Trekker Poyet og Wise på seg spillertrøya igjen!?

Started by Jon R, December 31, 2006, 02:14:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Jon R.

Leedsulf

Wise og Poyet i stedet for Derry og Douglas hadde hvertfall ikke svekket laget...

SirOlsen

Hehe, jeg synes det høres helt absurd ut i utgangspunktet... men det er en liten djevel i meg som faktisk har en ørliten tro på at det kanskje kunne vært spennende å prøve det om ikke annet...

Linn M. Thune innpakket i Leeds-drakt = snadder! [:D]
-SirOlsen-

Gunnien

hmm  skulle jo kunne hjelpe på innsatsen og antall gule/røde kort[:D]

Oggy

Tja, kan vel ikke bli saa veldig mye daarligere enn naa[?]
Oggy

ragnar

Gus tror jeg faktidk kunne ha tilført noe. Var  jo en glimrende fotballspiller for ikke så altfor lenge siden. Var veldig god på hode og ikke så altfor dårlig med ballen i beina heller. Så det er bare til å begynne å trene Gus...

Wise er jeg skeptisk til, men tror han kanskje kunne ha pisket spillerene enda mer. Kortene hadde ihvertfall begynt å flagre med Wise på banen. ;-)

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

wilko92

Wise spilte jo en del kamper og scoret mål i fjor i både Southampton og Coventry. Poyet var stor i Chelsea slik jeg husker ham.Hvis han fortsatt er i fysisk god form, hvorfor ikke. Er enig med Oggy at det neppe kan bli noe dårligere enn nå.

SirOlsen

Hm, jeg har sitti og tenkt litt mere rundt dette, og jeg blir egentlig mere og mere glad i tanken på enten en av de eller begge som spillere. En ting er jo det såre faktum at vi ikke kan bli så fordømt mye værre enn vi alt er idag..

Men det kan føre andre positive ting med seg i laget som at feks man får pisket opp gutta enda mere og ikke minst selv bidra og gå frem som foregangseksempler. Det forutsetter jo selvsagt om de fortsatt har noe å bidra med på en fotballbane da.. alle er jo bekjent med at begge de har hatt store tider innen engelsk fotball tidligere.. men det var før.. Men kan det ligge noe uutgravd gull der inne enda tro?..

-SirOlsen-

Tom S

Har tenkt tanken fleire ganger, men ikkje turt å snakke høgt om det.

Trur kanskje de kan gjere vel så god jobb på banen som på sidelinjen...
Hvilken alder besitter de to herrer i desse tider??

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Leedsulf

Dennis Frank Wise (born December 16, 1966 in Kensington)

Gustavo Augusto Poyet Domínguez (born November 15, 1967 in Montevideo, Uruguay)

Mats-

berlin

de kommer ikke til å trekke i Leeds-drakta og godt er det.
Hvor godt er det egentlig for moralen/selvtilliten til spillerne om så skjer. Stigende eller fallende ( hvid det er mulig å komme lenger ned)
Fallende , tror jeg.

Leeds04

Herregud! Noe av det sykeste jeg har hørt. De skal trene laget, ikke spille!
What`s next?

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Tom S

Trur nok med den alderen og ei stund sidan dei har spilt profesjonelt skal halde seg på benken.

quote:
Originally posted by The boy Eddie Gray

Dennis Frank Wise (born December 16, 1966 in Kensington)

Gustavo Augusto Poyet Domínguez (born November 15, 1967 in Montevideo, Uruguay)

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

SirOlsen

Du er nok inne på noe der Tom med tanke på alderen... Men jeg ser det fra en litt annen vinkling (da ser jeg bort ifra evt forsterkninger vi kan få nå i januar);

- Både Wise og Poyet har for ikke så mange år siden vært svært habile spillere i Premier League.
- Begge har en manager-rolle i Leeds idag, som kan gi dem større innvirkning på spillerstallen ved at minst en av dem er på banen med dem.
- Vi ligger på NEST SISTE PLASSERING I CCC pr. dags dato.
- Det spillerne viser av prestasjoner på banen om dagen utenom et fåtall av ørsmå unntak, er helt horribelt!

Ut ifra det synes jeg det er en spennende tanke å leke med at personer i manager roller som disse to herrene, som faktisk har vært veldig habile spillere på toppnivå for ikke så alt for lang tid siden, kan ha en viss innvirkning på laget i positiv retning. Det forutsetter selvfølgelig at den av de og om begge gjør det, at de tar et ansvar med tanke på sin egen form. De kommer nok ikke til å være like gode som de har vært, men en liten del av det de har vist før i deres storhetstid ville vært nok med tanke på det nivået av prestasjoner Leeds viser idag.

Men jeg skal jo og være den første til å innrømme at det er en stor del i meg som sier at hele tanken egentlig er temmelig absurd. Men med tanke på at vi er på det nivået spillermessig som vi er idag og tabellmessig, så blir det vel at man får så mange fikse rare ideer... men noe i meg sier også at dette kunne absolutt vært spennende å gi et forsøk, forutsatt at de respektive trener seg opp. For den kunnskap og erfaring de sitter med fra tidligere ute på fotballbanen tror jeg ikke direkte er usunn for laget. Men det er nå hva jeg tror [:)]

-SirOlsen-

Peter7

Hvis de to har holdt treninga ved like så er ikke alderen noe problem - i hvert fall ikke sett i forhold til alternativer som bare er 5-7 år yngre og tydeligvis har brukt mer tid på puben enn på treningsfeltet det siste året.

Bør jo være sikre på at de forsterker laget da, før de eventuelt prøver - ellers vil jo dette bare gjøre vondt verre.

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Sheridan

Så Poyet i en veledighetskamp her forleden.
Og nivået til tross på dagens midtbane - så ville Gus få problemer.

SirOlsen

quote:
Originally posted by Sheridan

Er det ille altså?

-SirOlsen-

Sheridan

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

quote:
Originally posted by Sheridan

Er det ille altså?

Ille?
Viste vel i glimt den spilleren han en gang var!
Men tempo var fraværende! Og det var tydelig at han gav jernet!
Neppe noen løsning, nei :-)