FLO - BAD ATTITUDE!

Started by Leeds04, January 08, 2007, 19:28:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeds04

Hva i huleste er det han sier. Eier han ikke skam...

"I don't want to put too much pressure on myself, but hopefully I can get one or two goals," said Flo.

Tusen takk Tore. Et eller to mål...møkkamann!

"He (Wise) has not set me any personal targets - the only target is to stay up in the league.

Nei, for det er du jo ikke gammel nok til å sette selv?

Resten kan du lese her;

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_1823475,00.html

"Why settle for more, when you can settle for less"

Leedsfan

Vil heller at han skal si at han håper på å skåre et par mål og at han skårer 10-15 enn at han legger for stort press på sine skuldre og ender opp med få skåringer. Det er dessuten ikke i Flo's ydmyke natur å si for mye og det synes jeg er helt greit.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leeeeeeeeeeeeds

Slapp av. Det er standard prosedyre. Når sist hørte du en spiller si: Jeg er glad at klubben har fått tak i MEg, den var de heldige med. Nå som jeg er her skal jeg score 75 mål og bli toppscorer i ligaen i løpet av de resterende 17 kampene???????

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Leeds04

Du blir henta inn som en slags "frelser" og presterer å si noe så defensivt som at en eller to mål kan jeg vel greie..sykt!
Blir det med de to er det garantert på hue og ræva ut til sommeren. Han burde tenke litt mer langsiktig!

Leedsvik og Leedsfan;
Det er ikke snakk om å bli toppscorer, men hva faen skal vi med en spiss som er happy med seg selv med et eller to mål...
Dessuten er 70.000 kroner i uka ganske dyrt for et par mål...

Og den derre ydmyke naturen, er den med på banen også? Dette er et spill for mannfolk!

Stort press på skuldrene...mannen lever jo av dette! Grrrr.....

ragnar

Nå må det taes litt roligt her. Er bedre å være litt ydmyk enn høy på pæra.

Han vil nok bruke litt tid på å komme i form og før han kan score de målene han snakker om. ;-)

Samt at når en tenker på at Flo slet med skader og scoringsvegring i Enga, så er det kanskje ikke så rart at mannen ikke setter seg for høye målsetninger. Selv om Wise kanskje håper på et tosifret antall mål da. [;)]  

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Leeds04

quote:
Originally posted by ragnar

Nå må det taes litt roligt her. Er bedre å være litt ydmyk enn høy på pæra.

han vil nok bruke litt tid på å komme i form og før han kan score de målene han snakker om. ;-)

VI HAR IKKE TID TIL Ã... KOMME I FORM. HAN MÃ... PRESTERE NÃ.... AKKURAT SOM RESTEN AV LAGET!

*Champions of CCC 06/07*

ragnar

Tror neppe Flo kommer til å prestere pronto. Han har ikke spilt mye fotball siden sesongen i Norge sluttet. Men det kommer nok til å skje før eller seinere... ;-)

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

chief

Vi gir vel faen i hvor mange mål han scorer,hvis han bidrar til å få oss oppover på tabellen.

THAT`S THE MAIN ,AND MOST IMPORTANT THING.

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

trosetti

Kan ikke kreve for mye av Tore Andre.. Kan ikke ta han på ordet her. Selvfølgelig er han ikke fornøyd med å score 2 mål for klubben. Er tross alt 6 år siden han har prestert noe som helst!

"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

samadhi

Tore Andre Flo har alltid vært en jordnær og likandes kar, og det faller selvfølgelig ikke naturlig for han å si at han garantert kommer til å bøtte innpå med mål. Han foretrekker å fremstå som ydmyk noe som virker mye mer proffesjonelt. Har du f.eks hørt Ole Gunnar Solskjær fortelle media at i han i år skal score 50 mål og slå alt av rekorder - neppe, han fremstår som en beskjeden kar fra Norge som lover å gi alt både i kamp og på trening og forhåpentligvis være med på å føre suksess til klubblaget sitt....

Det er nok å sette fingeren på i Leeds om en ikke skal henge seg opp i detaljer som dette også!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Mats-

Syns denne posten er vel dramatisk, det er slik media proffer opptrer forran verden. Det å legge enorme mengder press på seg i en slik situasjon som Leeds kan være det samme som å skyte seg selv i foten. Se på når Flo gikk til Rangers for 150 mill, mannen skåret 18 på 33, noe som ikker er så aller værst. Men siden forventningene var så enorme ble et slikt resultat sett på som en fiasko. Syns vi heller ska diskurtere og føle oss trygg på noen av Flo's uttalelser, det at han er meget stolt av å spille for klubben og det at han presterer bra på trening. Gi mannen litt tid, har trua!

Leeds Since 1996

Karl Hot Shot

Hver gang Tore Andre Flo kommer med en uttalelse, hører jeg i mitt indre Kristian Valens parodi av ham. Det er en mengde nasale lyder i denne nordfjordsdialekten.

På den annen side kan vi jo ikke legge for mye i det en vanlig spiller uttaler seg om i forbifarten med en journalist på slep. Tore Andre Flo får la opptrednene på fotballbanen tale for ham. Dessverre tror jeg ikke vi får "høre" for mye der heller!

Leeds04

Erik_

Hehe. Dette var jo å lage storm i et vannglass, Torbjørn.

Nå er han en aldrende spiss uten kamptrening, med ry på seg for å være god med ball. Han skal også ha målteft, hvis man ser på statistikken. Men jeg ser ikke på denne mannen som å være en slags "frelser". Jeg anser han bare for å være en av de bedre spissene vi har tilgjengelig nå. Og jeg forventer bare at han som alle andre på laget, skal gjøre sitt ytterste i hver kamp. Ingen i Leeds strutter akkurat av selvtillit, heller ikke Wise. Han legger jo ikke lista så veldig høyt han heller, denne Dennis.

Flo sier jo ikke at målet i seg selv er å score ett eller to mål heller da... skjønner ikke helt at akkurat dette "intervjuet" på Teamtalk skal sette sinnet i kok. Når det er så mye annet å irritere seg over innad i klubben.

Men greit nok. [:)]

flynn

For meg er det forskjell på å si "One or two goals" på engelsk og "en eller to mål" på norsk. Den engelske versjonen betyr egentlig omtrent "jeg håper jeg scorer en del mål". Det engelske språket er fullt av slike undertstatements som faller feil ut når de oversettes.

flynn

pedro

Bra Flynn, du har heldigvis forstått det og nå må dere andre forsøke å la Flo få litt fred. Han har aldri taklet media, men fotball har han tydelig bevist at han kan. Antar at de fleste som er inne på dette forum ønsker at Leeds berger plassen, Flo er en del av DW's plan for å klare dette og det må vi snart forholde oss til. Ut i fra kampreferatet fra sist kamp gjorde Flo et positivt innhopp og han blir garantert bedre og bedre etter hvert[8D]
Leedsomaniac

Leeds04

quote:
Originally posted by flynn

For meg er det forskjell på å si "One or two goals" på engelsk og "en eller to mål" på norsk. Den engelske versjonen betyr egentlig omtrent "jeg håper jeg scorer en del mål". Det engelske språket er fullt av slike undertstatements som faller feil ut når de oversettes.

flynn

Ja, enig i det. Problemet er at Flo er norsk!

Pål

Ta deg en lykkepille og pust dypt inn nå.....

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

stefan

quote:
Originally posted by Leeds04

quote:
Originally posted by flynn

flynn

Ja, enig i det. Problemet er at Flo er norsk!

åh herregud......

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Jon R

Milde himmel. Som om det ikk er nok av virkelige problemer å ta fatt i om dagen. Dessuten leste jeg også "one or two goals", som et typisk engelsk understatement. Hadde han sagt "a few goals" hadde det naturligvis ikke betydd at han ønsket å score få mål. [:0]

Jon R.
Jon R.

Gunnien

trur nok også at det mest er det språktekniske som slår ut her..
ser vell for meg at det han prøver å sei er at han håper å score et mål eller to sånn av og til uten å ha et spesielt antall å forholde seg til..  
  og kanskje har han sagt det og uten at vedkommende som har skrevet stykke har fått det med seg..

RoarG

At T.A. Flo er en beskjeden kar i munnen har vi da alltid visst. Bare han gjør jobben sin skikkelig på banen kan han si hva han vil for meg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020