Sky velger bort Leeds...foreløpig!

Started by fmtj, June 26, 2007, 19:39:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fmtj

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leeds-united-news?articleid=2981132

Sky vil vise blant annet Doncaster mot Huddersfield, men ikke Leeds United blant de fem kampene de har fra L1 første halvår. Hjemmelaget tjener 30.000,- og bortelaget 10.000,- pund dersom kampen vises på Sky! Der gikk de lappene føyten[xx(]!
Yeboahs vitne

Masinga

Nottingham Forest - Leeds United den 25. august må jo være et interessant oppgjør å vise på Sky.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Jon R

Det er en åpenbar mangel på næringssvett i Sky Sports. [}:)]

Jon R.
Jon R.

Dennis

Utrolig merkelig hvis ikke Leeds blir sendt mest av alle i L1. Som Masinga sier: Notts Forest - Leeds er jo på papiret et storoppgjør i League One sammenheng.

- Dennis
Marching on together!

Lids

Jepp, la oss boikotte Sky Sports! [B)]

Thomas
Thomas

h.b

Kan dette ha noe med Sky sports sitt syn på helle administrasjonen eller skylder Leeds Sky penger

Dere får ha meg unnskyldt for nok et innlegg

Sydhagen

tror på verjsonen til hb..kan være en liten protest mot leeds og bates.
har egentlig ingen problem med en slik protest og kan forstå den...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

quote:
Originally posted by Sydhagen

tror på verjsonen til hb..kan være en liten protest mot leeds og bates.
har egentlig ingen problem med en slik protest og kan forstå den...

Trodde seertall og interesse for klubbene også ville bety noe, men det ser ut til at Sky satser bredt og vil dekke alle ender av tabellen og ligaene...bortsett fra Leeds da selvsagt![:(!]
Yeboahs vitne

Dennis

Tror ikke Sky Sports ville boikottet et lag som Leeds United uansett hvor grisk og grådig vår styreformann er. Klart at medarbeiderne der har sitt eget syn på den saken, men de ønsker selvsagt flest seertall, som alle andre kanaler.

Om Bates skylder Sky penger? Tviler, men det hadde likevel ikke overrasket meg.

- Dennis
Marching on together!

Budda

Kan det kanskje ha noe med at Leeds er under administrasjon? Sky har kanskje ikke hatt mulighet til å forhandle med Leeds til nå, men de vil gjøre det når forbudet opphører? Jeg håper det i allefall
Endre

Masinga

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Tror ikke Sky Sports ville boikottet et lag som Leeds United uansett hvor grisk og grådig vår styreformann er. Klart at medarbeiderne der har sitt eget syn på den saken, men de ønsker selvsagt flest seertall, som alle andre kanaler.

Om Bates skylder Sky penger? Tviler, men det hadde likevel ikke overrasket meg.

Det er mye som overrasker meg med Bates, men at han skal skylde penger til Sky Sports skjønner ikke jeg. Da må det vel heller være omvendt?

Tror heller ikke Sky boikotter noen pga. grådighet. Rupert Murdoch er all grådighets og griskhets sanne far. Han kunne til og med vært faren til Bates.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

fmtj

Tror heller ikke Sky boikotter noen pga. grådighet. Rupert Murdoch er all grådighets og griskhets sanne far. Han kunne til og med vært faren til Bates.

Det kunne han nok, men i dette tilfelle er det snakk om brødre tenker jeg...kanskje til og med twins!

Yeboahs vitne

berlin

Blir det reultater og god tabellposisjon, kan vi vente oss en kamp eller to, eller  ebber det ut i ingenting.