Main Menu

LUTV

Started by Tom S, February 02, 2007, 00:31:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

Ser at det er mulig å signe opp ein gratis prøvemånad på LUTV.

Tenkte i den samanheng å prøve dette, men lurer på kvifor eg må registrere VISA-kortet når eg kun skal prøve ein månad gratis.

Nokon som veit ??

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Oggy

Har tenkt på det samme.
Kan ikke du prøve Tom, så får vi et svar [:D]
Oggy

KeyserSoze

Fordi de skal kunne ta betalt for de neste månedene dersom du ikke melder deg ut...

Jeg har ikke opplevd noe "snusk" derfra og har abonnert i minst 1,5 år nå

Erik M

Jeg er fornøyd med servicen.  Alle kamper kommenteres live av Leeds-supporters med Norman Hunter og Peter Lorimer som experts.  Video fra kampene kommer etter noen dager også.

Erik_

Her kommer litt info tatt fra Terms & Conditions inne på LUTV:
quote:
Free Trial offer - Feb 1st 2007 to Feb 28th 2007

* LUTV will be offered on a free one month trial basis between the dates 01/02/07 and 28/02/07 on both monthly and annual subscription packages.

* In this time supporters will still need to enter payment details to subscribe as per usual but no payment will be debited from their nominated account until 1 month after signing up.

* For those viewers not wishing to continue with the subscription at the end of the free trial period, simply e-mail lutv@servecast.com prior to the end of the 1 month period and your account will be cancelled before any payment is taken.

* Payment will automatically be withdrawn from your nominated account at the end of the free trial period unless LUTV are advised to cancel your account as outlined above.

Altså må man huske på å sende mail om man ikke vil betale for det.

Tom S

Veldig oppklarande Enrique, thanks!

I Norge er vel denne form for salg ikkje på rett sida av loven?
Det at vi må gi beskjed dersom vi ikkje ynskjer å fortsette kontra å gi beskjed om vi ynskjer det. Vesentlig forskjell, syns eg.

Men, dette må prøves!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Erik_

Bare hyggelig det, Tom.

Servicen til de som tar i mot mailene er også upåklagelig. Så prøv det ut nå som det faktisk ser ut til å være mer oppdatert stoff enn på lenge. Et must for oss som ikke har sjans til å gå på Elland Road hver hjemmekamp, mener nå jeg.

Jon R

Jeg signet meg som abbonent for vel 19 måneder siden. Betalte noen få hundrelapper. Fortsatt kommer jeg inn uten problemer, selv om jeg ikke betalte eller fornyet avtalen i sommer. Noen som har opplevd det samme? Bør jeg ringe Bates og si at jeg skylder han penger? [:)]

Jon R.
Jon R.

Runar

Har gjort det samme selv, men for en uke siden ble jeg pluteslig bedt om å betale...noe jeg selvføgelig gjorde med glede

Asbjørn

quote:
Originally posted by Jon R

Jeg signet meg som abbonent for vel 19 måneder siden. Betalte noen få hundrelapper. Fortsatt kommer jeg inn uten problemer, selv om jeg ikke betalte eller fornyet avtalen i sommer. Noen som har opplevd det samme? Bør jeg ringe Bates og si at jeg skylder han penger? [:)]

Jon R.

...og tirsdag var det  min tur å måtte fornye, etter 18 mnd for £30 punget jeg gladelig ut med nye £30. Og som Erik'en sier, flere matcher nå (ca 8 min a kamp fra de to siste reservematchene..) i tillegg til de "vanlige" intervjuene og a-lagskamp-klippene...

Well, I've been to the mountain and I've been in the wind
I've been in and out of happyness
I have dined with kings, I've been offered wings
And I've never been too impressed

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sleivind

quote:

Jon R.

Du kan vel ikke snakke med Bates for meg og vel? Signet også abbonent på samme tid som deg, og har etter det ikke betalt ett rødt øre til Bates.

flynn

quote:
Originally posted by Sleivind

quote:

Jon R.

Du kan vel ikke snakke med Bates for meg og vel? Signet også abbonent på samme tid som deg, og har etter det ikke betalt ett rødt øre til Bates.

Er dere sikre på at ikke abonnementet automatisk fornyes, og at pengene er trukket fra samme konto som førstegangs innbetaling da? Jeg mener å huske at jeg fant ut at det hadde skjedd med meg, men jeg kan jo ha drømt (igjen)

flynn

Erik_

Hvis dere ikke har sendt mail og fått bekreftelse på at dere ville avslutte betalingen. Så har dere nok sikkert blitt trukket automatisk. Spørsmålet da er om det er så mye vits å ta en telefon til Mr. Bates. [:)]

Men jeg tror de rett og slett har vært litt slappe i fisken med å få inn ny betaling.

HåvardK

Jeg blir trukket et lite beløp hver måned - ca 45-50 kroner. Kjenner vel få andre som betaler for å bli påført så mye smerte, men de ytre rammene, slik som overføringskvalitet, er upåklagelige.

4ever arcticwhite

quote:
Originally posted by Tom S

Veldig oppklarande Enrique, thanks!

I Norge er vel denne form for salg ikkje på rett sida av loven?
Det at vi må gi beskjed dersom vi ikkje ynskjer å fortsette kontra å gi beskjed om vi ynskjer det. Vesentlig forskjell, syns eg.

Men, dette må prøves!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

Er vel helt vanlig å gjøre det sånn i forbindelse med abonnement på blader etc. der du får to nummer + velkomstgave for kr. 19,- + porto. De sender og sender helt til du sier stopp, og betaler du ikke får du krav i posten..... Kan ikke se noen stor forskjell her, selv om første nypet er helt gratis....

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)