7 lag - 3 plasser........!

Started by Cherry, April 16, 2007, 20:16:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cherry

Vil jo absolutt si at Leicester & QPR er "nede i gjørma" igjen da! Bra!  Ser Luton som omtrent "lost"..og Burnley med en hengekamp til -som nesten "reddet".
Hull , Leicester & Luton er tipset mitt, selvom det jo kommer emst fra hjertet[:)]!  5 poeng til......vi er i form - ny cupfinale til helga igjen!

auren

QPR har 49 poeng og er nesten sikret allerede. De kommer garantert til å holde seg! Det står mellom Southend, Leeds, Hull, Barnsley og Leicester. Luton er fortapt!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Leicester kan også fort sikre plassen hvis de slår Birmingham hjemme i morgen. Vil da ha 5 poeng mer enn Leeds og Hull.
Endre

auren

Det er klart. Leicester MÃ... nesten tape i morgen. Får de ett poeng øker det nok selvtilliten betraktelig. Det er tross alt et topplag de møter. I tillegg har Leicester en bedre målforskjell enn Leeds. Faktisk 10 mål bedre.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

quote:
Originally posted by auren

QPR har 49 poeng og er nesten sikret allerede. De kommer garantert til å holde seg! Det står mellom Southend, Leeds, Hull, Barnsley og Leicester. Luton er fortapt!

auren

Leeds
Till
I
Die!

enig, kun teoretisk at qpr rykker ned.

Cherry

MEN, ser man på formen - så har definitivt ikke Leicester selvtillit om dagen.....og det er viktig på "oppløpssiden" nå!!
Hull sliter bra de også...dette er jo helt rått! Ulidelig!

berlin

quote:
Originally posted by Budda

Leicester kan også fort sikre plassen hvis de slår Birmingham hjemme i morgen. Vil da ha 5 poeng mer enn Leeds og Hull.

Det er riktig, men vi håper jo alle på Brum i denne kampen.
Brum MÃ... vinne for ikke å være avhengig av slip-up fra Derby.
Mitt tips er at Brummies ikke går på et nytt "Barnsley-tap",
men haler i land seieren mot Revene. Som før nevnt, så er det også ultraviktig at Leicester taper her, da Barnsley-Leciester går 28.april. Det kan være kampen som redder Leeds, da det som kjent ikke deles ut mer enn max 3 poeng i en fotballkamp.

Come on Brummies!

MrK

quote:
Originally posted by Budda

Birmingham slår Leicester lett her!

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

raggen

krysser fingrene for Brums i denne kampen ja

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Dennis

Når man tenker på de siste kampers resultater, så må jeg si at Leeds' seier mot Burnley i helga var veldig sterk. Burnley har vinni tre på rad, bla mot B'ham og selvtilliten burde helt klart være der. Laget er jo nesten ferdig med sesongen, men teoretisk sett kan de fortsatt gå ned.

Det som gjorde det så sterk var måten vi slo dem på. Jeg satt med klump i magen heile tida, men i ettertid skjønner jeg at Leeds hadde god kontroll på Burnley bakover og slapp dem sjelden til. Vi hadde en i tverra, en feberredning av Jensen og et par sjanser til (en heading og delvis brassa) som fort kunne sitti i nota med litt bedre treffer. Leeds vant fortjent!

- Dennis
Marching on together!

Papi

Tror vi skal konsentrere oss om og ta flest mulig poeng. Med seks eller ni poeng rykker me neppe ned, men om vi klarer å hauste så mange poeng er jo eit spørsmål i seg sjølv.

Men sjølvsagt tar ein i mot resultater som gagner klubben.

I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Per-Stian

1 Sunderland 43 25 82
2 Derby 43 15 78
---------------------------------------------------------------------
3 Birmingham 42 22 77
4 Preston 43 13 71
5 West Brom 43 19 70
6 Wolverhampton 43 -1 70
7 Stoke 43 19 68
8 Southampton 43 19 66
9 Colchester 43 16 66
10 Sheff Wed 43 4 65
11 Cardiff 43 8 64
12 Crystal Palace 43 6 59
13 Plymouth 43 -3 58
14 Ipswich 43 3 57
15 Norwich 42 -10 56
16 Coventry 43 -14 53
17 Burnley 42 1 51
18 QPR 43 -13 49
19 Leicester 42 -13 47
20 Barnsley 43 -26 47
21 Hull 43 -16 45
22 Leeds 43 -23 45
23 Southend 43 -27 42
24 Luton 43 -24 37

Per-Stian

Kampen vil stå mellom QPR, Leicester, Barnsley, Hull, Southend og oss. Luton er nok allereie fortapt. Det blir rein bingo å tippe kva to andre lag som slår følgje ned i "det store intet", eller CCC League One som det også kallast. Leicester har vore i elendig form den siste tida, så eg trur dei går ned. Barnsley, QPR og Hull kan alle spele gode kampar og eg trur dei bergar seg. Då står det mellom Leeds og Southend å kjempe om den siste plassen...

RoarG

Med 42 pts. tror jeg ikke Southend greier seg. Det er vanskelig nok for Leeds, grunnet den elendige målforskjellen, og tre poeng til i manko på de tre gjenstående kampene blir fort umulig å ta igjen. De er nok nede sammen med Luton. Racet om den siste plassen står nå mellom Leeds, Hull, Barnsley og Leicester.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

SOL

Er nok redd for at vi ryker på målforskjellen. Litt ergelig å tnke på de tre poenga som glapp mot Colchester, de to borte mot QPR, de to hjemme mot QPR og Barnsley, de to ....... on and on!!!
Vi må nok ha seks poeng på de tre siste for å klare oss, tror nå jeg!

RoarG

Særlig surt å bli fratatt seieren mot nettopp Barnsley, men nå har sesongen 46 kamper som man kan sanke inn poeng på. Det er den elendige innstasen i de til nå 43 spilte kampene som gjør at vi ligger der vi nå ligger. Er situasjonen den samme kl. 17.45 6. mai har man bare seg selv å takke[xx(]
quote:
Originally posted by SOL

Er nok redd for at vi ryker på målforskjellen. Litt ergelig å tnke på de tre poenga som glapp mot Colchester, de to borte mot QPR, de to hjemme mot QPR og Barnsley, de to ....... on and on!!!
Vi må nok ha seks poeng på de tre siste for å klare oss, tror nå jeg!

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

quote:
Originally posted by RoarG

Særlig surt å bli fratatt seieren mot nettopp Barnsley, men nå har sesongen 46 kamper som man kan sanke inn poeng på. Det er den elendige innstasen i de til nå 43 spilte kampene som gjør at vi ligger der vi nå ligger. Er situasjonen den samme kl. 17.45 6. mai har man bare seg selv å takke[xx(]

Det fantastiske ved denne situasjonen er at det for Wise sin del går en hårfin linje mellom å bli genierklært eller slaktet. Denne linjen ligger plassert som en tynn rød strek mellom lag nr 22 og 21 på tabellen. [:0]

Jon R.
Jon R.

RoarG

Jepp, særlig tatt i betraktning av at vi opplevde mye dritt i Blackwell/Carver-perioden også.
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by RoarG

Det fantastiske ved denne situasjonen er at det for Wise sin del går en hårfin linje mellom å bli genierklært eller slaktet. Denne linjen ligger plassert som en tynn rød strek mellom lag nr 22 og 21 på tabellen. [:0]

Jon R.

Trygve

Vinner qpr 1 kamp så er de så godt som sikret,de trenger kanskje ikke det en gang.
Men alle under kan havne under streken,og leeds har egentlig en god mulighet her.
Ipswich skal være 3 poeng,og da er vi i 48,og vi kan gått plukke poeng mot sotton også.
De spiller vel med et ganske stort press på seg også, taper de så ryker vel play off plassen.
Tviler på at Hull, Leichester,Barnsley og Leeds alle tar full pott.1 eller 2 av lagene svikter helt, 1 er nok .Og tror ikke det blir Leeds, har faktisk fått troen på at dette skal gå bra.