Med fare for å bli æresmedlem i syteklubben

Started by Kato, July 27, 2006, 04:42:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Sakset fra teamtalk:

"...I was at the game last night at Glanford Park. I am sorry, but we were terrible, I am due to go to the Forest game too, and am not looking forward to that either. We have no shape, no pace, and a general lack of creativity. We need to be getting a goalscorer of at least 25/30 goals in and a spark of genius in midfield, not a battler, we already have Derry. Sorry Kevin. Time to go...."

veteranen

Eeh.. er det deg, Karl Håkon? [:D]

Men særiøst Kato, fortell hva som egentlig har skjedd, for det kan umulig bare være sommerens aktiviteter som gjør at du hat snudd 180 grader i ditt syn på Blackwell.

Hvis jeg kan få driste meg til komme med en teori: Finalen mot Watford ble en sjokkartet opplevelse for deg. Fotbalfaglig sterk som du er og klok som du også er (når du vil!), så du at det ikke var "tilfeldigheter" eller "ufalks" som gjorde at vi ble smadret. Nei, den kampen hadde vi i realiteten tapt før vi kom på banen. Når det gjaldt som mest bommet Blackwell med absolutt alt: Laguttak, formasjon, taktikk og motivasjon. Og der og da fikk en du en tanke og følelse som du gjennom sommeren ikke har klart å slippe: Blackwell har ikke det som skal til!

Vel, dette var bare min lille teori, sannheten er det du som besitter. [:)]

Erik_

Fra å være æresmedlem i "Skyteskiveklubben" har du nå kvalifisert deg til å bli æresmedlem i "Syteklubben".

Du har herved på rekordtid mistet bevilgningen innad i Skyteskiveklubben. Og kan med halen mellom bena gå over til fienden Kato. Gratulerer... [:o)]

Tidene forandrer seg.

Stewart Harvey

Jepp. Hva er dette.
Er du blitt den nye HB eller har noen hacket seg inn på nicket ditt?!?

Synes forøvrig ikke denne overoverpessimismen kler deg.

Kato

Utvikling gutter. Utvikling er nøkkelordet.

Vi var på scratsj når Blackwell overtok. Han hadde en vanskelig jobb. Han bygde sitt eget lag. Klart han trengte tid. Første året var bra. Andre året var bra til over jul.

Men utviklingen har stoppet opp. Fra februar har vi vært svake. Der jeg tidligere så en plan, virker det nå planløst.

Verdens viktigste fotballkamp ga tusen svar.

Vi var ikke mentalt forberedte
Vi hadde ingen plan over det vi drev på med
Vi forberedte oss ikke godt nok på dødballer
Vi stilte ikke en gang vårt beste lag.

Vi ble lurt til å tro at kampen mot Preston var fantastisk god. Det var den ikke. Vi scoret på gunstige tidspunkt, og vi forsvarte oss bra. Resultatet var bedre enn prestasjonen.

Og det vi har prestert er alt annet enn det jeg så mot Plymouth samt flere kamper tidligere på vinteren.

Hvor er fotballfilosofien? Hvor er troen på et spillemønster blitt av?

"Alle" ser vel at vi mangler en venstre back samt kreativitet sentralt.
Men vi bruker £700000 på en ny Derry. Og vi kjøper foreløpig ingen venstre back.

Stallen er sålangt klart svakere enn i fjor. Og det er nå eller aldri for Blackwell.

Jon R

quote:
Originally posted by veteranen

Hvis jeg kan få driste meg til komme med en teori: Finalen mot Watford ble en sjokkartet opplevelse for deg.

Dette stemmer jo ikke, veteranen. Kato var jo en av de mest "klarsynte" i forkant av finalen, og var ikke så rent lite bekymret etter de to kampene mot Preston. Sjokkteorien holder nok ikke mål i denne sammenheng, gamle Ørn. [:)]

For de som husker katos innlegg det siste året, vet han har vært opptatt av kontinuitet. Han har sett begrensingene som Blackwell hele tiden har måttet forholde seg til, men til tross for dette har en stall og et lag av god CCC kvalitet tatt form. Vi utviklet oss i postiv retning hele veien frem til ca mars 2006. Blackwell har gjort en godt arbeid, utfra vanskelige forutseninger. Nå er situasjonen annerledes. Lista ble lagt høyt da vi tok oss frem til play off finalen i mai. Den skuffende kampen i Cardiff forandrer da ikke på det...? [8)]

Vi er snart i gang med sesong nr 3 under Blackwell, og ting ser ikke ut til å være i rute, halvannen uke før seriestart. Stallen virker rett og slett svakere enn den vi avsluttet sesongen med, og opplegget  forvpre-season virker nesten useriøt, slikt det har vært til nå. " Slapp av gutter, vi bare trener og prøver ut en 10-12 spillere, dette går så greit så."

HALLO! Det er 11 dager til seriestart og vi har ennå ikke mønstret noe som ligner på den startelleveren som skal klare å kapre over 90 poeng denne sesongen. Derry, Cresswell, Kilgallon, det er faktisk den sentrallinjen de fleste snakker om her inne det!!  Og midt opp i dette selger vi vår kanskje beste spiss.!Klart man bør være bekymret i en sånn situasjon! Man trenger da ikke være fotballtrener for å se det? [:I]

Jon R.
Jon R.

SveinArve

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

mads

Lad os nu glemme sidste sæson, jeg har valgt at skyde det bag mig nu, det var en forfærdelig afslutning på sæsonen som allerede startede flere måneder før finalen. Det gik galt på så mange måder til sidst. Vi smed selv chancen for at hente 3 pladsen, og vi blev ydmyget i finalen. Men lad os nu kigge fremad.

Er også meget usikker på KB og hans "plan", er enig i at vores spil mangler "ide" og at truppen ikke er fuldkommen på nuværende tidspunkt. Men så nedtrykt er jeg endnu ikke over det, mener vi har gjort nogle gode indkøb (Nicholls er altså ikke nogen Derry!), og Hulse salget er forståeligt. Vi fik gode penge for ham, og jeg har aldrig ment han var ret god, han havde kun få forcer. Jeg mener at vi kan finde en der er bedre.

Vores spil var ofte skidt sidste år, og vi forfaldte til lange bolde. Jeg forventer en forbedring på dette område, jeg forventer også en 3-4 flere indkøb som skal kunne forstærke os, og ikke flere salg af vigtige spillere!
Jeg forventer en masse ting skal på plads, men har valgt at give KB en chance, selvom jeg ikke er særlig glad for ham. Lad os se på status af holdet den. 31 August, det kan jo være der er en plan med det hele. Men er enig i at der skal forbedringer til, både spille og spillermæssigt. KB må jo også have lært noget af hans fiasko rent taktisk sidste sæson (4-5-1), det var i hvert fald en kæmpe fejl.

Premier League i næste sæson!

B-m

Det som irriterer meg litt med denne plutselige over-pessimismen er at den er bygd på én patetisk finalekamp hvor taktikk fra manager/coacher + og INNSATS til spillerne (VETERANEN, ja det går an å skylde litt på dem òg) feilet, OG noen få ubetydelige pre-season kamper.

Jeg velger faktisk overse alle innlegga fra Kato fremover.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Kickthemdown

quote:
Originally posted by B-m

Det som irriterer meg litt med denne plutselige over-pessimismen er at den er bygd på én patetisk finalekamp hvor taktikk fra manager/coacher + og INNSATS til spillerne (VETERANEN, ja det går an å skylde litt på dem òg) feilet, OG noen få ubetydelige pre-season kamper.

For en bastant og tåpelig holdning du kommer med her da B-m! Han er bekymret, og sannsynligvis med god grunn! Det eneste som er godt nok i år er opprykk, å sånn som det ser ut før sesongen så er vi laaangt unna det. Kan selvfølgelig snu..... Jeg personlig tror det gjør det. [:)]

Killa

Kickthemdown

Ahaaaaa!! Nå vet jeg hva det er med Kato denne uken!!

Harstad skal møte Alta borte!! Da har han all grunn til å være nervøs, skjelve og være livredd[}:)]

Ikke alle forunt å se frem til et stortap nemlig...

Jaja, du skal se du kommer nok kjapt over det siden du er så godt "forberedt" [:p]

Mvh

Killa [:D]

Lars E

Greit nok at du er en optimistisk fyr B-m[:)], men folk må få lov å være litt pessimistiske også. Ihvertfall når situasjonen i Leeds er som den er idag. For det ser ikke bra ut. Vi har klare hull i stallen. Spesielt venstreback! Har KB ikke tenkt å gjøre noe som helst her? Altså.. Er han blind? Dum?

Og midt oppi alt dette selger vi en viktig spiller. I tillegg selger vi Walton, som de fleste her inne anså som et stort talent. Og hva skjer med Kilgallon?

Er vi fornøyde med å være et lag i skyggen? Nei nei nei! Vi skal jo rykke opp i år. I år forventes direkte opprykk!

Av de spillerene som er hentet inn ser jeg bare på Nicholls som en forsterkning av første 11eren. Jeg hadde som mange andre forventet flere og bedre forsterkninger, men viser forståelse for at økonomien kan sette en stopper for dette. Men når vi selger en av våre toppspillere bør man kunne forvente at det hentes inn en erstattning. Og det litt kjapt! Sesongen begynner jo snart. Vi kan ikke sette vår lit til Cresswell. Han er kanskje bedre, ja, faktisk min favoritt på dagens Leeds-lag, men han jo skadet nå! Har heller ikke tro på at Healy leverer 20 mål så lenge han blir rendyrket som spiss. Det blir litt naivt.

Jeg ønsker ikke Blackwell sitt hode på et fat.. ennå. Han skal få sjangsen til å vise at det han holder på med fungerer. Men hvis Leeds ikke leverer i resultater i starten ser det virkerlig svart ut..

Ingenting hadde gjort meg gladere enn at Leeds spiller kjempe fotball, rykker opp, og Healy, Blake, Cress og Becks putter bøtter med mål.. [:)][:)]

Men tror jeg det kommer til å skje? Nei. [V]

Forever Leeds
Forever Leeds

veteranen

quote:
Originally posted by Kilgallon

quote:
Originally posted by B-m

For en bastant og tåpelig holdning du kommer med her da B-m! Killa

Ja, her var det jammen rette ræva som feis! [:D]
Har du noen gang gitt uttrykk for bastante og tåpelige holdninger, Killa? [;)]

B-m er vær, og derfor har han faktisk lov til å være litt småhissig i sitt engasjement. Men han har ikke lov til å surmule, og derfor skal han selvsagt ikke overse Kato's innlegg i tiden fremover! [:)]

kjellern

Mange nattarbeidere på forumet ! Eller er det sommernatten som ikke skal soves bort ? At det arbeides bak kullisene i Leeds med nye spillere bekrefter Kevin Nicholls i et intervju på Talk Sport igår  kveld. Spurt om måletningen for kommende sesong svarte han programmessiig ; opprykk. Intervjueren spurte da om dette var realistisk og fikk til svar at JA- dersom Blackwell lykkes med å få inn de spillerne han jobber med å få inn...(Dette ifølge en som lyttet til programmet og gjenga dette på leedschat). Så trolig er det ikke bare kato som ser at stallen må forsterkes.....

I dagens Daily Mirror linkes Leeds igjen venstrebacken Mo Camara (fra Celtic)...Vet ikke helt, husker han fra Burnley tiden...Og det går rykter i Derby om at Tommy Smith har blitt bedt om å bli satt på transferlisten - Southampton og Leeds er de som har uttrykt sterkest interesse for spilleren som kun har 1 år igjen av kontrakten. Han ville etter mitt skjønn vært en klar forsterkning på venstrekanten - fart, gode innelegg og målfarlig..

Jeg tror sterkt på at det kommer inn 3 nye forsterkninger før seriestart - en venstreback, en kant og en spiss..Gitt at dette er "klassespillere" på Championship nivå velger jeg fremdeles å være positiv, men det er  kanskje vektens væremåte hr. Astrolog ...??

Tom S

Seriestart er rekordtidleg i år, og det er minimal tid for oppkøyring og styrking av stallen.

Blackie jobber garantert med fleire nye fjes til ER.
Det er tydelig at han jobber med ein ny venstreback (lånet av eliott), videre trur eg både spiss og venstre ving er på ønskelista.

Skjønner at nervene ligger utanpå denne sesongen for mange/alle av oss; det er KUN opprykk som er godt nok - og det veit Blackie!
Men, vi må gi mannen ein sjanse til å hente forsterkninger, han har til 31/8.
Det tar tid, ikkje det samme som å stikke innom Rema for ein Grandis til middag...

Eg er villig til å gi Blackie ein siste sjanse denne sesongen for å vise at han kan nå sine mål, som er opprykk iløpet av tre sesonger.
Men, dersom vi ikkje er med å kjemper om topp to etter julestrida må vi erstatte mannen.

Så la oss glede oss over spenningen framover; blir fleire solgt, kjem det fleire nye, korleis vil spillet fungere når Norwich entrer ER osv.

Ta ikkje sorgene på forskudd gutter - WE ARE LEEDS!!!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Jon R

quote:
Ta ikkje sorgene på forskudd gutter - WE ARE LEEDS!!!

Kanskje nettopp derfor mange av oss tar sorgene på forskudd? [8D]

Seriøst: Hadde målet vært en plass i play-off denne sesongen også, hadde jeg vært ganske rolig. Topp 6 er et realistisk mål. Slik er ike tilfelle: "ALLE" forventer topp 2 i år!! Er det virkelig noen der ute som synes vi virker å være i rute? Knkuransen om de o øverste plassene blir beinhard og vi vil ikke tåle å komme på etterskudd. Innen transfervinduet stenger har vi vel spilt 5 kamper eller noe sånt? Bates er nok av typen som ønsker i både pose sekk: Styrket økonomi OG sportslig fremgang. Vi vet godt hva han pleier å gjøre med managere som ikke oppfyller forventningene hans, gjør vi ikke? [8)]

Jon R.
Jon R.

Kato

Kjære BM, hvis du ikke er i gang med streiken din, så får du her årsakene til min noe mer kritiske holdning:

1. Utviklingen av spillestil (Er kommentert i annen tråd)

2. I fjor var vi fornøyd med Play-Off. Det var et steg videre i oppbyggingen. I år er kun direkte opprykk godt nok. Da MÃ... vi stille høyere krav. 3 år på å få oss opp har jeg alltid syntes Blackwell burde få. Og med en uke til seriestart har vi faktisk en svakere stall enn i fjor. Da er et vel ikke rart noen stiller spørsmålstegn

Stewart Harvey

Det er helt greit med en noe mer kritisk holdning Kato, men for oss andre virker det som om holdningen din er drastisk endret.

Det er det jeg personlig ikke skjønner.

Utvikling av spillestil har etter min mening aldri vært Kevin Blackwell sitt sterkeste kort. Treningskampene gir ingen svar. Jeg gir ham sjansen i serieåpningen før jeg roper ulv.

Konklusjonen om at vi har en svakere stall i år enn i fjor på dette tidspunktet kjøper jeg heller ikke uten videre.
Minner om at ved sesongstart i fjor var ikke Cresswell kjøpt. Jonathan Douglas var ikke innlånt, og Liam Miller kom ikke på lån før november.

I år har vi foreløpig en skadefri Bakke og en skadefri Stone samt Livermore, Nicholls og Carole, og det er lenge igjen før transfervinduet stenger. Vi har sannsynligvis også penger etter salget av Hulse.

Det er lov å stille spørsmålstegn, men nå minner du mest om de du selv har kritisert de siste årene.

Men en ting er vi enig om. Blackwell er avhengig av å kjempe om opprykk denne sesongen. Klarer han det ikke vil svaret være sparken.

Dennis

Jeg ser manges bekymring over at ikke en ny venstreback og kreativ midtbanespiller er hentet inn, men syns likevel mange av evalueringene er basert på, som B-m sier, ên katastrofal finalekamp hvor taktikk og formasjon bommet totalt og ubetydelige pre-season kamper, med mange trials og reserver på banen...

Jeg er ikke enig i at stallen er dårlige i år enn i fjor! Liam Miller og John Douglas var da ingen frelsere for oss, var de vel? De ble stadig klaget på i fjor, hvorfor er de plutselig så savnet nå? Det forstår jeg ikke! [}:)]
Vi har henta inn to midtbanespillere fra andre lag, som i tillegg var kapteiner for hvert sitt lag, samme kan det være om disse laga gikk ned.  At de var kapteiner betyr at de er spillere som går foran med et eksempel, og er ikke det typen vi trenger?

Jeg tror ikke at Kevin Nicholls vil gjøre noen dårlig figur i Leeds, ei heller David Livermore, selv om sistnevnte nok blir en backup. I tillegg har vi tre "nye" spillere i Gylfi Einarsson, Eirik Bakke og Steve Stone! På kant har vi også fått en spennende fyr i Seb Carole!  [:)]

Jeg mener ikke å være krass, men det skremmer meg mindre med stallens situasjon enn at Sytekoret har blitt ekspandert! Og det før sesongstart!

Og JonR, som pleide å gi meg så mye ro i sjela når det buttet litt i mot, har du bynt å tvile du og??

Edit : Og stallmessig, hvem hadde trodd Watford skulle gå opp i våres? Foppall er et lagspill.

Marching On Together!
Marching on together!

Kato

Gjør bare oppmerksom på at jeg overhodet ikke har svingt øksa og bedt om hoderulling.

Jeg er bare redd for at stallen vår ikke er god nok. Og serien starter jo nå.
En 5. plass i år blir ikke godt nok.

Jeg støtter fremdeles Blackwell. Så lenge vi er med å sloss om direkte opprykk er han rett mann.

Dessverre ser det ikke slik ut pr dags dato. Vurderingen om manageren kan vi uansett ikke gjøre før i november.

Med lagene som er kommet ned vil jeg jo også tro at nivået blir høyere. Man må dermed også forvente at stallen må forbedres bare for å rekke play-off.

Eirik

"Krisen" i Leeds har i hvertfall satt fart på et sommerdødt forum! [:)]

Problemene vi grubler over dag ut og natt inn:

1. Cresswell er skadet.
Blackwell er veldig avhengig av en god start på sesongen, for å blidgjøre supportere som syntes Hulse var vår beste spiss og at 1-2 for Scountorpe ikke var allverdens til resultat. Før seriestarten står vi med to småfikse spisser, der ingen av dem har vist seg som store målscorere. Healy og Blake er for like som typer, bra med ballen og med gode fotballhoder. Men de trenger en stor mann som kan rydde plass for dem, eller en kjapp makker de kan servere assists til. Fraværet av Cresswell kan bety mange tapte poeng i starten, det har ikke Blackwell råd til!

2. Nøkkelspillere mangler kamptrening.
Tap i treningskamper kan vi leve med. Det som er verre er at Killa, Derry, Cressy med flere knapt har spilt kamper.

3. Vi har ingen venstreback..?Joda, vi har USAs landslagsback! Hovedgrunnen til at vi slo altfor mange lange baller i fjor var en backfirer sågodt som fri for konstruktive fibre. Med Lewis på venstreback har vi et godt venstreben og CCCs beste fotballhode til å sette igang spillet for oss. I tillegg vil han trolig få bedre plass til å slå gode innlegg som back, fra vingposisjon mangler han farten som skal til for å gå av backer. Dette gir oss dessverre et gedigent venstreving-problem, men har ikke Coventry en kjapp, liten en som har vært linket..? [:P]

4. Vi har ingen playmaker.
Hvor ofte fungerer det med en luksusspiller sentralt i 4-4-2? Med Jason Koumas som makker ville Derry fått et håpløst areal å dekke defensivt, og for hvert mål Koumas regiserte ville vi antakelig fått det dobbelte baklengs. Liker derimot det jeg hører om Kevin Nicholls, en blanding av Barry og Gerrard kan jeg leve med. I tillegg har vi Eirik Bakke, og den mannen blir vi jo aldri kvitt. Det som er igjen av Hulse-pengene bør derfor brukes på venstrekanten og/eller på topp.

5. Vi mangler en matchvinner bak.
Jeg tillater meg å legge til et "nytt" problem. Sullivan er godt over toppen, og ikke lenger den matchvinneren han var for noen år siden. Svak i feltet og stadig tyngre på streken, da hjelper det lite at han redder en straffe i ny og ne. En god keeper redder et tosifret antall poeng i løpet av en sesong, det gjør ikke Sully.

Hmm.. Var dette alt..? Jaja, det kan jo gå mot en brukbar sesong likevel! [:)]

Papi

Tror nok ikkje vi finner nokon betre keeper enn Sullivan. Han har alldri gjort seg bort i Leedstrøye. Shame on you Eirik:)

Men ellers sier eg meg einig. Blir det ikkje investert i venstreback, hadde det vore interessant med Lewis der..

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Leedsfan

quote:
Originally posted by Papi

Tror nok ikkje vi finner nokon betre keeper enn Sullivan. Han har alldri gjort seg bort i Leedstrøye. Shame on you Eirik:)

Men ellers sier eg meg einig. Blir det ikkje investert i venstreback, hadde det vore interessant med Lewis der..

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....

Synes mange sier er for dårlig defensivt. Betyr det at han er dårlig defensivt på venstrevingen, men god nok defensivt på venstreback?

Hvis Leeds blir farlige på sentral midtbane og høyreving så vil Lewis få mer plass og de sinnsykt gode innleggene vil havne innenfor motstanderens 16-meter gang på gang. Jeg tror at Lewis kan bli en gedigen suksess på venstrevingen i år hvis vi blir farlige sentralt og på høyre midtbane.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

quote:
Originally posted by Eirik

"Krisen" i Leeds har i hvertfall satt fart på et sommerdødt forum! [:)]

Problemene vi grubler over dag ut og natt inn:

1. Cresswell er skadet.
Blackwell er veldig avhengig av en god start på sesongen, for å blidgjøre supportere som syntes Hulse var vår beste spiss og at 1-2 for Scountorpe ikke var allverdens til resultat. Før seriestarten står vi med to småfikse spisser, der ingen av dem har vist seg som store målscorere. Healy og Blake er for like som typer, bra med ballen og med gode fotballhoder. Men de trenger en stor mann som kan rydde plass for dem, eller en kjapp makker de kan servere assists til. Fraværet av Cresswell kan bety mange tapte poeng i starten, det har ikke Blackwell råd til!

2. Nøkkelspillere mangler kamptrening.
Tap i treningskamper kan vi leve med. Det som er verre er at Killa, Derry, Cressy med flere knapt har spilt kamper.

3. Vi har ingen venstreback..?Joda, vi har USAs landslagsback! Hovedgrunnen til at vi slo altfor mange lange baller i fjor var en backfirer sågodt som fri for konstruktive fibre. Med Lewis på venstreback har vi et godt venstreben og CCCs beste fotballhode til å sette igang spillet for oss. I tillegg vil han trolig få bedre plass til å slå gode innlegg som back, fra vingposisjon mangler han farten som skal til for å gå av backer. Dette gir oss dessverre et gedigent venstreving-problem, men har ikke Coventry en kjapp, liten en som har vært linket..? [:P]

4. Vi har ingen playmaker.
Hvor ofte fungerer det med en luksusspiller sentralt i 4-4-2? Med Jason Koumas som makker ville Derry fått et håpløst areal å dekke defensivt, og for hvert mål Koumas regiserte ville vi antakelig fått det dobbelte baklengs. Liker derimot det jeg hører om Kevin Nicholls, en blanding av Barry og Gerrard kan jeg leve med. I tillegg har vi Eirik Bakke, og den mannen blir vi jo aldri kvitt. Det som er igjen av Hulse-pengene bør derfor brukes på venstrekanten og/eller på topp.

5. Vi mangler en matchvinner bak.
Jeg tillater meg å legge til et "nytt" problem. Sullivan er godt over toppen, og ikke lenger den matchvinneren han var for noen år siden. Svak i feltet og stadig tyngre på streken, da hjelper det lite at han redder en straffe i ny og ne. En god keeper redder et tosifret antall poeng i løpet av en sesong, det gjør ikke Sully.

Hmm.. Var dette alt..? Jaja, det kan jo gå mot en brukbar sesong likevel! [:)]

Et riktig godt innlegg, Eirik, selv om det virker om om du har glemt at listen er hevet betraktelig siden sommeren ifjor. Jeg tror, tross alt, at noen av brikkene faller på plass innen midten av august. Trolig vil vi nok en gang oppleve at vi låner inn en tankspiss, trolig fra et PL-lag. Nichols kan bli bra han, men han har altså enda ikke sparket en ball for klubben. Og v back problemet skal vivisst aldri bli kvitt. Bruk Frazer sier jeg, som mange ganger før. Keeper problem? Tror ikke det. [:)]

Jon R.
Jon R.

Leedsfan

Ser at Wolves henter inn Boothroyd på free transfer. Kunne ikke det vært en spiller for oss?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Og den spennende tenaaringen Ryan Smith har gaatt fra Arsenal til Derby. Var ikke han linket til Leeds en stund? Det er slike talent vi maa snappe opp!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Robert H.

Hyggelig å ha deg tilbake på forumet Kato. Du har helt klart peiling på fotball og er flink til å uttrykke dine meninger (som alle nordlendinger, hehe) og ikke minst til å begrunne dem.

Dessuten krever det mot å innrømme for alle her inne at den troa du har hatt på Blackwell er svekket. Keep up the good work!

HåvardK

quote:
Originally posted by Robert H.

Du har helt klart peiling på fotball og er flink til å uttrykke dine meninger (som alle nordlendinger, hehe) og ikke minst til å begrunne dem.

Kremt: Inklusive Høgmo og Normark?

Peter7

Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

auren

Da faar vi haape at Garra har scoret et par maal. Litt lyst til at denne mannen skal slaa til.. Artig med unge, lovende spillere. Spesielt spisser. Faar litt CM foelese over meg. Hadde nok signet ham i CM gitt... :-)

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.