Store lovnader fra Bates

Started by Kato, June 21, 2007, 03:04:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Spørsmålet er vel hvem som er mest troverdige av Daily Mirror og Ken Bates. Uansett, dette skal geitebukken ha sagt:

BATES WILL BACK WISE
11 DAYS TO JULY TRANSFER WINDOW
20/06/2007

LEEDS chairman Ken Bates has told Dennis Wise he will have enough funds to launch a genuine promotion push next season.

Boss Wise has been banned from making signings due to a transfer embargo being introduced following the club's decision to go into administration.

The ban is expected to be lifted next month and despite the club just wiping out debts of £35million and leaving creditors out of pocket, Bates said: "Dennis will have funds available - he has a long shopping list."

auren

Og plutselig har vi mye penger likevel????? Eller skal vi bruke det vi får fra salg av Healy etc. til spillerkjøp?

auren - skeptisk

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ove

Dette føyer seg bare inn i rekken av GPP fra Bates. Først sa han at sponsorene ville betale mye mer enn i fjor, så at billettsalget gikk veldig bra, og nå altså masse penger å kjøpe for.

Vi lar oss ikke lure lenger.

SirOlsen

Jeg kan vel ikke si jeg ble helt i "halleluja" stemning av å lese dette.. var lissom noe om troverdighet som manglet der, synes jeg.. men det er nå hva jeg føler og tenker..
-SirOlsen-

Per-Stian

Tvilar på at det er Bates som sit på denne pengesekken. Gjekk rykter om eit amerikansk selskap som ville investere i oss, men så gjenstår det berre å sjå om Bates har slått seg til ro med at han MÃ... samarbeide for å få klubben på rett kjøl att.

fmtj

quote:
Originally posted by Per-Stian

Tvilar på at det er Bates som sit på denne pengesekken. Gjekk rykter om eit amerikansk selskap som ville investere i oss, men så gjenstår det berre å sjå om Bates har slått seg til ro med at han MÃ... samarbeide for å få klubben på rett kjøl att.

Tror du har rett her! Hvis det er snakk om penger er det nok andre støttespillere enn KB det er snakk om, men la oss bare håpe!
Yeboahs vitne

Dennis

Om det stemmer, er dette flotte nyheter selvsagt, men jeg kan ikke forstå at noen lenger kan tro på Ken Bates' ord uten å se handling. Mannen har lovet oss så altfor mye, uten noe å vise til annet en en gjeng med dårligere spillere og League One. [xx(]

- Dennis
Marching on together!

lojosang

"Nok penger til å ha en genuin sjanse til å kjempe om opprykk" er ikke akkurat spesielt konkret. Det kan bety alt fra mange millioner pund til to femti og en kasse Tetley.

Dette er en intetsigende uttalelse som en hvilken som helst politiker ville vært stolt av.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

nellejr

Hvis det nå er slik at Leeds United slipper å betale på gammel gjeld, slipper å betale på gamle kontrakter, slipper å ha kreditorer hengende over skuldrene, altså får begynne på nytt fra 0, så har vi en klubb hvor selve driften bør gå i overskudd, samtidig som at vi har et potensiale som ingen andre i 3. divisjon har (foruten Nottingham). Det vil ikke være spesielt rart om det da er investorer som ønsker å investere noen millioner pund i klubben da.

Nellejr

"To build a team doesnt have to take a long time. To build a club does."   Claudio Ranieri
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

Sverre

quote:
Originally posted by nellejr

Hvis det nå er slik at Leeds United slipper å betale på gammel gjeld, slipper å betale på gamle kontrakter, slipper å ha kreditorer hengende over skuldrene, altså får begynne på nytt fra 0, så har vi en klubb hvor selve driften bør gå i overskudd, samtidig som at vi har et potensiale som ingen andre i 3. divisjon har (foruten Nottingham). Det vil ikke være spesielt rart om det da er investorer som ønsker å investere noen millioner pund i klubben da.

Nellejr

"To build a team doesnt have to take a long time. To build a club does."   Claudio Ranieri

Så lenge Ken Bates styrer klubben er det en bombe om en seriøs investor kommer inn. Merk ordet seriøs!

berlin

Vi kan komme til å rykke opp ( via play offs that is ), men det vil være i form av den klubben vi er og ikke pga Bates.
Rettere sagt, vi og Forest er de mest attraktive klubbene å spille for. Jeg blir veldig overrasket om vi får en god start,
men håpet ligger i at vi kommer etterhvert ( hvis ting avklares, hvilket er: RO )