Derby - Lutonfredag 20.04

Started by MrK, April 21, 2007, 03:34:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MrK

1-0 37 min - glimrende

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã...lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Promotion 2010

Du har kanskje ikke skjønt det, men Derby bør tape og være UTE av direkte opprykk. DA er det sånn at de kanskje sparer spillere i siste seriekamp....før play-off. Hvis de fortsatt har en sjanse til direkte opprykk så fighter de oss ned en divisjon, skjønner du....

....ække meningen å være spydig da.... he he....men er forbannet over at vi mister en midtstopper. DET alene sender oss vel ned en divisjon............. grrrrrrrrrrrrrr
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

quote:
Originally posted by Promotion 07

Du har kanskje ikke skjønt det, men Derby bør tape og være UTE av direkte opprykk. DA er det sånn at de kanskje sparer spillere i siste seriekamp....før play-off. Hvis de fortsatt har en sjanse til direkte opprykk så fighter de oss ned en divisjon, skjønner du....

....ække meningen å være spydig da.... he he....men er forbannet over at vi mister en midtstopper. DET alene sender oss vel ned en divisjon............. grrrrrrrrrrrrrr

Totalt enig! Jeg dør ikke av nerver om Luton ikke tar poeng, men jeg hadde glist bredt om Derby hadde tryna i denne kampen. Luton er fortapt og ingen trussel for Leeds.

MrK

Joda ditt innlegg er like intelligent som ditt nick - ikveld blir Luton ferdig begravet - de eneste lagene vi trenger å bekymre oss over er de rundt oss, Hull, Barnsley, Leicester og Southend - Derby legger seg ikke uansett i siste serierunde - uavhengig om de er på direkte opprykk eller "bare" i playoff - jerk ( det siste kan du slå opp i dictonary)

Promotion 2010

quote:
Originally posted by MrK

Joda ditt innlegg er like intelligent som ditt nick - ikveld blir Luton ferdig begravet - de eneste lagene vi trenger å bekymre oss over er de rundt oss, Hull, Barnsley, Leicester og Southend - Derby legger seg ikke uansett i siste serierunde - uavhengig om de er på direkte opprykk eller "bare" i playoff - jerk ( det siste kan du slå opp i dictonary)

Du derimot skuffer ikke.....[:D][:D][:D]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Erik_

Jerk - Romsdaling med trang etter å erte sunnmøringer som erter tilbake i tråd etter tråd. Som også sier han skal prøve å finne Queen's Park utstyr gjennom gode kontakter i Glasgow, men som ikke gir noen form for tilbakemelding.

Det var i allefall det jeg fant i the dic. Den siste linja var bare et påfunn fra min side da. [;)]

Uavgjort hadde vært et fint resultat, men Derby har nok full kontroll mot et lag med spillere Blackwell ikke har troen på skal kunne gjøre det noe særlig bra med. Vi må gjøre det selv i de tre siste kampene, uansett hvor bra/dårlig Derby skulle gjøre det. Vi kommer til å spille med kniven på strupen uansett hvem Derby stiller med mot oss.

Men for Blackwells skyld. Go Luton! [:)]

Ps. Og så må jeg bare få nevne at James Brown har stått opp fra de døde, og scoret for Hartlepool.

MrK

og Charlie Miller 2 for Lierse ikveld - og det med QP var en major en - har ikke helt gitt meg dog!

Erik_

Hehe, jeg skjønner det. Det passet liksom bare å flette det inn i det heller seriøse innlegget mitt.

Bra det går veien for en Leeds-fan i dag da. Selv om det ikke hjelper stort for laget han styrer.

MrK

Slutt på Pride Park - 1-0 Luton er nede og vi må gjøre det selv - alt annet er bonus!

Forøvrig så purret jeg en kompis i Glasgow via SMS - så får vi krysse fingrene for flere ting!