Fire nye spillere ut døra

Started by Ferre, May 15, 2007, 20:12:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ferre

raggen

ikke så overraskende dette men er rart å se med crainey fra å storspille til å være helt i kulda.. ble han skadet eller hva??

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

flynn

Sullivan: greit nok, hadde vært en god keeper en sesong til men åpenbart ikke en å basere fremtida på
Crainey: litt overrasket over at han forsvinner. Han hadde vært en ressurs i L1, men mistet åpenbart tilliten hos Wise i vår. Hadde ham i startoppstillingen min, så da blir det minst en feil...
Sa: skuffet over ham, virket smått panisk og ukonsentrert, selv om talentet var tydelig tilstede. Rgnet med at han forsvant uansett.
Hird: vet ikke så mye om hans kvaliteter, men vi får vel anta at han ikke er noe å samle på da.

flynn

Sydhagen

litt overraskende med crainey ja, men wise har vel kanskje tenkt å satse på han unge som er på utlån?(husker ikke navnet i farten)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

quote:
Originally posted by Ståkkå

litt overraskende med crainey ja, men wise har vel kanskje tenkt å satse på han unge som er på utlån?(husker ikke navnet i farten)

Ben Parker var det...[:)]
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Roy

Vi må nok regne med litt av hvert både inn og ut av dørene nå som "det skal vaskes og tørkes støv i hver krok" :)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

RoarG

Greit nok at disse spillerne forlot klubben. De hadde vel ikke bidratt til stort annet enn å øke klubbens lønnsutgifter. Får håpe at Leeds med dette satser på unge talenter, både de som klubben selv har fostret i eget akademi, og de som kan "sopes opp" fra free transfers.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

quote:
Originally posted by RoarG

Greit nok at disse spillerne forlot klubben. De hadde vel ikke bidratt til stort annet enn å øke klubbens lønnsutgifter. Får håpe at Leeds med dette satser på unge talenter, både de som klubben selv har fostret i eget akademi, og de som kan "sopes opp" fra free transfers.

Change is the constant that cannot be changed.

kan vel ikke øke lønnsutgiftene når de allerede er der [:D]
men lønnsutgiftene blir helt klart redusert med desse ut døra

Lars E

quote:
Originally posted by raggen

ikke så overraskende dette men er rart å se med crainey fra å storspille til å være helt i kulda.. ble han skadet eller hva??

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!

Fra å storspille?? Nevn en kamp han storspilte i..

Deilig å blitt kvitt ham. Feiret hele dagen igår!

Forever Leeds

Forever Leeds

Roy

Sitter å gleder meg til oppslag som: fire nye spillere inn døra... Men det drøyer vel til St. Hans

pedro

Helt enig Lars E, kan ikke fatte at noen har sett han storspille. Vi har i hele år jamret oss over Crainey's prestasjoner og det er glimrende å bli kvitt han.
quote:
Originally posted by Roy

Sitter å gleder meg til oppslag som: fire nye spillere inn døra... Men det drøyer vel til St. Hans

Leedsomaniac

Peter7

Skriik!

En ny landslagsspiller ut døra på ER ...

Og jeg må bytte signatur ...

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Roy

Litt delte meninger om Crainey :)

berlin

storspill og storspill. enkelte gode kamper har Crainey gjort, defensivt og offensivt. Bra innleggs- og pasningsfot. Han hadde funket i L1, men det blir ikke noe stort tap at Crainey er fristillt.

Roy

Tror nok at en del middelmådige CCC spillere kan klare seg bra på nivået under. Om det lukter storsatsing av å satse på den slags er en helt annen ting.

mari

Uten unntak var Crainey i de ca 8-10 kampene jeg har sett han spille det svakeste leddet i forsvaret - tempomessig ekstremt svak. Konklusjonen på alle løpsdueller var gitt på forhånd. Mannen har dog en meget god pasningsfot og entusiasme (som alle rødhårede skotter ?). Min ringe konklusjon; meget glad for å slippe å se mannen i Leeds trøya igjen, men lykke til videre. Som en av verdens eldste 25 (26) åringer har du flere år på deg til å trylle frem noen raske fibre....