Main Menu

Koren

Started by stefan, November 24, 2006, 20:13:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Budda

Har egentlig ikke så særlig trua på Koren. Vil aldri bli mer enn en middelmådig spiller i CCC. Vil sikkert ha for mye lønn også. Husker hvor god Gylfi var i Lillestrøm og han har jo ikke akkurat gjort det så bra. Koren er oppskrytt spør du meg.
Endre

SirOlsen

Vel, troen på ham har jeg... men jeg anser det vel svært usannsynlig på mange områder at han kommer til Leeds i disse tider i allefall..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Pål

quote:
Originally posted by Budda

Har egentlig ikke så særlig trua på Koren. Vil aldri bli mer enn en middelmådig spiller i CCC. Vil sikkert ha for mye lønn også. Husker hvor god Gylfi var i Lillestrøm og han har jo ikke akkurat gjort det så bra. Koren er oppskrytt spør du meg.

Du har ikke sett mange kamper med Lillestrøm skjønner jeg...

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

berlin

dette med koren er vel kun en luscos intern meningsutveksling foreløpig. Kan ikke huske å sett han linket til LUFC eller tar jeg feil. Da er det vel liten sjanse for at Leeds skulle interessere seg for han, det er vel heller ikke skandinavia wise og poyet har sine beste kontakter. Nå gikk det jo ikke så bra med Gylfi-tipset da, men skal det bli spillere fra Tippeligaen, tror jeg noen med kontakter må sende over noen opptak som er bra. Men agentene sender vel ikke noe over til Leeds vil jeg tro.

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

SirOlsen

Men jeg synes det blir litt feil å blande Gylfi inn i dette egentlig.. han har jo ingenting med saken å gjøre.. Gylfi og Koren er to vidt foreskjellige personer og spillere..

Man ser jo andre som skrytes opp i skyene, som Bakke.. han kom jo også fra tippeligaen.. Andre som har spilt i tippeligaen er Solskjær, Leonhardsen, Østenstad, Gamsten, Ronny Johnsen, Steffen Iversen med flere.. så abre for at Gylfi ikke var noen braksuksess, så blir det vel egentlig feil å bruke han som et eksempel for alle norske spillere som linkes til England.. i dette tilfelle vårt Leeds..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Torgeir

quote:
Originally posted by berlin

dette med koren er vel kun en luscos intern meningsutveksling foreløpig. Kan ikke huske å sett han linket til LUFC eller tar jeg feil. Da er det vel liten sjanse for at Leeds skulle interessere seg for han, det er vel heller ikke skandinavia wise og poyet har sine beste kontakter. Nå gikk det jo ikke så bra med Gylfi-tipset da, men skal det bli spillere fra Tippeligaen, tror jeg noen med kontakter må sende over noen opptak som er bra. Men agentene sender vel ikke noe over til Leeds vil jeg tro.

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

KB satt på Ã...råsen i sommer og titta kun på 2 spillere. Pelle Nisson fra Odd og Robert Koren fra Lillestrøm....og tro att ikke Leeds følger med på spillere fra Scandinavia[?][?][?][?][^]..og samtidig si att Robert Koren er oppskrytt...enig med Pål....du har ikke fulgt med.Den var til Budda...

og når det gjelder Gylfi, så er det vell få fotballspillere spm hat vært mer uheldig enn han med skade på skade og sykdom....en Gylfi i form hadde helt klart vært en forstrekning på dagens Leeds lag....

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

Lids

Ja, synd han skulle forstrekke seg slik. [:)]

Thomas
Thomas

Per-Stian

E Koren nemnd i samband me RBK altså? Kan ikkje skjønne viss Leeds har mista kontroll og interesse over denne spelaren, men dersom Robbie sjølv e lunken t spel i botnen av CCC så har eg ein viss forståelse for d.

Torgeir

Det er han selv som sa dette til Romerikes Blad i går...han kunne tenke seg å spille for dem pga CL...hvis Lsk og Rbk har det samme tillbudet...kommer fra Ã...råsen nå....han har nok mista ett par stjerner etter disse utalsene...

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

HåvardK

quote:
Originally posted by Torgeir

KB satt på Ã...råsen i sommer og titta kun på 2 spillere.

Torgeir

[/quote]

DA kan en vel snakke om at spillerne får nok rom. Men ble det ikke en litt kjedelig kamp med kun 2 spillere, Torgeir?[:D]

Ferre

Noen får tipse Wise da! Har kreativitet og målteft som midtbaneleddet vårt mangler.

-WE'LL BE BACK-

Torgeir

quote:
Originally posted by HåvardK

quote:

KB satt på Ã...råsen i sommer og titta kun på 2 spillere.

Torgeir

DA kan en vel snakke om at spillerne får nok rom. Men ble det ikke en litt kjedelig kamp med kun 2 spillere, Torgeir?[:D]
[/quote]

Til og med og med kikkert[;)][;)][;)][;)][;)][;)][8D][8D][8D][:D]

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

Svend Anders

quote:

QuoteOriginally posted by HåvardK

DA kan en vel snakke om at spillerne får nok Rom.

Har vi ikke avsluttet den tråden om drikkekultur blant spillerne nå?

SA [8D]

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Masinga

Jeg vet ikke hvilken type Wise ser etter for å styrke midtbanen. Men jeg antar han ønsker noe ala ham selv i sine glansdager.

Jeg mener definitivt Leeds trenger en "hardman" på midtbanen med autoriet. Slike finnes ikke i Norge for tiden.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Lars E

Hæstad har vel noen av de kvalitetene, men han er nok over vår klasse.

Forever Leeds

Forever Leeds

Per-Stian

Sidan Wise utnemnde Nicko ny t kaptein, så tenkjer eg han ser føre seg han i denne "hardman"-rolla. Verken Westlake elle andre har vist nok prov på kreative eigenskapar, så eg trur iallfall Wise gjer lurt i å skaffe seg ein perfekt partner (og kontrast) t Nicko. Men, dersom eg hugsar rett så ekje Wise noko spesielt kjent for å hente "utlendingar" t klubbane sine. Han va vel heller ikkje spesielt glad i Chelsea sin innport på slutten av forrige årtusen, dersom eg hugsar rett. Tippar diverre ikkje at vi får sjå Koren i Leeds, verkar som han personleg har lyst å spele for RBK dei neste åra.

MrK

nå er jo spillere fra øst europa mest trigget av penger - uansett hvor mye de fokuserer på sportslig utfordring CL mv.

Forøvrig så finnes det knapt større utfordring enn leeds pt - glemte helt store bokstaver
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Robert H.

Og det er ikke spillere fra resten av verden mener du?

quote:
Originally posted by MrK

nå er jo spillere fra øst europa mest trigget av penger - uansett hvor mye de fokuserer på sportslig utfordring CL mv.

Forøvrig så finnes det knapt større utfordring enn leeds pt - glemte helt store bokstaver