Kjøp av billetter på kampdagen.

Started by knut_eknes, March 21, 2007, 18:17:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

knut_eknes

Lurte bare på en liten ting. Når man skal kjøpe billetter på kampdagen kan man da bare spasere opp å kjøpe de i luken eller må man bestille de på forhånd?

pesi

Du kan kjøpe på dagen, men møt opp ved billettluka noen timer førs start, er mye kø rett før kamstart. Når jeg var borte sist kjøpte vi billettene dagen før kampen, kombinerte det med shopping i supporterbutikken på Elland Road

Side before self!!!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Ronald

Hvordan er det med kapasitet på ER ? Eg skal en tur til Glasgow til helgen og tenkte å ta turen til Leeds på lørdag å se Leeds vs Burnley. Til no har det vært glissent på tribunen, men siste kamp så eg at det var over 30 tusen. [:D] Det e bra, men e det fare for at det blir utsolgt slik at det er umulig å kjøpe billett på kampdagen?

Man tuktes av den man elsker :-)

http://www.myspace.com/ronnythefingal

berlin

quote:
Originally posted by Ronald

Hvordan er det med kapasitet på ER ? Eg skal en tur til Glasgow til helgen og tenkte å ta turen til Leeds på lørdag å se Leeds vs Burnley. Til no har det vært glissent på tribunen, men siste kamp så eg at det var over 30 tusen. [:D] Det e bra, men e det fare for at det blir utsolgt slik at det er umulig å kjøpe billett på kampdagen?

Man tuktes av den man elsker :-)

http://www.myspace.com/ronnythefingal

vil ikke tro det, men siden East Stand Upper er stengt,er kapasiteten kun 31.000. Man må anta fulle hus mot Burnley også,
uansett priser. Hadde bestillt billett på forhånd og hentet den før kampen. Minst stress, med mindre du er tvil om du kommer til å dra sørover.

ar9

De eneste plassene som ikke var besatt på lørdag (i tilegg til stengte East Stand Upper) var noen få stoler i Plymoth Argyle seksjonen.

Så bestill biletter på forhånd slik vi gjorde.
Via internett eller tlf.
Bilettene kan du godt hente på stadion kampdagen.

berlin

Burnley-kampen er kat A kamp, det blir ikke redusrte bill.priser og det ventes under 25.000, så billetter skulle ikke være noe problem.
Men for å slippe kø, er det nok som før nevnt best å bestille på forhånd.

fotballfantomet

Hei..skal over til Burnley kampen,har best. billetter gjennom å registrere meg på Leeds off.hjemmeside (i går 10.04)e jo umuligt å komma gjennom på tlf... såg etter best. at billettene blir sendt til min adr visst dei blei best.meir enn 48 t før kampen,rekna jo med at dei skal ligga i collection bua?? i huleste,,når vel aldri fram til vestlandet på so kort tid, må jo ha dei seinast torsdag ?? Reiser fredag morgen til bergen...noken så har erfaring med slike billett bestillingar ?? Lettare nervøs no....
Leeds United since -69/70 and 4 ever

chief

quote:
Originally posted by fotballfantomet

Hei..skal over til Burnley kampen,har best. billetter gjennom å registrere meg på Leeds off.hjemmeside (i går 10.04)e jo umuligt å komma gjennom på tlf... såg etter best. at billettene blir sendt til min adr visst dei blei best.meir enn 48 t før kampen,rekna jo med at dei skal ligga i collection bua?? i huleste,,når vel aldri fram til vestlandet på so kort tid, må jo ha dei seinast torsdag ?? Reiser fredag morgen til bergen...noken så har erfaring med slike billett bestillingar ?? Lettare nervøs no....

Prøv å ringe billettkontoret igjen og forklar hvordan det ligger til.
Be de kansellere sendingen,og hent billettene på stadion selv[:)]

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

chief

1 4 all and all 4 1

fotballfantomet

quote:
Originally posted by chief

http://www.leedsunited.com/page/OpeningHours/0,,10273,00.html

1 4 all and all 4 1

prøvde å ringa fleire gonger uten hell,men det ordna seg til slutt...fekk mail frå ticketservice seint i går at billettane kunne hentast i collection bua....puhhh, då e alt i boks,vi får kryssa fingrane for enda ein neglebitande cupfinale...Terje !
Leeds United since -69/70 and 4 ever

Leif Sverre

quote:
Originally posted by fotballfantomet

quote:
Originally posted by chief

http://www.leedsunited.com/page/OpeningHours/0,,10273,00.html

1 4 all and all 4 1

prøvde å ringa fleire gonger uten hell,men det ordna seg til slutt...fekk mail frå ticketservice seint i går at billettane kunne hentast i collection bua....puhhh, då e alt i boks,vi får kryssa fingrane for enda ein neglebitande cupfinale...Terje !

Det samme svaret fikk jeg da jeg reiste over her like før påske.
Jeg sendte straks mail til billettkontoret og jeg henta billettene i luka.

Om man skulle være så uheldig ikke å få billettene i posten før man reiser
over, så går det også an å få duplikatbilletter.
Bare legg fram kredittkortet du har brukt å betale med og vips, så
har du duplikatbillett.
Er det ikke slik Bjalle ??[:)]

Knut-

Jeg er ikke Bjalle, men slik er det ja. Duplikat har hjulpet meg mange ganger. Ellers er det greit å bestille online i god tid. Billetter i posten og ingen bekymringer.

Medlem 191
medlem 191