Main Menu

Avery John!

Started by gelderdend, November 27, 2006, 18:36:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gelderdend

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~934125,00.html

Ser ikke ut som om noen har kommentert den siste spilleren inn for United. Jeg har hørt navnet, men aner ikke hvilke kvaliteter han har. Kan vel ikke være all verden da han har tilbragt mesteparten av karrieren i Irland!

pale

Får aldri i verden kontrakt!

Nok en av utallige prøvespillere som er innom i løpet av en sesong.
Men for all del: "Prove me wrong, Mr John"

Ferre

Vet svært lite om spilleren. Tviler på at han får kontrakt, men som pale sier: "Prove me wrong, Mr. John". [:)]

-WE'LL BE BACK-

MrK

..hva er dette da. Trinidad & Tobago forsvarer.............lukter ikke akkurat kvalitet, men bevares
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

flynn

Flott navn om ikke annet

flynn

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

B-m

Var det noen andre som leste 'average john' ?! :D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

SirOlsen

Vel, jeg for min del leste "Averøy John"... trodde det var en fiskebonde fra Averøya (Kristiansunds nabokommune) som skulle ikle seg Leeds drakt med en gang... takk og lov for at jeg tok feil! [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Per-Stian

Jippi! Ein spelar på 31 år me erfaring frå Bohemians og Longford Town høyres jo kjempelovande ut[8D]

SirOlsen

Nei, denne spilleren håper jeg ikke jeg få se i en permanent signing.. Jeg klarer ikke se at den spilleren har noe å tilføre laget ytterligere enn det alt har i allefall..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Asbjørn

quote:
Originally posted by B-m

...jeg var på veg ned for å skrive det - men så så jeg heldigvis i tide at du hadde fått det med... [:I]

I ain't lookin' to block you up,  shock or knock or lock you up
Analyze you, categorize you,  finalize you or advertise you
AllI really want to do, is baby, be friends with you

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ove

Siden det er så mange optimister i en annen tråd her inne [:)] Hvorfor ikke gi denne karen en sjanse. Ingen har hørt om han, men han var i startoppstillingen til T og T i VM, og gjorde ikke de det ganske bra der?

La oss få se han i aksjon først.

sindre12

kansje han er en kolo toure!
Beckford 4 England!

Ferre

quote:
Originally posted by sindre12

kansje han er en kolo toure!

Hehe, det skal vi ikke se bort i fra...[8D]

-WE'LL BE BACK-

Jon R

quote:
Originally posted by B-m

NEI, DET VAR DET IKKE! [}:)]

Jon R.
Jon R.

Peter7

Godt gjort å avskrive fyren bare på navnet.

Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Asbjørn

quote:
Originally posted by Peter7

Jeg avskrev i sin tid denne Jerral (senere visstnok kalt Jimmy) Floyd Hasselbaink på navnet [:D]

Så da var det kanskje et godt omén at jeg skreiv det jeg skreiv [:)]

B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:

Jeg avskrev i sin tid denne Jerral (senere visstnok kalt Jimmy) Floyd Hasselbaink på navnet [:D]

Og jeg avskrev i sin tid Roger Eli grunnet navnet. Snakker om å gå i baret! [:D]

Jon R.
Jon R.

Erik_

quote:
Originally posted by B-m

Jeg leste 'average Jon' [8)]

Asbjørn

quote:
Originally posted by Enrique

Jeg leste 'average Jon' [8)]

du tenkte "tvillingbroren" [:)]

B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:

Og jeg avskrev i sin tid Roger Eli grunnet navnet. Snakker om å gå til Barnet! [:D]

Jon R.

Var han ikke innom Wycombe også, Jon?

Asbjørn

quote:
Originally posted by HåvardK
Og jeg avskrev i sin tid Roger Eli grunnet navnet. Snakker om å gå til Barnet! [:D]

Jon R.

En av de bedre, Håvard [:)]

B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

Lids

Profile
A strong tackling left footer capable of playing in either central defence or on the flanks, Avery John has the speed to unsettle opposing forwards.
After stints with South Africa’s Orlando Pirates, and Irish clubs Shelbourne, Bohemians FC and Longford Town, New England Revolution signed him in May 2004. Work permit issues have stopped him from signing for English clubs Colchester United and Wycombe Wanderers.

A regular starter in the 2006 FIFA World Cupâ,,¢ preliminaries, he also played in the 1998 and 2002 qualification campaigns

Thomas
Thomas

Jon R

quote:
Jon R wrote:
Og jeg avskrev i sin tid Roger Eli grunnet navnet. Snakker om å gå til Barnet!

Jon R.

--------------------------------------------------------------------------------

Håvard K wrote:

Han var nok ikke det, Håvard. Derimot ble han en legende blant fansen til kveldens motstander, Burnley. Bli ikke overrasket om du hører " One Roger Eli, there`s only one Roger Eli" runge over Turf Moor ikveld. [:)]

Mark Bennett says: Roger Eli was an absolute legend in Burnleys 4th division champion season. He was brilliant, he scored some priceless goals and will go down in Burnley Football Clubs recent history. Thanks Roger, for some fantastic moments.

Keith Urquhart (Secretary, Otley Town AFC) says: Roger Eli signed for Otley Town this season and will be player/coach. Otley Town play in the West Riding County Amateur Premier Division. Roger is assisting Gordon Rayner(who took Guiseley to Wembley twice) to run the first team at Otley. Roger hasn't played for a while and has been training along side the players to regain his fitness. Roger has been used as a sub and made his first full debut last week against Wibsey in midfield. This week (Saturday, 27/3/2004) played in a familiar role as a striker, against Ovenden WR and scored the first goal in a 2-1 win.

Thomas Clare says: Roger was an immense player. His goal against Blackpool at Turf Moor in the 1991/92 season, summed up his attitude and commitment to the game.

Liam Walsh says: His hairstyle while at burnley was one to remember, will always be remembered at Turf Moor for his part in winning Div 4 in 1992!

James McDonough says: Eli is a legend at Burnley, I even named my dog after him. He gave Burnley some of their best times, even if it was division 4!!!

Anon says: Eli! Eli! Eli! Pace, power, a great strike and a fantastic haircut. He'll never be forgotten for everything he did for Burnley during that one great 91/92 season. It was a pity injury cut him short. As an 8 year old (as I was back then!) he was my first football hero and I still have a picture of him on my old bedroom wall, holding off a defender before completing his hat-trick. Magic! Hope you're well Roger! Come back to Turf Moor soon.
[:D]

Jon R.
Jon R.

ragnar

Begynner å lure på om Bates virkelig har tenkt til å la Wise bruke penger i januarvinduet. Det er forsåvidt greit at han ikke klarte å hente inn spillere av høy klasse påån, men når det er snakk om kjøp, bør vi kunne forvente litt mer. Men så spørs det hvor mye Bates lar han bruke...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

KeyserSoze

Ja, det er vel akkurat det som er 2 000 000 kroners spørsmålet om dagen.

HåvardK

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Jon R wrote:
Og jeg avskrev i sin tid Roger Eli grunnet navnet. Snakker om å gå til Barnet!

Jon R.

--------------------------------------------------------------------------------

Håvard K wrote:

Han var nok ikke det, Håvard. Derimot ble han en legende blant fansen til kveldens motstander, Burnley. Bli ikke overrasket om du hører " One Roger Eli, there`s only one Roger Eli" runge over Turf Moor ikveld. [:)]

Jon R.

Beklager flåseriet, Jon. Jeg bøyer meg i støvet.[:I]