blødmer i en haug med tråder.

Fordeler med 60 sek:
* Jeg kan svare på assosiasjonsleken mens jeg husker assosiasjonen.
* Jeg kommer med flere enlinjers blødmer i en haug med tråder.
* Øistein rekker å poste litt flere poster. [:D]

Ulemper med 120 sek:

Ulemper med 60 sek:
* Øistein rekker å poste litt flere poster. [:P]
* Jeg rekker å komme med flere enlinjer blødmer
* Forumet kollapser hver gang alle skal skrive "JAAAA! Blake!" eller "NEEEEII FAAAEEN INNI SVARTESTE MEST SVOVELSURE AVKROKEN AV HEITESTE HELVETE, BUTLER! 0-1!" samtidig når det er kamp.

Så, komplisert tema dette her, folkens. Man kan ikke bare stemme på måfå! JEG sier sett ned et utvalg til å utarbeide et høringsnotatsutkast som kan tas opp til vurdering om et par år.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]

Smalt det fra gutten med 3078 poster [:p]

Men ejg har fått en henvendelse privat på mail fra ledelsen av dette forumet og trekker meg nok mere og mere tilbake nå skal du se, så du trenger ikke bekymre deg så veldig mye for meg fremover [;)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Tom S

60 seconds

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

quote:
Originally posted by Jon R

Jeg foreslår 60 sekunder til vanlig, men 120 sekunder under kamper for å forhindre kollaps av forum. [8)]

...skal stakkars piks ehh Sten gå inn og forandre for hver gang det er kamp... [B)]

Keep it at 60.

The trail is dusty.............................The evenin' dusk was rollin'..................Trails of troubles
The road it might be rough...............I was walkin' down the track..................Roads of battles
but the good road is a-waitin'..........There was a one-way wind a-blowin'..........Paths of victory
And boys it aint far off.....................And it was blowin' at my back..................... We shall walk

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by Jon R

...skal stakkars piks ehh Sten gå inn og forandre for hver gang det er kamp... [B)]

Keep it at 60.

Ja? Og så? Han er jo alltid her inne uansett. Like greit å ha noe å pusle med vel? [8)]

Jon R.
Jon R.

Sten

Ja, i det siste har det vært så stille her inne, så bare fint å få litt å holde på med..................

Sten
Sten

Asbjørn

quote:
Originally posted by Sten

Ja, i det siste har det vært så stille her inne, så bare fint å få litt å holde på med..................

HVIS DU ER SMART SÃ... BYTTER DU UT EDITH MED LIV, SÃ... FÃ...R VI LITT MER LIV HER INNE...   [8)]

The trail is dusty.............................The evenin' dusk was rollin'..................Trails of troubles
The road it might be rough...............I was walkin' down the track..................Roads of battles
but the good road is a-waitin'..........There was a one-way wind a-blowin'..........Paths of victory
And boys it aint far off.....................And it was blowin' at my back..................... We shall walk

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan