Main Menu

Norge - Kroatia

Started by Ferre, February 08, 2007, 01:41:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ferre

Blir spennende å se hvordan Norge, med Carew og Gamst i form, gjør det mot et bra Kroatia-lag i kveld.

-WE'LL BE BACK-

berlin

ja, absolutt !

.....hvis det da blir noe piff i kampen da ?

Budda

Blir spennende å se hvordan Riise og Gamsten på kantene vil funke. Riise har jo spilt et par kamper på venstre midtbane hos Liverpool, men jeg har aldri blitt helt imponert i de kampene jeg har sett. Og Gamsten er jo best på venstre med tanke på innlegg. Er litt skeptisk, men skjønner at Hareide har lyst til å sjekke ut alternativer
Endre

Sleivind

Og det var Gamsten skadet. Det må være fordi han spilte på høyrekanten, er meg helt ufårstelig at Hareide makter å sette han der. Det blir akkurat det samme når Leeds bruker Foxe på backen, det kan bare ikke gå bra.

Eriksen55

vaagan moen må nok inn nå!

Ferre

Forferdelig første omgang av Norge. Skremmende dårlig defensivt, Krotia får lov til å gjøre akkurat hva de vil inne på Norges banehalvdel. Marius Johnsen er et svakt punkt i Norges forsvar, sliter med plaseringen sin og gjøre en del feile vurderinger. Offensivt har vi lite å by på, bortsett fra et par farligheter fra Carew. Her er det i alle fall et stort forbedringspotensiale!

-WE'LL BE BACK-

kjelvi

fy fa...
dette er dårlige saker.
våre fremstår som tunge og uinspirerte uten system og struktur. flere nøkkelspillere tar ikke det grepet og ansvaret som kan skal kunne forvente av dem.

minner meg litt om et herverende CCC-lag...

dexter90

Petter Vaagan moen nettet!!

Eriksen55

kan ikke si at mine lag gjør meg spesielt glad om dagen, først Kamma, så Leeds samt at Norge ikke akkurat kan sies å være noe annet enn ræva..

Ser frem til lysere tider

riksen

2-2 mot sandefjord var bare et arbeidsuhell. Kamma starter sin storhetstid i 2008, Leeds gjenopplever sin storhetstid fra 2010 og Norge tar igjen fotballbronsje i OL 2012.  
quote:
Originally posted by eriksen55

kan ikke si at mine lag gjør meg spesielt glad om dagen, først Kamma, så Leeds samt at Norge ikke akkurat kan sies å være noe annet enn ræva..

Ser frem til lysere tider

SlappChappy
Legenden Leffe Nordli

Tom S

Greit at det er treningskamp, men dette var svakt.
Ser med gru fram mot kvalikken.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Dennis

Vi møtte et av Europas beste hjemmelag i går, men det var treningskamp og Kroatia hadde visst 10-12 spillere fra sin opprinnelige A-tropp ute. Derfor er det skremmende dårlig det Norge presterte!

Forsvaret og det defensive arbeidet generelt, var katastrofe i går!

Kan noen hente Luka Modric til Leeds, vær så snill? Makan til kommende stjerne!

- Dennis
Marching on together!

Eriksen55

riksen, kunne ikke sagt meg mer enig, bortsett fra at kamma allerede har startet sin vei mot storhetstiden. Ny stadion og uefa cup i 2009 :)