RYKTE: Chris Lucketti

Started by kjelvi, March 03, 2007, 01:00:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kjelvi

Kilde er FcFans.com, som ikke kan karakteriseres som den mest pålitelige kilden. Men likevel... Lucketti er linket med Leeds flere ganger siden sommeren - og er i 'kulden' i Sheffield U.

Leeds to snatch Premiership star
Leeds United Football Club are in the market for veteran defender Chris Lucketti.
The vastly experienced centre half has rarely featured for Sheffield United in the Premiership this season.
Despite playing more games of late, Lucketti is still likely to leave Bramall Lane in the summer.
Leeds boss Dennis Wise is reportedly tracking the former Preston man with a view to a nominal summer bid.

Kilde: http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=163526

kjelvi

lidsjunaited

Spar oss[xx(]

Moore 4 England!

auren

Nå har vi sikret oss Kishi. Trodde han kunne spille midtstopper, men har skjønt at han er mer en høyreback/ving. Lucketti er vel godt opp i 30-årene, men likevel en habil midtstopper. Men jeg tviler på han kommer til oss. God nok? JA!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sander

Dersom vi rykker ned, så håper jeg Lucketti kommer. Om vi holder oss, mener jeg vi skal satse på en som er noen år yngre. Han er jo absolutt god nok nå, men han holder jo ikke mange årene. Men så spørs det om mannen vil spille i League One, når han har kamper fra Premier League i år.

Per-Stian

Har sagt "nei" tidlegare og har ikkje endra syn. Bør halde med Kishy som forsterkning bak.

Ferre

Håper dette bare er tull, vi har overhodet ikke bruk for han!

-WE'LL BE BACK-

MrK

................gud hjelpe meg

"ingen kler ORANGE"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

berlin

premiership star, yes but say i butter!

keep off!

kongsmo

det vi trenger er en ny woody i midtforsvaret

"SNIFFER"
"SNIFFER"

peacock

"Bør halde med Kishy som forsterkning bak."

??????????
Du mener vi redder plassen med Foxe, Marques og Heath som stopperalternativer?

Robert H.

Jeg var helt fullstendig avvisende til å signe Lucketti i januar-vinduet. Etter dette er imidlertid en ordinær spiller som Heath blitt førstevalg. Så nå sier jeg; ja takk!

Per-Stian

quote:
Originally posted by peacock

"Bør halde med Kishy som forsterkning bak."

??????????
Du mener vi redder plassen med Foxe, Marques og Heath som stopperalternativer?

Spot on, Peacock! Kishy som einaste forsvarer er nok løysinga på alle problema våre[8D]

Robert H.

Absolutt, i tillegg bør vi jo hente en "unsettled" Eto'o så fort som mulig...[:o)]

quote:
Originally posted by norgo

det vi trenger er en ny woody i midtforsvaret

"SNIFFER"

jarle

vi trenger hva som helst...bestemor er et alternativ til de 11 vi har pluss alle på forumet her under 100 kg... og som drikke rmindre en 50 halvlitere i uka.

kjelvi

quote:
Originally posted by jarle

.... alle på forumet her under 100 kg... og som drikke rmindre en 50 halvlitere i uka.....

dårlig gjort!
tosifret er feigt...
tror at selv med mange kilo og en forkjærlighet for øl at jeg skulle ha spilte bedre enn Heath.

Espen J

Lucketti...  Nei takk. Må få samspilt de vi har i forsvar og resten av laget nå!!!