7 poeng - det er det vi trenger!

Started by Cherry, April 10, 2007, 02:47:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cherry

4 kamper igjen, og ulidelige Lørdager fremover....den siste kampen mot Derby går vel atpåtil på en Søndag....snakk om spenning!
Nå var vi på rett vei, men de siste 15 minuttene, ikke bare i denne kampen - er vi skremmende svake! Vi har riktignok scoret ett par sene viktige mål nå, men MOT spillets gang. Virker desverre som frykten for og tape er større enn viljen til og vinne.....ikke ett godt omen!
2 hjemmekamper, som hjemmesupporterne - sammen med laget MÃ... vinne!
I tillegg MÃ... vi ta min. 1.poeng borte er jeg redd! Og jeg er redd...
Dette er seipining......MÃ... det gå bra!

auren

Det betyr at 5-6 poeng er alt Hull og Barnsley trenger... 2 seire det.. Ikke sikker på at 7 poeng vil holde engang. Kanskje holder 6 poeng. Umulig å si, og jeg finner det meget vanskelig å spekulere i. Eneste jeg vet er at vi trenger 2-3 poeng mer enn Barnsley og Hull, og ikke la Southend få flere poeng enn oss. Så får vi da se om 6,7,8 eller 9 poeng er det som trengs.

Det trengs ivhertfall 3 poeng på lørdag, det kan vi alle enes om!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Oggy

Nå vinner alle mot alle, så vi kan ikke regne med mye hjelp fra topplag.
Vi må nok ha 8 eller 9 poeng, og det blir knalltøfft å skaffe seg på
våre 4 tøffe gjenstående kamper...
Oggy

berlin

quote:
Originally posted by Oggy

Nå vinner alle mot alle, så vi kan ikke regne med mye hjelp fra topplag.
Vi må nok ha 8 eller 9 poeng, og det blir knalltøfft å skaffe seg på
våre 4 tøffe gjenstående kamper...

resultatene er jo helt bananas for tida, greier ikke å synse om en eneste ting. det virker som alt kan skje, og det er ikke et lag som har gitt, heller ikke luton. de som sier at med tap for burnley, så er håpet ute, tar fullstendig feil. alle kampene vi har igjen er mulig å vinne og mulig å tape, både hjemmekamper og bortekamper.

jeg håper bare at vi har flaks og dyktighet når vi spiller så bra som vi gjorde i 75 min i dag. greitt nok å tape hvis vi spiller dårligst, men det var surt å tape mot colch i dag, hjelper ikke særlig å tenke på at vi hadde flaks mot plymouyth da.

raggen

en ting er sikkert etter de siste ukes resultater.. hjelp kan vi ikke få fra andre lag tydeligvis. Alle slår jo alle. så vi må ordne tingene selv ser d ut som

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sheridan

neppe....8 kan holde på målforskjell....9 er sikret....så vanskelig er det bare.....7 holder aldri

Trygve

49 poeng , men da trengs det 7 poeng til ??
2 seire og en uavgjort er fortsatt mulig.

Cherry

Fått litt mere perspektiv nå, etter og ha sett gjenstående kamper "fra Leicester og nedover".....
8 poeng faktisk.  Målforskjellen vår er ræva.
Utrolig hvor dette tapet i går kan slå ut........eller hvis man er litt mer "synser": Er vel kanskje ikke i går det glapp, mere sesongen i ett faktisk.[B)]
2 seire & 2 uavgjorte.....men det er klart - ting kan skjemed de rundt oss også, mne vi kan fortsatt avgjøre dette selv faktisk.
MÃ... vinne igjen på Lørdag.

Papi

Så lenge var Adam i paradis! Måla gjekk våres vei fram til dei siste 10 minuttane. Nå følge ikkje eg med på kampen så eg veit ikkje åssen vi spilte, men rekner med det var like nervøst og elendig som før.

Vinner vi ikkje til helgen, er det bare og innstille seg på Leauge One!
Sad but true!

I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Daniel

quote:
Originally posted by auren

Det betyr at 5-6 poeng er alt Hull og Barnsley trenger... 2 seire det.. Ikke sikker på at 7 poeng vil holde engang. Kanskje holder 6 poeng. Umulig å si, og jeg finner det meget vanskelig å spekulere i. Eneste jeg vet er at vi trenger 2-3 poeng mer enn Barnsley og Hull, og ikke la Southend få flere poeng enn oss. Så får vi da se om 6,7,8 eller 9 poeng er det som trengs.

auren

Leeds
Till
I
Die!

leeds må nok dessverre ha 8 eller 9 poeng[V][V][}:)]
Leeds United

Daniel

quote:
Originally posted by Papi

Så lenge var Adam i paradis! Måla gjekk våres vei fram til dei siste 10 minuttane. Nå følge ikkje eg med på kampen så eg veit ikkje åssen vi spilte, men rekner med det var like nervøst og elendig som før.

Vinner vi ikkje til helgen, er det bare og innstille seg på Leauge One!
Sad but true!

I`d rather walk alone

tror nok ikje det blir league one men det kan sje[xx(]
Leeds United

Per-Stian

quote:
Originally posted by auren

auren

Fullstendig einig. Denne poengspekuleringa er umogleg å spå. Ein kan gisse, men det er så uhyre jamnt at sjølv fire-fem poeng kan halde. Vi må berre gjere jobben sjølv, og finne tilbake til formelen mot Preston. Eg har no forstått at vi kan få dette til å fungere, til trass for personlege feil (spesielt i forsvar), mange skadar og litt flaks.