Skrevet av Emne: Med fare for å bli æresmedlem i syteklubben  (Lest 6253 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Re: Med fare for å bli æresmedlem i syteklubben
« Svar #30 på: Juli 28, 2006, 05:42:53 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Hyggelig å ha deg tilbake på forumet Kato. Du har helt klart peiling på fotball og er flink til å uttrykke dine meninger (som alle nordlendinger, hehe) og ikke minst til å begrunne dem.

Dessuten krever det mot å innrømme for alle her inne at den troa du har hatt på Blackwell er svekket. Keep up the good work!



Skjønner igrunn ikke alt ståket rundt kato de siste dagene. Velbegrunnede argumenter hele veien, uten at han faller for fristelsen til å sparke noen. Tipper han er en av de første til å finne frem de positive innfallsvinklene  når sesongen sparkes igang og vi ( forhåpentligvis) begynner å vinne kamper igjen. [:)]

Jon R.
Jon R.

Eirik

Re: Med fare for å bli æresmedlem i syteklubben
« Svar #31 på: Juli 28, 2006, 06:22:01 »
quote:
Originally posted by Jon R
Et riktig godt innlegg, Eirik, selv om det virker om om du har glemt at listen er hevet betraktelig siden sommeren ifjor. Jeg tror, tross alt, at noen av brikkene faller på plass innen midten av august. Trolig vil vi nok en gang oppleve at vi låner inn en tankspiss, trolig fra et PL-lag. Nichols kan bli bra han, men han har altså enda ikke sparket en ball for klubben. Og v back problemet skal vivisst aldri bli kvitt. Bruk Frazer sier jeg, som mange ganger før. Keeper problem? Tror ikke det. [:)]

Jon R.




Lista er hevet siden i fjor, men ut fra de betingelser Blackwell jobber under er det urimelig å kreve direkte opprykk. Vi betaler fortsatt voksne summer til spillere/ledere som ikke er i klubben og vi har mistet "nedrykksfallskjermen". Penger til kjøp må komme fra spillersalg. Derfor mener jeg det er naturlig å forvente bare små steg fra forrige sesong, men disse små stegene kan heldigvis være nok til direkte opprykk. [:)]

Frazer kan helt sikkert gjøre manns jobb på venstrebacken, men jeg ser ikke for meg at han vil være noen bidragsyter offensivt. Har en litt vill teknikk i utgangspunktet, og jeg er redd brorparten av venstrebensinnleggene hans vil skremme publikum mer enn motstanderen. Et tryggere valg enn Lewis, men likevel..No gain, no glory!

Alt i alt vil jeg si stallen er klart sterkere enn den var ved sesongstart i fjor, og da spesielt på midtbanen. Har tro på at spesielt Stone kan bidra med mye i kamp, kanskje ikke rent fotballmessig, men mer på det mentale plan. Proff til fingerspissene, en innpisker og taktisk klok. Hodet til Steven blir gull verdt i år! Jeg forventer også en lånespiller eller to, primært framover på banen. Kan disse bidra med vel så mye som Douglas og Miller i fjor, ja, da er opprykk slett ikke langt unna! [8D]

Hadde vi bare hatt en matchvinner istedet for en fattigmanns Robbo der bak...[:p]
 

Lars E

Re: Med fare for å bli æresmedlem i syteklubben
« Svar #32 på: Juli 28, 2006, 06:59:01 »
3-3 mot Harrogate idag ja. Howson, Hird og Bailey sto for våre mål.

http://www.harrogatetown.com/cgi-script/csNews/csNews.cgi?database=News%2edb&command=viewone&id=1291&op=t

Ifølge folk på Waccoe virker det ikke som Garra imponerte noe særlig, for å si det pent[B)]:

"Garra was absolutely terrible, I doubt we'll be seeing him in a Leeds shirt again, woeful in many ways.
All our goals were first class but the third was something else, magic strike and it was the last kick of the game.
We played terribly in the first half but deserved the draw on second half alone.
I can't tell you who scored as I didn't have a team sheet but there were a sprinkling of promising performances from the youngsters.
Kevin Blackwell was there so hopefully he's got an eye on a couple of the youngsters, probably just there to send Garra packing at the final whistle.
"

"cheers !! I am not surprised that Garra or whatever he's called was shite. I was at the Sc**thorpe match and he was shocking. Sc**thorpe's second goal was his fault. I was behind the goal and he left the man he was 'marking' (Sharp) all the time in the world to score with his head - fair enough he aint a defender but marking one player aint difficult, especially when he is on trial he should be trying his hardest to impress - if he wants to wear a Leeds shirt.
Blackwell there tonight explains why i couldn't see him in sc**thorpe - good news as he is obviously looking at bringing some pacy youth players into the 1st team. Hope he wasn't just there to check out Garra. Possibly looking for new reserve keeper.
"


Forever Leeds
Forever Leeds

Jon R

Re: Med fare for å bli æresmedlem i syteklubben
« Svar #33 på: Januar 01, 2007, 21:30:23 »
Plukker frem en gammel tråd. Ganske morsom lesning, sånn retrospektivt. [:)]

Jon R.
Jon R.

SirOlsen

Re: Med fare for å bli æresmedlem i syteklubben
« Svar #34 på: Januar 01, 2007, 21:36:41 »
quote:
Originally posted by Jon R

Plukker frem en gammel tråd. Ganske morsom lesning, sånn retrospektivt. [:)]

Jon R.



Hehe, men denne tråden har vel ikke vært så høyaktuell som den er nå i disse tider [:p]

NOEN MÃ… gjøre noe med GALSKAPEN som regjerer i Leeds Uniteds ledelse/eierskap om dagen så fort som overhodet mulig! DETTE GÃ…R BARE EN VEI OM INGEN TAR OVER! [V]
-SirOlsen-

h.b

  • Gjest
Re: Med fare for å bli æresmedlem i syteklubben
« Svar #35 på: Januar 01, 2007, 21:43:09 »
Ã…ssen kan jeg ha glemt en så viktig tråd.
dette er viktig. Viktigere en en fødsel faktisk.



Eirik

Re: Med fare for å bli æresmedlem i syteklubben
« Svar #36 på: Januar 01, 2007, 21:45:24 »
Jeg hviler saken.. Vi HAR et keeperproblem! [:P]

Og tror fortsatt Stone kunne gjort en vel så bra jobb som Douglas på høyrekanten!
 

SirOlsen

Re: Med fare for å bli æresmedlem i syteklubben
« Svar #37 på: Januar 01, 2007, 21:53:56 »
quote:
Originally posted by Eirik

Jeg hviler saken.. Vi HAR et keeperproblem! [:P]

Og tror fortsatt Stone kunne gjort en vel så bra jobb som Douglas på høyrekanten!



Stone er vel så vidt jeg vet ute av laget

NOEN MÃ… gjøre noe med GALSKAPEN som regjerer i Leeds Uniteds ledelse/eierskap om dagen så fort som overhodet mulig! DETTE GÃ…R BARE EN VEI OM INGEN TAR OVER! [V]
-SirOlsen-

Eirik

Re: Med fare for å bli æresmedlem i syteklubben
« Svar #38 på: Januar 02, 2007, 03:49:29 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner
Stone er vel så vidt jeg vet ute av laget


Det er jeg fullt klar over, Øisten. Men hvis han hadde blitt brukt, og da sikter jeg her til den tiden han var i klubben, og tilgjengelig for manageren, det være seg Blackwell, Carver eller Wise, ville han gjort en bedre jobb enn Douglas. [:)]
 

Jon R

Re: Med fare for å bli æresmedlem i syteklubben
« Svar #39 på: Januar 02, 2007, 04:32:43 »
quote:
Originally posted by Eirik

quote:
Originally posted by Øisten forkynner
Stone er vel så vidt jeg vet ute av laget


Det er jeg fullt klar over, Øisten. Men hvis han hadde blitt brukt, og da sikter jeg her til den tiden han var i klubben, og tilgjengelig for manageren, det være seg Blackwell, Carver eller Wise, ville han gjort en bedre jobb enn Douglas. [:)]



Dette kan det da umulig være noen uenighet om. Douglas på ytre høyre er bare en "nødløsning". Stone ville vært et førstevalg, og har vel også vært det, de ytterst få gangene han var sånn nogenlunde "fit" under tiden i Leeds. Det vil si den føeste måneden av denne sesongen.

Jon R.
Jon R.

Kato

Re: Med fare for å bli æresmedlem i syteklubben
« Svar #40 på: Januar 02, 2007, 04:48:11 »
Artig lesning. Var faktisk allerede i juli alarmklokkene begynte å ringe.
 

Jon R

Re: Med fare for å bli æresmedlem i syteklubben
« Svar #41 på: Januar 02, 2007, 04:49:51 »
quote:
Originally posted by kato

Artig lesning. Var faktisk allerede i juli alarmklokkene begynte å ringe.



Alarmklokkene dine begynte å ringe i mai, kato. [:)]

Mer av samme ulla. [8)])

http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=5778&whichpage=1


Jon R.
« Siste redigering: Januar 02, 2007, 04:54:10 av Jon R »
Jon R.

Kato

Re: Med fare for å bli æresmedlem i syteklubben
« Svar #42 på: Januar 02, 2007, 05:04:45 »
Og så hater jeg å være den der spark-alle-managere-typen. Ønsker å bygge lag over tid. Er bare det at jeg har så ufattelig dårlig tro på Dennis Wise.
 

RoarG

Re: Med fare for å bli æresmedlem i syteklubben
« Svar #43 på: Januar 02, 2007, 20:03:15 »
Ser man på prestasjonene på kort sikt begynte problemene i februar 2006. Bare 2 seire på de 13 siste kampene. At man ble belønnet med playoff-finale med slike middelmådige prestasjoner er bare å beklage. Da ville oppgjøret ha kommet i mai. Blackwell ville ha fått sparken rett etter sesongslutt, og en ny manager ville ha kunnet prege laget allerede fra sesongstart, og ikke når en fjerdedel av sesongen var unnsgjort og mismotet hadde begynt å råde. Wise har rett og slett lang tids vanstyre å rydde opp i.
På lengre sikt: Sparkingen av O'Leary i juni 2002. På tiden siden da har vi hatt 6 managere: Venables,Reid,Gray,Blackwell,Carver og Wise. I samme tidsrom har vi hatt 4 styreformenn: Ridsdale, McKenzie, Krasner og Bates. Store deler av trenerstaben er erstattet, og hvor mange spillere som har vært gjennom svingdøra på ER aner jeg ikke. 50? Skal vi løse dette må vi ha Stabilitet, Seriøsitet og Samarbeid i alle ledd.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Re: Med fare for å bli æresmedlem i syteklubben
« Svar #44 på: Januar 02, 2007, 21:35:56 »
Wise har vel adskillig mindre oppryddingsarbeid enn hva Blackwell hadde sommeren 2004, for ikke å snakke om hele det første året han styrte. Allikevel cruiset vi inn til trygg CCC plassering første sesongen og play off det andre året. Vi klarte play off plass med god margin fordi vi hadde prestert godt sesongen under sett under et. Vi kom oss så til finalen i mai men ble ydmyket etter en taktisk fiasko av vår manager. Deretter fikk han sparken etter bare 8 kamper inn i den nye sesongen. En sesongstart der omtrent hele sentrallinja gikk glipp av pre-season og de første kampene grunnet skader. Etter bare 9 baklengs på disse kampene kom Carver og den defensive kollapsen. Plutselig fikk visst alle panikk! Ut med Gregan, Butler og Sullivan, tre av hjørnestenene i den relativt gode defensive organiseringen vi hadde under hele Blackwell perioden. Inne med Ugo,Heath og Stack. Er det dette oppryddningsarbeidet du snakker om, Roar? Jeg mener det er grov historieforfalskning å kalle 2 år under Blackwell for "vanstyre"! Det er en rekke gode spillere i klubben, som feks Nicholls som ikke fikk en eneste kamp under Blackwell. Hadde Bates hatt litt is i magen ( jfr Stuart Pearce og Mna C, som endeleig har begynt å vinne kamper igjen etter en laaaaaaaaaaang nedtur), kunne Blackwell ha snudd dette, slik han snudde det etter en svak vårsesong det første året. Istedet måtte vi gå igjennom en ny peiode med store forandringeri stallen og laget, med en ny manager. Ny periode med prøving og feiling, som til nå har vært mest feiling.

Vel, det er ting som tyder på at det defensive begynner å bedre seg, ihvertfall ift Carver perioden, men Ugo inn/ ut og Sully ut/inn har ikke nødvendigvis gjort det så mye "ryddigere" totalt sett. En ting er vi enige om Roar: Det siste vi trenger er enda en "oppryddning" der nøkkelspillere selges for å kunne handle inn nye middelmådigheter.

Jon R.
Jon R.

Thomas

Re: Med fare for å bli æresmedlem i syteklubben
« Svar #45 på: Januar 03, 2007, 04:00:44 »
Ser i linken til Jon R at veteranen allerede i sommer lanserte Robbie Elliott   på venstrebacken.


DON REVIE

Dennis

Re: Med fare for å bli æresmedlem i syteklubben
« Svar #46 på: Januar 03, 2007, 04:15:15 »
Robbie Elliot var på trail i Leeds tidligere, det var vel nettopp i sommer?

quote:
Originally posted by Thomas

Ser i linken til Jon R at veteranen allerede i sommer lanserte Robbie Elliott   på venstrebacken.


DON REVIE




- Dennis
Marching on together!

Pål

Re: Med fare for å bli æresmedlem i syteklubben
« Svar #47 på: Januar 03, 2007, 04:18:03 »
Han spilte en omgang i treningskampen mot Hartlepool

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll