Virker som om Wise har bestemt seg for Ifill

Started by Leeeeeeeeeeeeds, November 17, 2006, 22:29:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeeeeeeeeeeeds

Leste denne artikkelen , og det jeg ser ut av dette er at hadde det ikke vært for landslagsspill hadde Paul Ifill allerede bært drakta.
Når han kommer tilbake(10dgr) , er han nok LEEDS spiller!!!
""""He's someone that I am interested in.

"He has gone to Barbados to play international football and that is one the reasons we haven't brought him in because last week we tried and he was slightly injured and wouldn't have played Saturday.

"Then he has gone to Barbados for 10 days so it would have been a waste of time."""

http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=299767

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Per-Stian

Ifill e hjarteleg velkomen t Leeds. Når vi først har nemnd spelarar frå fjerne havstrok. Hadde vi ikkje ein viss Colin Samuel i kikarten for ei stund tilbake? Spelar vel framleis i ein elle annan skotsk klubb... Såg berre at han skåra for sitt heimland i forrige privatlandskamp.

Karl Hot Shot

Darren Powell synes jeg ikke er noe vesentlig bedre enn de forsvarerne vi allerede har. Det lånet forstår jeg altså ikke, annet enn at Wise har behov for å sette sitt eget preg på laget med spillere som han selv henter (det som kalles "hans spillere"). Paul Ifill har jeg derimot sansen for. Leeds United har ikke flust av vingspillere, så Ifill skal få min velsignelse.

berlin

slutter meg til ifill-støtten. det gode er at han kanskje kan bli "bargain buy" osgå siden han har mistet(?) fast plass på sheff u. ifill er nok ikke av strachan/bremner klasse, men forsvarer nok plassen sin med glans på leeds' mb.

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

Ferre

Ifill kommer til å bli en bra forsterkning, håper Wise kjøper han!

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Blir nok bra forsterkning dette. Så utrolig spennende det som skjer nå om dagen :)

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Dennis

Ser også på Ifill som en god forsterkning - om han skulle komme!

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

h.b

Merkelig dette. En reject fra et lag som kjemper for å overvinne i Premier League er jeg ikke glad for å hente inn. Vil helst ha han på ut sesongen for å bedømme ham, Men vet jeg har problemer med dette og kan si jatakk

Ferre

quote:
Originally posted by h.b

Merkelig dette. En reject fra et lag som kjemper for å overvinne i Premier League er jeg ikke glad for å hente inn. Vil helst ha han på ut sesongen for å bedømme ham, Men vet jeg har problemer med dette og kan si jatakk

Tror Ifill kommer til å forsterke Leeds laget, vi er faktisk et lag som kjemper for å holde oss i CCC. Men er enig med deg, vil helst låne han ut sesongen for så å kjøpe han til sommeren hvis han har prestert.

-WE'LL BE BACK-