Ny trialist...

Started by Dennis, January 03, 2007, 20:05:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=439049&CPID=10&clid=2&lid=2&title=Leeds+give+Kamara+trial

Unggutt også dette!

Pays :
> France
Lieu de naissance :
> Saint Denis
 Taille :
> 1.86 m
Poid :
> 78 kg
Poste :
> défenseurs

- Dennis
Marching on together!

Leeeeeeeeeeeeds

DETTE tror jeg er bra!!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Leedsfan

Atletiske herremenn som er brunere enn Robbie Blake i huden har jeg savnet i denne klubben en stund. Kjør på!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ferre

Mange forsvarsspillere på vei inn nå, da tyder vel alt på at Killa blir solgt.

-WE'LL BE BACK-

baste

får håpe han er så god at savnet etter Killa ikke blir så stort...

Jon R

Han løper sikkert kjempefort! [:p]

Jon R.
Jon R.

RoarG

Vi har ikke hatt en god og stor mørkhudet stopper siden Radebe. Håper han er like god som R.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sindre12

bra bra liker dette jeg også..
kjekt å se at wise handler.
Beckford 4 England!

Kickthemdown

quote:
Originally posted by RoarG

Vi har ikke hatt en god og stor mørkhudet stopper siden Radebe. Håper han er like god som R.

Host hark Ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuui [:D]

Killa

ToreLA

Host hark Roquuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuue!

berlin

hvor mange KAMARA spillere er det egentlig som sirkulerer i England, Skottland og Europa forøvrig ? Jeg blir helt surrete. Er det noe slektskapsforhold her, eller er det bare Olsen og Nguyen.

Forventer jo bra pace av karen, det mangler vi. Men, men, spørs om det ikke blir med en uke på prøve, og bort mæn.

jarle

Toppen i Fransk 1 liga... St Etienne lå på 3 plass før helga... er definitivt bedre en bunnen av COKE ligaen...

gi gutten en mulighet... Men når jeg tenker på det... Arsenal og Chelskis franskmenn er jo dritdårlige.... Nei tupp gutten hjem igjen ; )

Dennis

quote:
Originally posted by jarle

Toppen i Fransk 1 liga... St Etienne lå på 3 plass før helga... er definitivt bedre en bunnen av COKE ligaen...

gi gutten en mulighet... Men når jeg tenker på det... Arsenal og Chelskis franskmenn er jo dritdårlige.... Nei tupp gutten hjem igjen ; )

Enig! Henry, Makelele, Gallas... Shite! [:o)]

- Dennis
Marching on together!

baste

ikke glem Geremi...skyter jo svakt og dårlig....Nei, la gutten spille, så kan vi "dømme" han senere..

Læshy

Geremi er desverre ikke fra Frankrike. Han er fra Kamerun om jeg ikke tar feil...

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

MrK

Korrekt LÆshy - trenger ikke være fransk selv om en er mørk:-)

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?