sully kommer tilbake

Started by Leeeeeeeeeeeeds, December 21, 2006, 17:48:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

jarle

da vinner vi... han skaper ro i rekkene bak...
Alltid vært en god keeper...

HERLIG!!! 3 points 3 points 3 points... TROR PÃ...3 srake for LEEDS nå...

JULEGAVER TIL FANSEN!!!

Sleivind

Endelig!! Stack har vært gjennomført dårlig siden han kom til klubben.

Men det måtte altså en skade til for at han skulle forlate oss[B)]

Oggy

Herlig [:)]

Fryktet han var ferdig i klubben.
Oggy

Jon R

Faktisk en god nyhet. [:0][:)]

Jon R.
Jon R.

Ferre

Bra, tror han gjør en bedre jobb enn Stack!

-WE'LL BE BACK-

Papi

Ser ikkje dette som nokon forsterkning...

Men det overrasker meg at leiinga i Leeds har klart og få med ein slik klausul om ein dagers tilbakekallelse rett:)
Dei er visst ikkje heilt inkompitente;)

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

larss

Skjønner ikke denne begeistringen da Warner kommer til å stå i buret.
Ifølge den official site så er Warner fortsatt her eller har jeg godt glipp av noe.

LarsS,som ser at det ikke blir noe hvit jul i Molde.
LarsS

samadhi

Warner har kontrakt til 3.januar tror jeg...

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

stefan

Har alltid hatt sans for sully selv om skyteferdighetene hans ikke er gode nok for c-laget til det lesbiske samelandslaget. Håper en av de 2 keeperne som er på prøve slår til.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

26Killa

Blir Warner i mål da. Ettersom Wise har sagt Sully var 3 valget

I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

ragnar

Blir spennende å se om Wise velger Warner eller sully i mål.

Men angående skaden til Stack. Aldri så gale at det ikke er godt for noe. hehe...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

baste

Håper Sully med sin rutine styrer de bakre rekker, og at Leeds vinner 4-0...og at Sully redder 1 straffe på 0-0..he he

SirOlsen

Ærlig talt folkens... har ikke Sully sett sine beste tider som keeper nå?...

O`Jul med din glede!...

Jeg ønsker meg sånn dame som Linn M. Thune til jul! Gjerne innpakket i Leeds-drakt! [:D]
-SirOlsen-

Sheridan

Sully har tapt seg enormt siden han ankom Leeds.
Sikkert en av dem som har hatt minst godt av pizza i garderoben.

Tom S

Håper Sully får sjansen no og finner tilbake til godformen vi veit han er god for.
Har savnet ein autoritær rolle bakerst på laget, trur det kan vere med å skape trygghet.

Men, for all del Sully er ikkje svaret på keeperplassen i framtida, mannen er vel 38. Så eg håper Wisey fortsatt er på utkikk etter vår framtidige sisteskanse. Eg ser ikkje føre meg hverken Stack eller Warner skal bekle denne viktige rolla for Leeds United de nærmaste årene.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

berlin

siden stack slettes ikke har imponert, så kan vel den snart 37 år gamle ringreven muligens gjøre en like bra jobb.
Men han er jo ikke "up & coming", ei heller supermotivert da han er/var 3dje valget.

kjelvi

gjentar tidligere rapportering.
så Sully for Rovers 5/12 mot Brentford. muligens ikke all verden til nivå i div. 1.
men Sully sto en bra match, med kvalifiserte redninger og autoritet. riktignok litt smårusten når det gjelder utspark, men så har heller ikke fotarbeidet vært hans trademark.

jeg mener det er verdt å prøve!
stort dårligere en leiesoldatene Stack og Warner går det neppe an å bli.

Per-Stian

Trur nok ikkje Wise har henta Sully tilbake for å vere førstekeepar. D ville ha undra meg stort. Trur nok vi må klare oss me Stack t vi får henta inn ein ny i januar. Eg har stor tru på slovaken, eg.

Robert H.

Sullivan burde spilt i dag, men også jeg tror han må slite benken. Warner hadde en god start i Leeds-trøya, men har i sine siste kamper vist at det er en grunn til at han har vært benkesliter hele karrieren!

kjelvi

følger spesielt med warner. grei førsteomgang, men synest ikke det strutter med autoritet og trygghet over mannen. hadde håpet på sully i dag - ikke minst for å sjekke om han fortsatt holder mål.

HåvardK

Warner hadde som vanlig et par totalt hasardiøse skogturer også i dag. Heldigvis ble han ikke straffet for det. Uansett om Sully har sine begrensninger, spesielt i fotarbeidet, er han fortsatt vår beste keeper. Men Wise skal jo bestemme sjøl, akkurat som småbarn, og da blir det Warner også i romjula. Inntil vi får prøvd ut en seks-sju middelmådigheter fra andre bakgårdsklubber i løpet av vårsesongen.