Main Menu

Hjelp meg.

Started by Mats-, April 11, 2007, 06:01:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mats-

Nok en wanck post av meg. Men kanskje mange trenger det samme. Trenger litt oppmuntring etter Colchester kampen. Verdenen gikk i grus på 10 min. Og, nå ser jeg mørkt på tinga. Kanskje en liten confidence boost er det noen Leeds folk her som trenger. Det trenger jeg. Free beer på den som får meg i humør igjen [:(]

Oggy

Vi har gitt bort spillere i øst og vest de siste åra [}:)]

I dag scora Smith for Scum, hva fikk vi igjen for han?
Er d rart vi ligger der vi ligger [V][V][V]

Kjøp dyrt - Selg billig.

THATS LEEDS UNITED [:(!]

Berger vi plassen, er det en prestasjon på nivå
med alt det vi tidligere har prestert på en fotballbane [;)]
Oggy

SirOlsen

Vi kommer forhåpentligvis ikke til å rykke ned i neste sesong.. kanskje heller ligge i toppen og sikre opprykk! [:D]

(vi holder med et lag som bare er et møkkalag for tiden...)
-SirOlsen-

fmtj

Intet er avgjort, det er tett i bånn. Mange lag kan ryke. Ã... tape borte mot Colchester var ingen bombe, det er faktisk et lag som har hatt en meget god sesong og er sterke på hjemmebane...og husk vi hadde dem helt i kne! Hvem hadde trodd det for en måneds tid siden? Her er intet oppe og avgjort før siste kamp er spilt![:)]
Yeboahs vitne

berlin

det er minst 50% sjanse for å overleve. Lagene vi kjemper mot: Hull, Barnsley, Southend og Luton er totalt uforutsigbare, så vi er faktsikt ikke doomed dersom det blir ett eller null poeng ( gud forby ) mot Burnley. Yepp, det er sant, laget vårt kan likeså godt vinne borte mot Saints som Barnsley og Burnley gjorde mot Birmingham. Alle kampene er spesielle nå på slutten, jeg tror vi kaprer bra med poeng, og jeg blir ikke overrasket om vi tar like mye poeng borte som hjemme. Se frem til en fantastisk lørdags aften 14.april, og årets fest 6.mai. yyyiiiihaaa!

lojosang

quote:
Originally posted by Oggy

Vi har gitt bort spillere i øst og vest de siste åra [}:)]

I dag scora Smith for Scum, hva fikk vi igjen for han?
Er d rart vi ligger der vi ligger [V][V][V]

Kjøp dyrt - Selg billig.

THATS LEEDS UNITED [:(!]

Skal vel ikke si meg uenig i det du sier her, men at en spiller som vi fikk sju mill for, og som kom gratis er det beste eksempelet å trekke fram må jeg få kalle noe uheldig. [:D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Leeds Man

Vi kjem ikkje til å rykke ned.
Vi vinne resten av kampane og kjem akkurat over streken.

trosetti

Det er 50% sjanse for at vi rykker ned.. Enten så gjør vi det, eller så gjør vi det ikke.. [:p] T-t-t-tog du an!?

"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Asbjørn

quote:
Originally posted by Mats-

Nok en wanck post av meg. Men kanskje mange trenger det samme. Trenger litt oppmuntring etter Colchester kampen. Verdenen gikk i grus på 10 min.

Hallo!  Vi er inne i den beste poengfangstperioden ever, denne sesongen that is... La nå ikke seks fæle minutter på lørdag ødelegge dette.

*Denne posten gjelder bare om vi klarer "å slå tilbake" på lørdag, into "the winning ways"...*
- hvis ikke var vi bare inne i et lite blaff, for liksom å  gi oss troen sånn helt ubegrunnet...

I'm gonna have to go to college
'cause you are the Book of Knowledge
Rita May

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B-m

Vi spiller ok fotball for tiden og er i en rimelig grei form, ihvertfall med tanke på tidligere former denne sesongen!

Holdt på å ta livet mitt på mandag men helvete og, er trossalt bare fotball..!!
Ingenting er avgjort, får bare håpe på det beste!!

Og HVIS vi rykker ned er det selvfølgelig ekstremt kjipt, men er ikke slik at Leeds dør.

Leeds 4ever ;)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

berlin

quote:
Originally posted by B-m

Vi spiller ok fotball for tiden og er i en rimelig grei form, ihvertfall med tanke på tidligere former denne sesongen!

Holdt på å ta livet mitt på mandag men helvete og, er trossalt bare fotball..!!
Ingenting er avgjort, får bare håpe på det beste!!

Og HVIS vi rykker ned er det selvfølgelig ekstremt kjipt, men er ikke slik at Leeds dør.

Leeds 4ever ;)

den va fin, welcome back, forresten!

leeds4eva

Asbjørn

quote:
Originally posted by B-m

Ja, welcome back, mán! [:)]

På tide du disser disse pessimistene litt igjen, nå [:D]
Selv Erik'en har jo sluttet med sine tankefulle innlegg.
Du må bringe litt køl på fyren, så vi kan få inn litt Dennis Wise-temperatur her. [:)]

...så tar vi kanskje turen til en CCC-kamp neste sesong...

I'm gonna have to go to college
'cause you are the Book of Knowledge
Rita May

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Hei mats! Det er rekordjevnt i bunnen, og det vil garantert bli forandringer de siste 4 kampene. Taper vi mot Burnely blir det meget vanskelig ( men fortsatt ikke umulig), men vinner vi ( og det gjør vi!), så kan vi krabbe opp på "trygg" plass igjen. Neglbitende? Helt klart. Klarer vi os iår, tror jeg vi vil kjempe om opprykk til PL allerede neste sesong. Husk at Watford var omtrent i samme situasjon som oss og berget fortsatt CCC eksistens i siste serierunde i 2005, før de rykket opp i mai 2006. [:)]

" Happy days are just around the corner". ( Peter Lorimer, februar 2007) [8)]

Jon R.
Jon R.

Mats-

quote:
Originally posted by Jon R

Hei mats! Det er rekordjevnt i bunnen, og det vil garantert bli forandringer de siste 4 kampene. Taper vi mot Burnely blir det meget vanskelig ( men fortsatt ikke umulig), men vinner vi ( og det gjør vi!), så kan vi krabbe opp på "trygg" plass igjen. Neglbitende? Helt klart. Klarer vi os iår, tror jeg vi vil kjempe om opprykk til PL allerede neste sesong. Husk at Watford var omtrent i samme situasjon som oss og berget fortsatt CCC eksistens i siste serierunde i 2005, før de rykket opp i mai 2006. [:)]

" Happy days are just around the corner". ( Peter Lorimer, februar 2007) [8)]

Jon R.

Wise-words. Takk for mye godt sagt her inne gutta, er i mye bedre humør, enn så lenge[:D]