Billetter til Leeds bortekamper

Started by Pei, July 24, 2007, 18:38:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pei

Ser på muligheten for å reise til London og samtidig få med meg en bortekamp med Leeds (Millwall eller Leyton).
Er det mulig å kjøpe billett til delen for bortesupportere ved oppmøte på aktuell stadion, eller må dette kjøpes via LUFC?

pesi

Jeg sendte nettopp mail til Tranmere med forespørsel om jeg kunne kjøpe billetter av di. Dette var grunnet at som medlem i Members Club kan du bare kjøpe 1 borte billett, å siden jeg å dama reiser bort trengte hun også å være medlem for å få billett.
Svaret jeg fikk av Tranmere var det at alle Leeds' billetter var sendt til Leeds Utd.

Men hvis du ikke trenger sitte med Leeds fansen trenger du nok bare møte opp.

Men som medlem i Members Club får du bare en billett, det vikret det som di var ganske strenge på.

Så nå er dama også medlem!![:D]

Here we go again, Marching on together again, united we stand, the BEST team in the land!!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Pei

mail2rj

Vi er fire kompiser som skal på Gillingham Leeds 30.sept. Bare jeg er Leeds fan. D blir vel neppe fullt på en sånn kamp så d er vel greit å få billett i luka? Hvordan er Gillingham-fansen, er ikke de litt lunatics? Burde man unngå Leeds-trøye osv? Hva med å juble hvis man står blant nøytrale/hjemmefans? Vanker d juling?

berlin

quote:
Originally posted by mail2rj

Vi er fire kompiser som skal på Gillingham Leeds 30.sept. Bare jeg er Leeds fan. D blir vel neppe fullt på en sånn kamp så d er vel greit å få billett i luka? Hvordan er Gillingham-fansen, er ikke de litt lunatics? Burde man unngå Leeds-trøye osv? Hva med å juble hvis man står blant nøytrale/hjemmefans? Vanker d juling?

tror ikke Gills er lunatics. Men Leeds-trøye blant hjemmefans er aldri lurt, det er konkret provosering og mangel på respekt for hjemmesupporterne. Leeds-trøye ellers går greitt.

Still nøytralt, da kan du tom avsløre at du Leeds-fans til naboene på tribunen, spesielt siden du er norsk. Hemningsløs jubel er ikke lurt. Benytt sjansen til å skrike ut når begge lag applauderer (f.eks ved skudd med påfølgende redning)